|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:35 schreef Scout2 het volgende:[..] Niveautje gaat weer de lucht in, en Brobbey ziet geen oplossing dan op de grond te gaan liggen jammeren. Dat hij dat doet als hij geen oplossing ziet, tot daar aan toe. Vandaag begon het al. Alsof de intentie was om te gaan lopen kloten en niet om te voetballen. Die jongen is gewoon geen één moment met voetballen bezig geweest. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:37 schreef Loetje het volgende:Half uur lang een herkenbaar Ajax gezien uit de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord. Daarna als collectief uit elkaar gevallen en was er vrijwel geen druk meer op de bal en werd er niet meer doorgestapt op de tegenstander. Daar komen vrijwel alle kansen van Twente ook gewoon uit. Wel veel strijd en weerbaarheid, maar uiteindelijk niet goed. Brobbey vond ik zelfs tegen schandalig aan invallen. Het leek wel alsof hij er al geïrriteerd in kwam. Die was alleen maar het het zeiken en kloten en deed echt helemaal niets aan de bal. Heel Ajax ook ontzettend traag aan de bal na rust. Iedereen koos weer ouderwets voor breed en terug. Ik duim dat Godts heel gauw terug is. Maar dat zag er niet goed uit. Uiteindelijk 7 punten uit 3 pittige potten, maar naar mijn idee laat je er vandaag 2 liggen. Helemaal eens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:32 schreef nummer10 het volgende:2-2 lijkt me een terechte uitslag... Maar wat jammer dat ploegen als twente en een utrecht enzo aaaaltijd stukken gemotiveerder zijn tegen een Ajax... Achja hebben we mee te dealen Valt reuze mee hoor. Dat Calimero gedrag moet je vooral uit Eindhoven laten komen. Het zegt niks meer dan dat Ajax altijd de grootste is en blijft.
En ondanks dat Twente kansen had, waren ze gewoon te pakken. En goed ook. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:37 schreef Loetje het volgende:[..] Dat hij dat doet als hij geen oplossing ziet, tot daar aan toe. Vandaag begon het al. Alsof de intentie was om te gaan lopen kloten en niet om te voetballen. Die jongen is gewoon geen één moment met voetballen bezig geweest. Hij verkloot het dan wel mooi op deze manier. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Over wissels gesproken... Waarom haal je Klaassen eruit? Die is fit, speelt midweeks niet en kan altijd een goal maken?
Taylor had je in de rust kunnen wisselen, want die was matig voor rust. Maar na rust 2 assists en dan eruit. Vond het weer ouderwets apart.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door Loetje -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:44 schreef Loetje het volgende:[..] Over wissels gesproken... Waarom haal je Klaassen eruit? Die is fit, speelt midweeks niet en kan altijd een goal maken? Taylor had je in de rust kunnen wisselen, want die was matig voor rust. Maar na rust 2 assistent en dan eruit. Vond het weer ouderwets apart. Ook eens, Klaassen deed het prima en is altijd gevaarlijk voor de goal.
