|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En Ivanusec op 10. Meest logische keuze denk ik. Is denk ik uiteindelijk ook een positie die meer bij hem past dan als linksbuiten. Al speelde hij tegen AZ al heel erg aan de binnenkant natuurlijk, verre van een klassieke buitenspeler. Dat kan wel eens goed uitpakken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Naar omstandigheden de beste opstelling. We spelen gewoon met 9 basisspelers. Waarvan Osman op n ander plekkie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 20:12 schreef van geil het volgende:Naar omstandigheden de beste opstelling. We spelen gewoon met 9 basisspelers. Waarvan Osman op n ander plekkie. De basis is nog best aardig inderdaad. Maar als je moet wisselen? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Huh? Echt carranza er niet bij ook zelfs,, alle spitsen dus op,, dat kunnen weinig clubs zeggen,,wel clubs veel geblesseerden en stuk meer dan ons ook maar niet 2 a 3 spitsen waar meeste clubs ook maar 2 mogelijk basis spitsen hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat weten we he, de selectie is niet op orde. Maar voor vanavond valt de schade nog mee. Als ze tenminste uitgerust zijn. Priske zei zelf in de persconferentie dat ze er helemaal doorheen zaten, in de eerste helft al. @T
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 20:18 schreef bijft007 het volgende:Huh? Echt carranza er niet bij ook zelfs,, alle spitsen dus op,, dat kunnen weinig clubs zeggen,,wel clubs veel geblesseerden en stuk meer dan ons ook maar niet 2 a 3 spitsen waar meeste clubs ook maar 2 mogelijk basis spitsen hebben. In deze wedstrijd een voordeel denk ik,nu veel meer snelheid in de punt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 20:19 schreef van geil het volgende:Dat weten we he, de selectie is niet op orde. Maar voor vanavond valt de schade nog mee. Als ze tenminste uitgerust zijn. Priske zei zelf in de persconferentie dat ze er helemaal doorheen zaten, in de eerste helft al. @T Maar het is nog wat meer dan normaal. Want tot nu toe hadden we altijd nog een spits beschikbaar. En een ervaren reservekeeper. En er zit nog minder creativiteit op de bank. Dat is deels ook pech natuurlijk. Dat je 3 spitsen mist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Redbull vol druk zet, kun je hem er eens overheen gooien. Dat hebben we lang niet gehad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet sinds de blessure van Santi eigenlijk ja. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Daar kun je inderdaad gelijk hebben,, achterin kwetsbaar die Oostenrijkers maar qua scorend vermogen wordt het er wel twijfelachtiger op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 20:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar het is nog wat meer dan normaal. Want tot nu toe hadden we altijd nog een spits beschikbaar. En een ervaren reservekeeper. En er zit nog minder creativiteit op de bank. Dat is deels ook pech natuurlijk. Dat je 3 spitsen mist. Ja maar als we de wissel van de wissel geblesseerd ook al zwaar gaan wegen. Ik denk dat we mazzel hebben dat t juist op 9 even flink tegenzit. Op vrijwel elke andere positie was t veel erger geweest. En nogmaals, ik denk voor deze wedstrijd dat t mooi uitkomt, diepte in het spel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Achterin en op het middenveld zal er niet heel veel veranderen. Alleen dat Ivanusec natuurlijk weinig loopvermogen heeft tov Milambo. Daarom ook Nieuwkoop op rechts om dat te compenseren, denk ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan het zien mannen. Allemaal n hele mooie avond toegewenst. Ik ga mijn eerste biertje pakken. Come on Feyenoord. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Nog even stukje in polder gefietst voor afleiding en kom terug met bericht dat ook Caranza geblesseerd is. Winst zo dadelijk zou een prestatie van groot formaat zijn. Ik blijf bij 2-0. Avondje Ivanusec. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 20:28 schreef van geil het volgende:[..] Ja maar als we de wissel van de wissel geblesseerd ook al zwaar gaan wegen. Ik denk dat we mazzel hebben dat t juist op 9 even flink tegenzit. Op vrijwel elke andere positie was t veel erger geweest. En nogmaals, ik denk voor deze wedstrijd dat t mooi uitkomt, diepte in het spel. Nee klopt, het is wat het is. En lang niet alles is ook te wijten aan de samenstelling van de selectie.
