|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Wat een superweek! Twee lekkere overwinningen, met een ajax met passie aan de bal en ook met druk zetten als ze de bal niet hebben...Farioli krijgt een dikke pluim, want hij heeft dit team echt beter aan te ballen gekregen...de wissels waren ook perfect (Misschien Brobbey toch laten staan...)...Ik ga aan de pils |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat kut zeg... Zit ik notabene in rotterdam, zelf nu nog maar wat heerlijk om te lezen en de stand te zien ! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 20:00 schreef Loetje het volgende:[..] Tot de goal heeft Ajax constant balverlies in de eerste en 2e fase opbouw. PSV was in die fase al vaker dreigend. En dat De Jong dan helemaal vrij staat en net ook weer, is echt naïef. Er is er bij hun een die kan koppen en die laat je vrij. Ajax overigens belabberd begonnen na rust, PSV des te beter. De rust en de controle moet terug. We hebben geen elftal die constant goed staat he? Je hoeft niet alles slecht te vinden. Je hebt daar gewoon geen spelers voor. Des te beter speel je deze wedstrijd trouwens. Is Ajax slecht begonnen? Of zet PSV iets om en moet Ajax schakelen? Denk vooral dat je sommige dingen iets positiever moet zien met de situatie waar Ajax zich nu uit werkt.
Je hebt best wel ergens een punt, in andere goede jaren had ik dit ook gezegd. Dit jaar, als er passie is, vind ik dat Ajax veelal prima doet. Zoals je nu staat te voetballen is wat je vorig seizoen nodig had. Een idee, simpele stapjes en een goed aantal spelers die het elftal body geven. Wel allemaal zozo spelers trouwens. Maar daar haalt Farioli en halen de oudere spelers van Ajax het maximale uit. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 20:06 schreef Loetje het volgende:Het zal echt aan mijn persoonlijke smaak liggen, maar ik kan Traore echt niet meer zien. Wat doet die gast veel fout. Bahbah Ik snap hem ook niet echt. Hij is alleen echt wel een van de creatieve spelers. Daar heeft Ajax dan vaak best wat aan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dikke vinger naar alle “experts” die Farioli maar niks vinden. Trainer kan er niks van. Priske is een betere trainer. Farioli rommelt maar wat. Ondertussen is gebleken dat Farioli het prima onder controle heeft. Zal nog wel eens tegenvallen bij Ajax, maar EINDELIJK EEN RUSTIG TRAINERS SEIZOEN. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 21:54 schreef freakie het volgende:Dikke vinger naar alle “experts” die Farioli maar niks vinden. Trainer kan er niks van. Priske is een betere trainer. Farioli rommelt maar wat. Ondertussen is gebleken dat Farioli het prima onder controle heeft. Zal nog wel eens tegenvallen bij Ajax, maar EINDELIJK EEN RUSTIG TRAINERS SEIZOEN. Juist!!!💪💪💪 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 21:54 schreef freakie het volgende:Dikke vinger naar alle “experts” die Farioli maar niks vinden. Trainer kan er niks van. Priske is een betere trainer. Farioli rommelt maar wat. Ondertussen is gebleken dat Farioli het prima onder controle heeft. Zal nog wel eens tegenvallen bij Ajax, maar EINDELIJK EEN RUSTIG TRAINERS SEIZOEN. Ik zei het laatst nog... Dat rolatie systeem is vreemd, maar zorgt er wel voor dat je staat waar je nu staat.. en dat is 2de en nog een wedstrijd tegoed.. je kan zomaar op 2 punten van de gedoodverfde kampioen af komen te staan.. laat ze lekker lachen ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 21:50 schreef freakie het volgende:[..] We hebben geen elftal die constant goed staat he? Je hoeft niet alles slecht te vinden. Je hebt daar gewoon geen spelers voor. Des te beter speel je deze wedstrijd trouwens. Is Ajax slecht begonnen? Of zet PSV iets om en moet Ajax schakelen? Denk vooral dat je sommige dingen iets positiever moet zien met de situatie waar Ajax zich nu uit werkt. Je hebt best wel ergens een punt, in andere goede jaren had ik dit ook gezegd. Dit jaar, als er passie is, vind ik dat Ajax veelal prima doet. Zoals je nu staat te voetballen is wat je vorig seizoen nodig had. Een idee, simpele stapjes en een goed aantal spelers die het elftal body geven. Wel allemaal zozo spelers trouwens. Maar daar haalt Farioli en halen de oudere spelers van Ajax het maximale uit. Helemaal eens |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 20:57 schreef Obdam4Ajax het volgende:Wat een superweek! Twee lekkere overwinningen, met een ajax met passie aan de bal en ook met druk zetten als ze de bal niet hebben...Farioli krijgt een dikke pluim, want hij heeft dit team echt beter aan te ballen gekregen...de wissels waren ook perfect (Misschien Brobbey toch laten staan...)...Ik ga aan de pils Geniet ervan ! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fuck de negatieve mensen, Farioli held!!! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Wauw das toch lekker wakker worden op zondag met deze onverwachte opstekers deze week!!! Heerlijk dit en te lang geleden. Nu donderdag met 10 of 11 anderen tegen de hekkensluiter uit de Europa league en dan opnieuw opladen voor de kraker in Enschede waar we ook al jaren moeite mee hebben!! Gefeliciteerd allemaal!!! |
|
|
|