Ik had deze voorhoede in mijn hoofd na rust Berghuis op de plek van Godst, Akpom in de spits en Traore
Daarachter Klaassen en Fitz-jim al vond ik Fitz ook niet goed invallen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:35 schreef Scout2 het volgende:[..] Niveautje gaat weer de lucht in, en Brobbey ziet geen oplossing dan op de grond te gaan liggen jammeren. Bij dat laatste had hij het al opgelost. Maar blijft daarna liggen. Dat zorgde dat Ajax ging stoppen met voetballen. Als hij nou gewoon doorging had hij het goed opgelost. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:48 schreef Scout2 het volgende:[..] Ook eens, Klaassen deed het prima en is altijd gevaarlijk voor de goal. Ik had deze voorhoede in mijn hoofd na rust Berghuis op de plek van Godst, Akpom in de spits en Traore Daarachter Klaassen en Fitz-jim al vond ik Fitz ook niet goed invallen. Akpom stel je op omdat je je aanpast aan de tegenstander. Maar in aanvallend opzicht... Alsjeblieft zeg, dat was bij mij de eerste die eruit ging. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:48 schreef Scout2 het volgende:[..] Ook eens, Klaassen deed het prima en is altijd gevaarlijk voor de goal. Ik had deze voorhoede in mijn hoofd na rust Berghuis op de plek van Godst, Akpom in de spits en Traore Daarachter Klaassen en Fitz-jim al vond ik Fitz ook niet goed invallen. Even he. Traore speelde ook slecht, Fits ook niet best. Berghuis weinig gezien. Brobbey als een krant. Twente deed dit best goed. Waarom die wissels? Tsja je moet toch gaan wisselen. Vind deze wissels best logisch, al vielen ze allemaal slecht in |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:53 schreef Loetje het volgende:[..] Akpom stel je op omdat je je aanpast aan de tegenstander. Maar in aanvallend opzicht... Alsjeblieft zeg, dat was bij mij de eerste die eruit ging. Op dit moment altijd nog beter dan een Brobbey die het momentum er om de haverklap uithaalt. Daar heeft Akpom minder last van. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:55 schreef freakie het volgende:[..] Even he. Traore speelde ook slecht, Fits ook niet best. Berghuis weinig gezien. Brobbey als een krant. Twente deed dit best goed. Waarom die wissels? Tsja je moet toch gaan wisselen. Vind deze wissels best logisch, al vielen ze allemaal slecht in Grotendeels eens. Traore was logisch, maar viel verschrikkelijk in. Ik had alleen de wissel van Fitz-Jim voor Taylor veel eerder verwacht, maar net wanneer Taylor beter in de pot zit en Sallah-Edine hem constant kwijt is, wissel je hem. En Klaassen had ik nooit gewisseld. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:55 schreef freakie het volgende:[..] Even he. Traore speelde ook slecht, Fits ook niet best. Berghuis weinig gezien. Brobbey als een krant. Twente deed dit best goed. Waarom die wissels? Tsja je moet toch gaan wisselen. Vind deze wissels best logisch, al vielen ze allemaal slecht in Had er ook mee te maken dat ze niet meer werkten voor elkaar, dan is het moeilijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:56 schreef Scout2 het volgende:[..] Op dit moment altijd nog beter dan een Brobbey die het momentum er om de haverklap uithaalt. Daar heeft Akpom minder last van. Brobbey moet gewoon onze basisspits zijn en Weghorst je invaller. Daar doet Brobbey op het afmaken na, vrijwel alles goed. Weghorst is als invaller gewoon veel functioneler. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Werk genoeg, alleen niet als collectief. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:57 schreef Loetje het volgende:[..] Grotendeels eens. Traore was logisch, maar viel verschrikkelijk in. Ik had alleen de wissel van Fitz-Jim voor Taylor veel eerder verwacht, maar net wanneer Taylor beter in de pot zit en Sallah-Edine hem constant kwijt is, wissel je hem. En Klaassen had ik nooit gewisseld. Toch weer een min puntje voor Farioli. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:58 schreef Loetje het volgende:[..] Brobbey moet gewoon onze basisspits zijn en Weghorst je invaller. Daar doet Brobbey op het afmaken na, vrijwel alles goed. Weghorst is als invaller gewoon veel functioneler. Zoveel vertrouwen heb ik niet in Brobbey, zodra het niveau omhoog gaat kan ie zoveel niet meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoezo weer? Je bent nu aan het zeveren om het zeveren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 17:02 schreef Scout2 het volgende:[..] Zoveel vertrouwen heb ik niet in Brobbey, zodra het niveau omhoog gaat kan ie zoveel niet meer. Hoe hoger de druk, hoe beter hij juist is. Speelde perfect tegen PSV en Macabbi aan de bal en in duel. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Hoe bedoel je hoezo weer? Ik heb eerder dit seizoen meerdere min puntjes genoteerd. Het lijkt wel alsof hij en zijn staff zich vasthouden aan een vast script. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Doet veel goed maar er is nog genoeg ruimte voor verbetering. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:37 schreef Loetje het volgende:Half uur lang een herkenbaar Ajax gezien uit de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord. Daarna als collectief uit elkaar gevallen en was er vrijwel geen druk meer op de bal en werd er niet meer doorgestapt op de tegenstander. Daar komen vrijwel alle kansen van Twente ook gewoon uit. Wel veel strijd en weerbaarheid, maar uiteindelijk niet goed. Brobbey vond ik zelfs tegen schandalig aan invallen. Het leek wel alsof hij er al geïrriteerd in kwam. Die was alleen maar het het zeiken en kloten en deed echt helemaal niets aan de bal. Heel Ajax ook ontzettend traag aan de bal na rust. Iedereen koos weer ouderwets voor breed en terug. Ik duim dat Godts heel gauw terug is. Maar dat zag er niet goed uit. Uiteindelijk 7 punten uit 3 pittige potten, maar naar mijn idee laat je er vandaag 2 liggen. Denk dat je Godts een aantal weken kwijt bent. Leek op een hamstringblessure en met de medische staf bij Ajax zit je dan ongeveer 9 maanden in de lappenmand.