Maar het is iets om rekening mee te houden. Soms, ook dit seizoen, heb je nog een bank die een en ander om kan draaien. Waar je nog wat wapens hebt zitten. Vandaag niet of nauwelijks.
Nu komt het in eerste instantie altijd van de basis, maar vandaag nog wat meer dan normaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 20:28 schreef MMM het volgende:Achterin en op het middenveld zal er niet heel veel veranderen. Alleen dat Ivanusec natuurlijk weinig loopvermogen heeft tov Milambo. Daarom ook Nieuwkoop op rechts om dat te compenseren, denk ik Zeker ja. Ook omdat in Hadj-Moussa nog weinig meer dan een invaller wordt gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze hebben ook Rijnmond sport gekeken. De Michiel Kramer opstelling. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel nu benieuwd ivanusec op n positie waar hij nog wel zou kunnen slagen bij ons denk ik lange termijn in ons systeem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 20:28 schreef MMM het volgende:Achterin en op het middenveld zal er niet heel veel veranderen. Alleen dat Ivanusec natuurlijk weinig loopvermogen heeft tov Milambo. Daarom ook Nieuwkoop op rechts om dat te compenseren, denk ik Nieuwkoop zijn spieren vinden het minder als Nieuwkoop zelf helaas. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat zeggen jullie? De eerste helft eruit Nieuwkoop, of zelfs ergens pas 2e helft of nog gekker maakt hele wedstrijd vol, welke minuut nog moeilijker te voorspellen natuurlijk😏
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 20:41 schreef bijft007 het volgende:Wat zeggen jullie? De eerste helft eruit Nieuwkoop, of zelfs ergens pas 2e helft of nog gekker maakt hele wedstrijd vol, welke minuut nog moeilijker te voorspellen natuurlijk😏 Een wedstrijd in de 4 weken zo'n beetje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha dat zoiezo, Bijlow gaat het hem wel steeds moeilijker maken helaas lijkt er op,, maar over een seizoen meer wedstrijden fit Bijlow nog wel denk ik
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja word je niet vrolijk van haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lichtshow met Feyenoord liedjes.
Hele grote plus!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niets van gehoord. Die blonde lulde er doorheen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fokking ineengestorte selectie. Nou fijne wedstrijd allemaal 😆 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahaha zegt ie Karsdorp ipv Nieuwkoop |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik heb Ivanusec altijd al graag op 10 willen zien, dit is je kans jongen! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooie wedstrijd allemaal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Maak er geen gewoonte van hoor 🥲 Maar ff checken of meerderen zich er zo aan ergerden. Draaien ze eens niet die takke herrie op standje zon-zuipen-ziekenhuis, gaan we het over Jeremain Lens en Joris Mathijsen hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 21:02 schreef Bosifyable het volgende:Maak er geen gewoonte van hoor 🥲 Maar ff checken of meerderen zich er zo aan ergerden. Draaien ze eens niet die takke herrie op standje zon-zuipen-ziekenhuis, gaan we het over Jeremain Lens en Joris Mathijsen hebben. Val er net in via de gratis app dus die irritatie is me bespaard gebleven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Snelheid Osman al bijna doeltreffend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De tactiek om hem om te duwen gaat ze kaarten kosten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ivanušec aan de grond genageld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel waken dat we niet steeds zo hoog staan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Moeten ze hem wel vaak op die manier bedienen ook, dan gaat dat idd gebeuren. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Slordig en zenuwachtig tot nu toe |
|
|
|