|
|
nummer10
|
|
|
Een hele belangrijke en moeilijk pot denk ik vandaag... Ik gok 1-2 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Deze gaat er 1 worden op de heetst van de snede. Hopelijk heeft Farioli zijn huiswerk de afgelopen dagen weer juist gedaan en gaan we vanmiddag weer een team zien wat voor elkaar strijd. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Al jaren lastig voor ons, zelfs in de periode Ten Hag wonnen we er zelden. Er zijn zowiezo weinig ploegen die daar winnen... Ik hou het ondanks de statistieken van afgelopen jaren nu toch op n verdienstelijk gelijkspelletje, 2-2. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 13:06 schreef bertus bikkel het volgende:Al jaren lastig voor ons, zelfs in de periode Ten Hag wonnen we er zelden. Er zijn zowiezo weinig ploegen die daar winnen... Ik hou het ondanks de statistieken van afgelopen jaren nu toch op n verdienstelijk gelijkspelletje, 2-2. Realistisch, ik ga met jou mee..2-2 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Teken ik ook voor ! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Als we deze winnen mag je toch wel spreken over een fantastische periode.. en dat terwijl (teminste ik wel) hier echt tegen opzag met dat zware programma... Nahja eerst vanmiddag maar ff afwachten, en zelfs als we verliezen zien we goddank groei weer bij ons mooie Ajax.. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ik denk een krappe overwinning. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 13:06 schreef bertus bikkel het volgende:Al jaren lastig voor ons, zelfs in de periode Ten Hag wonnen we er zelden. Er zijn zowiezo weinig ploegen die daar winnen... Ik hou het ondanks de statistieken van afgelopen jaren nu toch op n verdienstelijk gelijkspelletje, 2-2. Ik persoonlijk denk aan 2-1 voor Twente, al hoop ik natuurlijk op een 1-2. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens een vrij logische opstelling die we met de wedstrijd van donderdag al hadden voelen aankomen. Al had ik in deze meer gekozen voor Brobbey met zijn body. Maar mogelijk zal hij belangrijk worden aan het eind van de wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Succes en hopen op een mooie pot |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gaat twente nog een keer een kaart krijgen of hoe zit dit.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Oei baas wat doe je nu... Wel de laatste van wie ik dit had verwacht.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit is Godtsverdomme kut. Hopelijk Traore er dan in en niet berghuis. Verder zonde van Baas, maar Ajax had voorin al vaker de trekker moeten overhalen. Daarnaast vindt ik Limdthout veel wegwuiven bij Ajax. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ajax had al twee keer moeten scoren, helaas nagelaten. Individuele fout van Baas, gaat nog heel lastig worden zo. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Die scheids maakt er echt een dikke puinhoop van |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Kan zijn, maar beter is om naar onszelf te kijken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou zeg dat. Vorige keer had ik die discussie over een slechte scheids. En het is slecht om te klagen over een scheidsrechter. Maar wat is hij slecht! Sinds wanneer is shirtje trekken geen geel? Sinds wanneer mag je spelers in de weg zitten zonder voor de bal te gaan? Dat is toch obstructie?
