|
|
MightyAce
|
|
|
Verliezen kan in de CL, maar zo triest... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Tja alleen n echts spits erin had ook niet dat grote verschil gemaakt, wel wat mogelijk,, naar vorm was er nooit deze pot |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In t begin waren Trauner en Hancko nog de voldoendes Na rust echt niemand meer |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Daar kan ik nu echt ff niks mee :-/ |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Bye bye Prutske. Stel maar een andere trainer aan. Deze heeft het niet en gaat het nooit krijgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Meer kun je nietn doen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zwakste wedstrijd van onze kant dit seizoen en zeker in onze eigen kuip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zondag Almere Hopelijk hebben we 11 fitte spelers |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Die hebben ook gekeken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 22:52 schreef R()b het volgende:@Arie: Ondanks iedereen zijn zware liefde voor de club, mag je soms je roze bril wel eens afzetten en er neutraal naar kijken. Dat het niet geweldig is zie ook ook wel, maar het is strontirritant de helevtijd die negatieve insteek om je oren te krijgen. Constant. Klaar mee. En daarom spuwde ik even mijn gal. Schelden als het slecht is oké, masr zover was het zo vroeg in de wedstrijd helemaal nog niet. Mijn oprechte excuses voor mijn blijkbaar niet goede reactie, sorry. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Kunnen we geen baaldag opnemen? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Je vraagt er gewoon om. Wat een wanprestatie en schaam je kapot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zonder Timber waarschijnlijk |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:00 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat het niet geweldig is zie ook ook wel, maar het is strontirritant de helevtijd die negatieve insteek om je oren te krijgen. Constant. Klaar mee. En daarom spuwde ik even mijn gal. Schelden als het slecht is oké, masr zover was het zo vroeg in de wedstrijd helemaal nog niet. Mijn oprechte excuses voor mijn blijkbaar niet goede reactie, sorry. Ik kan er niet meer positief over zijn. Het stinkt al vanaf de eerste dag. Er klopt geen hol van met deze trainer en deze selectie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit voelt erger dan de 10-0 bij PSV |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja of die 6-0 voorspelling van je |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:02 schreef Leuv het volgende:[..] Ik kan er niet meer positief over zijn. Het stinkt al vanaf de eerste dag. Er klopt geen hol van met deze trainer en deze selectie. 1e interview was al genoeg, hij zei daar al te veel geks. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook in deze mindere periode proberen echt de club te steunen dat zoiezo💪 maar voor nu ff ziek van,, en neuken? Nee ook nu geen zin |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee geile... Dat is absoluut geen vergelijking. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:03 schreef bijft007 het volgende:Ook in deze mindere periode proberen echt de club te steunen dat zoiezo💪 maar voor nu ff ziek van,, en neuken? Nee ook nu geen zin Dan zoek je een stuk of 3 bontkragen op in de stad, wat anti-agressie training. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Enige positieve vanavond is Hélène |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Amateuristisch om Timber op te stellen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Voor mij wel, toen had je 0 mogelijkheden. Nu alles zelf verneukt door onkunde en arrogantie. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Gewoon deze slechte film maar blijven aanschouwen dus ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waarschijnlijk door onkunde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Daar trap ik mijn hond nog af als die erop kruipt. Eng wijf. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nee dat kan niet, niet de weg die Feyenoord is ingeslagen. Ingrijpen nu het nog kan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En Moussa is beter dan Osman ,gewoon eigen spelers opstellen als ze beter zijn. Dan gaat die back maar harder werken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Groot hoofd heeft ze haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Exact. Maar die 10-0 voelde ik mij emotioneel een wrak. Daar heb ik nu totaal geen last van😁 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Omhooggeneukte Pisslet.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:En Moussa is beter dan Osman ,gewoon eigen spelers opstellen als ze beter zijn. Dan gaat die back maar harder werken. Moussa had spits gemoeten vanavond. Dan had je niets hoeven aan te passen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Alleen met een SOA doe ik r |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had zeker gekund en Zechiël voor Timber want die kon nog niet eens in een normaal tempo lopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Had zeker gekund en Zechiël voor Timber want die kon nog niet eens in een normaal tempo lopen. Precies. Maar die krijgt geen enkele kans meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Knock-out, ik in ieder geval wel. Mogelijkheden 1e kwartier hadden 'n doelpunt op moeten leveren. Verder vrij kansloze wedstrijd. Problemen zijn onoverbrugbaar op 2 posities. Gammele spitsen en 1 gammele en 1 waardeloze keeper. In die zin leek 't op de wedstrijd precies 1 week geleden, je verliest vooral door Wellenreuther. Tot treurnis toe altijd extreem rustig opbouwen met Hancko en Trauner en dan laatste minuut voor rust in een fase waarin zij al de overhand hadden een snelle uitgooi door het midden. Je zag begin 2e helft ook een korte shot van 'm, hij zag er uit als een hert die door 725 jagers wordt opgejaagd. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Priske zegt na afloop dat zo'n beetje alle wissels uit noodzaak waren. Geen tactische omzetting, allemaal stuk. Of nog op de weg terug. Osman en Lotomba konden niet duur, Timber ook geblesseerd uitgevallen. En voor Nieuwkoop was het zijn eerste basisplaats in lange tijd natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Priske zegt na afloop dat zo'n beetje alle wissels uit noodzaak waren. Geen tactische omzetting, allemaal stuk. Of nog op de weg terug. Osman en Lotomba konden niet duur, Timber ook geblesseerd uitgevallen. En voor Nieuwkoop was het zijn eerste basisplaats in lange tijd natuurlijk. Dat zei ik al in het wedstrijdtopic |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan bij deze bevestigd ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Net als de neuzen thuis.
Dan doe je als trainer wel iets fout |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ging nog het beste met 10 man trouwens. Weet niet wat dat zegt. Waarschijnlijk dat Salzburg gas terug nam. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Heel slecht gespeeld gisterenavond tegen een B-team van Red Bull Salzburg. Je had op 9 punten kunnen komen en volledig laten afweten gisterenavond. Geen schim meer vergeleken met de wedstrijden tegen Girona en Benfica uit.Onbegrijpelijk dat je deze wedstrijd hebt laten lopen notabene in eigen huis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook rare scheids. Uithuilen en verder eerst Almere. Daarna zal de ziekenboeg leeg raken, In de winterstop Bijlow wn Wellie verkopen |
|
|
|