|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - RB Salzburg (woensdag 6 november 2024, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 6 november 2024, 21:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Donatas Rumsas (LIT)
Laatste ontmoetingen: / |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In de vorige samenstelling had ik 6-1 gezegd. Nu,3-2. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Thuis. Lastiger dan uit. 1-1. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tot nog toe zijn we gek genoeg uit absoluut sterker inderdaad,, maar wel waren we die uitwedstrijden Girona benfica enzo compleet op de langdurig geblesseerden na,, ik zeg 2-1, groot feest🥳 bijna de volgende ronde behaald! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heel veel blessures en ziekte bij RB. Ben daar niet blij mee die gaan dus de bus parkeren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker met 9(!!!) geblesseerde basisspelers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dus je moet gewoon winnen, geen excuses mogelijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee van huis uit en dat spelend zoals alle red bull clubs aanvallend voetbal,, veel geblesseerden ook,, ze kunnen ook wel nieuw motortje gebruiken daar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ze hebben daar ook Lijnders al trainer, lijkt me ook niet het type dat de bus parkeert. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: 9 blesseerd 2 ziek is 11 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik heb eigenlijk liever dat ze dat wel doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zodat je minder meters hoeft te maken? I.v.m. de vermoeidheid? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Of het echt zoveel zal zijn uitendelijk waarschijnlijk niet, paar zullen wel wat pillen in hun mik krijgen enzo, ook niet niks Champions league potje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat lijkt me hun enige wapen, los gaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Snel 1-0 maken gaat zeker helpen lijkt me voor poging doelsaldootje te verbeteren mocht het echt niet best zijn dat team.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt je morgen plaatsen met een grote uitslag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een grote uitslag, daar moet het ook maar net de wedstrijd voor zijn. Het zou mooi zijn, maar 3 punten is het belangrijkst. Maar in ieder geval niet verliezen.
Je hebt waarschijnlijk nog 4 punten nodig. Thuis tegen Salzburg en Praag is de meest voor de hand liggende route. Eventueel uit bij Lille. Bayern en City lijkt me wat te optimistisch. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Deze moet je gewoon winnen als je iets wil.
Salzburg is ook bagger op moment met veel blessures.
3-1 dus! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord? Wellenreuther; Lotomba, Trauner, Hancko, Bueno; Nadje, Hwang, Timber; Osman, Carranza, Paixão. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk eerder Nieuwkoop dan Lotomba. Zou ook niet gek opkijken van Ivanusec, Osman, Paixao |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou toch best verassend zijn nadje,, anderzijds Priske zerrouki alle vertrouwen gegeven maar stelt hem alleen maar teleur dus nu definitief wel klaar mee zou kunnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nadje of Zerrouki.......Zerrouki of Nadje............. Geen idee wat dit gaat worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die hebben geen speler meer over. Minimaal 6-0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zerrouki aanbieden! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wij zitten ruim in de spelers dan, of is het daar nog erger? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zo zo.. Help het je hopen. Ook wij kunnen er een paar tegen krijgen, zo stabiel is het allemaal namelijk niet. Ziet er nog erger uit als je van dit 'G-team' verliest. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is het al zeker dan dat er veel niet kunnen spelen,, vaak als het zover is kan het nog best is meevallen,, gewoon knallen en vol erop en nu in de kuip laten zien je ook top top kunt zijn. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
2-0 ga ik voor, met een positie bij de eerste 10 als gevolg. Wat een droom zou dat zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik mag toch hopen dat Zerrouki niet speelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee Nadje ????????? Of je door de hond of de kat gebeten wordt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dan is je middenveld gelijk kapot. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Knettergek die Prutske. Zo kun je niet voetballen en is de kans op blessures nog groter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Carranza niet eens bij de selectie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker op z'n Salzburgs dus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ongetwijfeld ja, hij zal niet gepasseerd zijn ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Risico om met Lotomba én Nieuwkoop te starten.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, van de bank zal het waarschijnlijk niet komen. Weinig creativiteit om het elftal in te wisselen. En als je iets moet gaan forceren...
Trauner in de spits. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En Ivanusec op 10. Meest logische keuze denk ik. Is denk ik uiteindelijk ook een positie die meer bij hem past dan als linksbuiten. Al speelde hij tegen AZ al heel erg aan de binnenkant natuurlijk, verre van een klassieke buitenspeler. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bijlow, Andreev, Read, Hartman, Milambo, Stengs, Gimenez, Ueda en Carranza zijn de spelers die er niet bij kunnen zijn. |
|
|
|