|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee ik niet, ik krijg de vraag. Zie jij Brobbey bij een Topclub. Nee dat zie ik niet. Fits Jim ook niet, Godts ook niet. Baas ook niet.
Maar ze kunnen allemaal top worden natuurlijk. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Gaat veel te makkelijk, Ajax moet waken voor gemakzucht. Volgende wedstrijd er weer getergd opklappen met zu'n allen. Deze wedstrijd telt niet, hehegege. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 22:56 schreef Scout2 het volgende:Gaat veel te makkelijk, Ajax moet waken voor gemakzucht. Volgende wedstrijd er weer getergd opklappen met zu'n allen. Deze wedstrijd telt niet, hehegege. Juist, straks denken ze al weer dat ze er zijn, en dan wordt je zomaar afgeserveerd |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Precies, je had hier met dubbele cijfers van het veld kunnen stappen. Dit team moet keihard blijven werken om de/het momentum vast te houden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat gaat zeker nog wel gebeuren, gelukkig heb je wel wat leeftijd op het veld staan. Die weten ook wel wat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nergens gaat het meer over de winst, maar wel over de verschrikkelijke gebeurtenissen na de wedstrijd! En weer wast Halsema de handen in onschuld! Dom achterlijk paard dat het is!
HALSEMA OUT!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2024 - 09:33 schreef Ajax Warrior het volgende:En nergens gaat het meer over de winst, maar wel over de verschrikkelijke gebeurtenissen na de wedstrijd! En weer wast Halsema de handen in onschuld! Dom achterlijk paard dat het is! HALSEMA OUT!!! Het is ongelofelijk. Ze wist dat dit kon gebeuren en dan reageer je niet. Triest allemaal, neem aan dat het voor halsema heel moeilijk gaat worden om dit uit te leggen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dit kon iedere debiel vooraf invullen.. zowel halsema als die domme lui van het politiekorps zijn in deze echt stekeblind geweest.. moet zeggen dat beide kampen geen lieverdjes zijn maar dit had echt gewoon voorkomen kunnen worden... |
|
|
|