|
|
CobusIII
|
|
|
Het lijkt er op dat we thuis meer moeite hebben met de druk dan met uitduels |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Feyenoord won 3 van zijn laatste 7 wedstrijden in De Kuip met 9 doelpunten voor en 13 doelpunten tegen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon 3 punten tegen sparta praag Ziekenboeg loopt leeg en hop erop en erover |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Is zo MMM. Maar in 't nieuwe jaar zijn we op volle kracht, 1 pnt thuis Bayern en winnen in Lille. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Groot dik slot erop. Trauma topic. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kun je nog niet zeggen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Idd direct focus op Almere en Fortuna dacht ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij niet. Maar de computers wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Grote ploegen kunnen ook nog tegen een zeperd aanlopen Dat ziet de computer niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 13:37 schreef piet de paler het volgende:[..] Grote ploegen kunnen ook nog tegen een zeperd aanlopen Dat ziet de computer niet, en dat zou betekenen dat bv psv niet meer behoeft te spelen ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan heb je nog meer punten nodig Piet. En ons grootste probleem is nu het doelsaldo. Ik denk dat er teams met 9 punten doorgaan,maar met een beter doelsaldo dan wij. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zal er om spannen nu, terwijl je comfortabel had kunnen zitten rond de top 8. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik had gehoopt dat 4 dagen even genoeg was om het batterijtje op te laden. Dan had je een Walkover gehad. Echter blijken ze niet in het rood, maar in het donkerrood te lopen. En dat haal je zo maar niet meer terug in het groen. Ik voorzie nog meer blessures. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo’n computer maakt 1000 berekeningen. Dat zal echt niet veel afwijken.
Je hebt 10 punten nodig. 9 en zoals wij een slecht doelsaldo betekent einde |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Met dit elftal hoop je ook eigenlijk helemaal niet dat we per ongeluk doorgaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dan ben jij een van de weinige.......die dat vind. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 13:49 schreef MMM het volgende:[..] Zo’n computer maakt 1000 berekeningen. Dat zal echt niet veel afwijken. Je hebt 10 punten nodig. 9 en zoals wij een slecht doelsaldo betekent einde Ik stop met deze welles nietus. Een computer gaat uit van waardes en noteringen. Dus een Barcelona met zijn geschiedenis staat altijd qua stand boven een Feyenoord. Dus er worden geen berekeningen gemaakt met verrassingen. Alleen met vaste cijfer waardes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 14:06 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik stop met deze welles nietus. Een computer gaat uit van waardes en noteringen. Dus een Barcelona met zijn geschiedenis staat altijd qua stand boven een Feyenoord. Dus er worden geen berekeningen gemaakt met verrassingen. Alleen met vaste cijfer waardes Ok |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Misschien een van de weinige, en gelukkig niet de enige, die niet zo massochistisch is aangelegd. Dit soort voetbal wil je toch gewoon niet vaker naar kijken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 15:00 schreef Leuv het volgende:[..] Misschien een van de weinige, en gelukkig niet de enige, die niet zo massochistisch is aangelegd. Dit soort voetbal wil je toch gewoon niet vaker naar kijken... Beste man Je behoeft niet te kijken, maar het commentaar komen we ook niet verder mee toch. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een azijnzeiker raakt z'n gal dan wel lekker kwijt natuurlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je een ploeg steunt, is het uithuilen en opnieuw. Mensen die blijven huilen , en stront over telkenmale over je ploeg uitstrooit is dat een betrokken fan Of iemand die gewoon niet meer moet kijken |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat is hun probleem, er zijn nu eenmaal mensen die altijd gelijk willen hebben. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
feyenoorders zijn wel wat gewend zou je zeggen,, dan zou je vele jaren niks gezien hebben van feyenoord haha,, het was slecht gister ja en het slechtste feyenoord wat we gezien hebben dit seizoen maar het red het niet bij veel jaren geleden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kortom Feyenoorder ben je niet voor je lol😲😉 maar voor je leven!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit was wel een van de meest pijnlijke nederlagen in recente jaren vind ik, juist omdat je een uitgelezen kans laat liggen. Totaal onnodig. En Salzburg speelde niet eens een goede wedstrijd.
Maar goed, wie de afgelopen decennia bewust heeft meegemaakt weet niet beter natuurlijk. Maar dat was vaak ook van niet beter kunnen. Of niet de ervaring hebben. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt wel het eerste natuurlijk omdat je met al 2 overwinningen uitgelezen kans had om je zo goed als had kunnen plaatsen,, waar je in verleden alleen al kon dromen van überhaupt een overwinning laat staan een uit overwinning,, ik denk dat dit ook een reality check is dat je echt niet zomaar wint Europees en dat iedereen nog echt fit en erbij moet zijn om maximale eruit te halen,, gister waren er weinig fit had ik het idee maar dat is ander verhaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoogtepunt van de avond. Dit was echt geweldig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zow das zeker geweldig zeg ,niks van meegekregen op de Ziggo app. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toen was ik nog vol goede moed en had kippenvel van dit moment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dat was idd kippenvel moment!
Had een veel beter vervolg verdiend.
Magisch. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sjeezus en dan daarna verliezen 😭 Wie is die knakker ? En dan nog wat, die lichtshows zijn nu te zien in veel stadions he, lichttechniek gaat best hard nu. Jaren terug moesten de lampen langzaam opwarmen. Nu staan ze te knipperen als stroboscopen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 21:26 schreef tomson het volgende:Sjeezus en dan daarna verliezen 😭 Wie is die knakker ? En dan nog wat, die lichtshows zijn nu te zien in veel stadions he, lichttechniek gaat best hard nu. Jaren terug moesten de lampen langzaam opwarmen. Nu staan ze te knipperen als stroboscopen Was een duo toch? Maar weet niet wie dat zijn? |
|
|
|