Scheidsrechter maakt er echt een potje van. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dat mag zeker, alleen als je als je er langs bent gewoon aan je shirtje getrokken word, dan kan je daar weinig verder aan doen toch. Vanuit Weghorst maar weinig voetbal. Paar mooie balletjes. Akpom kleine kansjes. Het is niet heel slecht. Het is alleen maar weinig gevaarlijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 15:20 schreef freakie het volgende:Nou zeg dat. Vorige keer had ik die discussie over een slechte scheids. En het is slecht om te klagen over een scheidsrechter. Maar wat is hij slecht! Sinds wanneer is shirtje trekken geen geel? Sinds wanneer mag je spelers in de weg zitten zonder voor de bal te gaan? Dat is toch obstructie? Scheidsrechter maakt er echt een potje van. Dat viel mij dus ook op. Alsof Twente een vrijbrief heeft gekregen om dit spel te spelen. Ajax moet alleen zorgen dat de irritatie hierdoor niet de overhand neemt en wij straks de kaarten krijgen. Want dat zie ik nog gebeuren ook. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 14:25 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens een vrij logische opstelling die we met de wedstrijd van donderdag al hadden voelen aankomen. Al had ik in deze meer gekozen voor Brobbey met zijn body. Maar mogelijk zal hij belangrijk worden aan het eind van de wedstrijd. Dit lijkt inderdaad het geval te zijn. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 15:22 schreef freakie het volgende:[..] Ja dat mag zeker, alleen als je als je er langs bent gewoon aan je shirtje getrokken word, dan kan je daar weinig verder aan doen toch. Vanuit Weghorst maar weinig voetbal. Paar mooie balletjes. Akpom kleine kansjes. Het is niet heel slecht. Het is alleen maar weinig gevaarlijk. Twente heeft het niet tegen, dat is zeker. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens schiet Vlap de vrije kans die hem geboden wordt ook gewoon enorm goed in. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Zijn net Duitsers....zit vaak mee. Hadden zelf moeten scoren eerste helft, nu zal het niet meevallen. Toch nog hopen op gelijkspelletje!! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Zo zit het mee en zo heb je een blunder van Baas en een geblesseerde Godst je enige linksbuiten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Lekker hoor, mooie goal.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Weghorst kan echt niet voetballen maar wil dit wel graag.. balverlies en counter om de oren.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kijk en die 2e van Vlap vind ik dan gewoon slecht verdedigd. Wel weer goed binnen geschoten maar je weet zijn sterke punt en geeft gewoon alle ruimte bij de 2e. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nu koppies erbij houden!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En dit doet die weer heerlijk met taylor.. wat een pot |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ajax voetbald wel nonchalant hoor, veel te gemakzucht. Sluipt er toch elke keer weer makkelijk in bij Ajax. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dit zijn toch gewoon overtredingen op brobbey.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En dit bedoel ik met Brobbey, tikkies of niet, hij maakt altijd zoveel misbaar en ligt dan te rollen op de grond. Sta fucking op en ga voetballen man! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:20 schreef Ajax Warrior het volgende:En dit bedoel ik met Brobbey, tikkies of niet, hij maakt altijd zoveel misbaar en ligt dan te rollen op de grond. Sta fucking op en ga voetballen man! Eens hoor, die laatste is belachelijk. Hij haalt daar alles uit voor zijn eigen team. Andere keren hangen ze toch allemaal aan zijn Tshirt |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote: Goed bezig Pietje!! Jij hebt er kijk op😅 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik kan leven met de 2-2. Het was een leuke pot om te kijken en toch ben ik enorm blij met de weerbaarheid die dit team heeft doorgemaakt. Vorig jaar lieten ze enorm snel het hoofdje zakken, nu blijven ze ervoor gaan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
2-2 lijkt me een terechte uitslag... Maar wat jammer dat ploegen als twente en een utrecht enzo aaaaltijd stukken gemotiveerder zijn tegen een Ajax... Achja hebben we mee te dealen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:20 schreef Ajax Warrior het volgende:En dit bedoel ik met Brobbey, tikkies of niet, hij maakt altijd zoveel misbaar en ligt dan te rollen op de grond. Sta fucking op en ga voetballen man! Die laatste was belachelijk indd, ben ik met je eens.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:27 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik kan leven met de 2-2. Het was een leuke pot om te kijken en toch ben ik enorm blij met de weerbaarheid die dit team heeft doorgemaakt. Vorig jaar lieten ze enorm snel het hoofdje zakken, nu blijven ze ervoor gaan. 90 minuuuten lang... Italiaanse vechtersmentaliteit zullen we maar zeggen... |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Niveautje gaat weer de lucht in, en Brobbey ziet geen oplossing dan op de grond te gaan liggen jammeren. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ik erger me er kapot aan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Half uur lang een herkenbaar Ajax gezien uit de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord. Daarna als collectief uit elkaar gevallen en was er vrijwel geen druk meer op de bal en werd er niet meer doorgestapt op de tegenstander. Daar komen vrijwel alle kansen van Twente ook gewoon uit.
Wel veel strijd en weerbaarheid, maar uiteindelijk niet goed. Brobbey vond ik zelfs tegen schandalig aan invallen. Het leek wel alsof hij er al geïrriteerd in kwam. Die was alleen maar het het zeiken en kloten en deed echt helemaal niets aan de bal. Heel Ajax ook ontzettend traag aan de bal na rust. Iedereen koos weer ouderwets voor breed en terug.
Ik duim dat Godts heel gauw terug is. Maar dat zag er niet goed uit.
Uiteindelijk 7 punten uit 3 pittige potten, maar naar mijn idee laat je er vandaag 2 liggen. |
|
|
|