|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
In ieder geval deze tegenstander niet onderschatten! Ik heb er wel vertrouwen in, zeker als Ajax de duels weer ingaat met de passie van de laatste wedstrijden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De aanval van die gasten zou voortreffelijk zijn, zelf heb ik geen idee.
Maar goed we spelen thuis, de laatste wedstrijden met een geweldige sfeer, dus bravo! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling: Pasveer;Gaaei, Rugani, Baas, Hato; Taylor, Van den Boomen, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Brooooobey !! Op kracht en vechtlust.. alleen de handsbal... Hopen dat die blijft staan |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Een mooie actie van Brobbey en Traore rond af 1-0
Zoals ik het nu zie moet dit team van Maccabi geen probleem zijn, Ajax krijgt voldoende ruimte om de score hoog te laten uitvallen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Slecht verdedigd, gelukkig buitenspel maar centraal moet het beter |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nu; al is te zien dat we Henderson, Sutalo en Rensch missen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat een doelpunt.. pff heerlijk |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Dat vind ik echt wel meevallen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het begint bij Fitz Jim, daarna Traore, Brobbey,en Taylor rond af 2-0 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Verdedigend inderdaad niet zo sterk Huntelaar. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat een fantastische voetballer is Godts...man man 3-0 Het wordt een leuke avond |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ze zijn niet gewend aan elkaar, maar de voorhoede net Brobbey spelen sterk vanavond |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wordt minimaal 6-0, wat een kansen, Maccabi minder dan NAC |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Fitzjim wat een verademing om hem te zien spelen.. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
T'gaat erg makkelijk heerlijk man. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Tegenstand is tot nog toe niet veel. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja ach verdedigend doe je het beter dan vorig seizoen, hahahaha😂 kan ook niet anders natuurlijk.
En ja aanval erg sterk. Vooral erg volwassen aan het voetballen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Geeft ook niet bijster veel weg.. komt natuurlijk ook omdat iedereen voor elke centimeter werkt.. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Brobbey met twee zeldzame assist, hoop dat ie ook nog scoort zal hem een boost geven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij had er 2 zelf moeten maken, ik gun het hem van harte want hij doet het voor de rest goed in de combinatie.
Macabbi red het niet in de keuken divisie, heel zwak in de verdediging |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Brobbey staat eigenlijk veelal bij de ballen net voor een assist. Nu toevallig bij een assist, is eigenlijk altijd belangrijk en ziet vrijwel altijd de betere oplossing. Als er iemand anders vrij staat is Brobbey echt nooit betrapt om dan voor zichzelf te gaan(ook even de wedstrijd tegen duitsland meenemen, waren ook 2 assists) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 21:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij had er 2 zelf moeten maken, ik gun het hem van harte want hij doet het voor de rest goed in de combinatie. Macabbi red het niet in de keuken divisie, heel zwak in de verdediging Ik denk dat je de eredivisie iets te hoog inschat. Ik denk dat Macabi 9/10e eindigd haha. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 21:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij had er 2 zelf moeten maken, ik gun het hem van harte want hij doet het voor de rest goed in de combinatie. Macabbi red het niet in de keuken divisie, heel zwak in de verdediging We hadden al 5/6-0 voor kunnen staan inderdaad. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 21:54 schreef freakie het volgende:[..] Brobbey staat eigenlijk veelal bij de ballen net voor een assist. Nu toevallig bij een assist, is eigenlijk altijd belangrijk en ziet vrijwel altijd de betere oplossing. Als er iemand anders vrij staat is Brobbey echt nooit betrapt om dan voor zichzelf te gaan(ook even de wedstrijd tegen duitsland meenemen, waren ook 2 assists) Vanavond speelt hij een beste wedstrijd, had wel moeten scoren 2 a 3 grote kansen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 21:54 schreef freakie het volgende:[..] Brobbey staat eigenlijk veelal bij de ballen net voor een assist. Nu toevallig bij een assist, is eigenlijk altijd belangrijk en ziet vrijwel altijd de betere oplossing. Als er iemand anders vrij staat is Brobbey echt nooit betrapt om dan voor zichzelf te gaan(ook even de wedstrijd tegen duitsland meenemen, waren ook 2 assists) Wel laten we kijken of ie de stijgende lijn te pakken kan krijgen, zou alleen maar mooi zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maccabi is verdedigend super zwak |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Eens, kijken hoe zij het in de tweede helft doen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Maar dit doet hij altijd. Alleen is hij dan daarvoor belangrijk inplaats van in de cijfers. Natuurlijk moet hij scoren, maar iedereen heeft zijn manko. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nou ja. Zeker, scoren mag hij best wel, is zonde van de spits die hij is. Dat hij dat niet goed doet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 22:00 schreef freakie het volgende:[..] Maar dit doet hij altijd. Alleen is hij dan daarvoor belangrijk inplaats van in de cijfers. Natuurlijk moet hij scoren, maar iedereen heeft zijn manko. Brobbey is een ruwe diamant, hij kan een topspits worden, zodra hij gaat scoren kan het snel gaan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij neemt niet de tijd om even in te houden, kijkt alleen naar de bal. Hij moet altijd hard uithalen terwijl soms een lobje of tikje een doelpunt zou opleveren |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 22:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Brobbey is een ruwe diamant, hij kan een topspits worden, zodra hij gaat scoren kan het snel gaan Ik verwacht niet dat Brobbey een topspits wordt hooguit subtop. Maar ik kan er zomaar naast zitten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij mist te veel, een topspits is goed met de kop, heeft een neusje voor de goal, kijkt waar hij schiet.
Tja ik denk er net zo over hij zal nooit de echte top van Europa halen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 22:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij mist te veel, een topspits is goed met de kop, heeft een neusje voor de goal, kijkt waar hij schiet. Tja ik denk er net zo over hij zal nooit de echte top van Europa halen Nee onzin. Spelers in hokjes stoppen is leuk maar iedereen zijn kwalleiten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is niet in hokjes stoppen, zie jij hem bij een topclub spelen dan, kijk even naar zijn kwaliteiten als spits zijnde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Is niet in hokjes stoppen, zie jij hem bij een topclub spelen dan, kijk even naar zijn kwaliteiten als spits zijnde Ik zie niemand bij een topclub spelen. Godts nog lang niet, baas nog niet. Taylor niet. Alles bij Ajax is nou niet topclub waardig. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Oke. Nee tegenstander is niveau Keukenkampioen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hahahaha Brobbey heeft gescoord, het is hem gegund! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 22:21 schreef freakie het volgende:[..] Ik zie niemand bij een topclub spelen. Godts nog lang niet, baas nog niet. Taylor niet. Alles bij Ajax is nou niet topclub waardig. Godts en Hato zeer zeker wel, Taylor zou zo maar kunnen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Maar Godts nu niet, dus nee ik zie hem nu niet bij een topclub. Hato ook niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mika wordt gespaard voor Twente |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: We hebben het over later, dan denk ik wel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Berghuis direct een assist |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Maar wat valt dit Maccabi mij tegen, wel leuk deze stand voor het publiek in de J.C. ArenA |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Rust geven waar kan.. prima wissels |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Had ze beter ingeschat indd... Maar hey zulke potten verloor je afgelopen seizoen gewoon he.. en Ajax gaat gewoon vrolijk verder, de honger zit er goed in en ieder voert zijn taken prima uit.. |
|
|
|