Overigens vind ik 7 punten in 3 zware potten echt heel goed. Nu even de interlandbreak ertussendoor en dan een, op papier, vrij makkelijke pot in de ArenA.
Maar wat ben ik blij met Farioli!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 17:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denk dat je Godts een aantal weken kwijt bent. Leek op een hamstringblessure en met de medische staf bij Ajax zit je dan ongeveer 9 maanden in de lappenmand. Overigens vind ik 7 punten in 3 zware potten echt heel goed. Nu even de interlandbreak ertussendoor en dan een, op papier, vrij makkelijke pot in de ArenA. Maar wat ben ik blij met Farioli!! Resultaten zijn ook dikke prima. Maar je mag wel kritisch blijven en vandaag ga je eigen naar puntverlies omdat je hele andere dingen gaat doen.
Maar er komt een pittige periode weer aan.
Want na die "makkelijke" pot Sociedad en NEC uit, Utrecht thuis, AZ uit en Lazio thuis. Hopelijk veel goede resultaten. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:58 schreef Loetje het volgende:[..] Brobbey moet gewoon onze basisspits zijn en Weghorst je invaller. Daar doet Brobbey op het afmaken na, vrijwel alles goed. Weghorst is als invaller gewoon veel functioneler. Helemaal eens!! Dat is de juiste volgorde. Maar ik.moet zeggen, resultaten in de laatste wedstrijden echt super en niet verwacht. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 17:17 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Helemaal eens!! Dat is de juiste volgorde. Maar ik.moet zeggen, resultaten in de laatste wedstrijden echt super en niet verwacht. Resultaten zijn zeker in orde, maar daar heeft Brobbey op mcabbi na weining aandeel in gehad.
Tegen Psv ook amper gezien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:20 schreef Ajax Warrior het volgende:En dit bedoel ik met Brobbey, tikkies of niet, hij maakt altijd zoveel misbaar en ligt dan te rollen op de grond. Sta fucking op en ga voetballen man! Hij houdt het spel veel te veel op, ligt onnodig te vaak tegen de grond, zegt er wat van Farioli |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: De 2-2 afgekeken van Bikkel en mij hoor😝 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:37 schreef Loetje het volgende:Half uur lang een herkenbaar Ajax gezien uit de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord. Daarna als collectief uit elkaar gevallen en was er vrijwel geen druk meer op de bal en werd er niet meer doorgestapt op de tegenstander. Daar komen vrijwel alle kansen van Twente ook gewoon uit. Wel veel strijd en weerbaarheid, maar uiteindelijk niet goed. Brobbey vond ik zelfs tegen schandalig aan invallen. Het leek wel alsof hij er al geïrriteerd in kwam. Die was alleen maar het het zeiken en kloten en deed echt helemaal niets aan de bal. Heel Ajax ook ontzettend traag aan de bal na rust. Iedereen koos weer ouderwets voor breed en terug. Ik duim dat Godts heel gauw terug is. Maar dat zag er niet goed uit. Uiteindelijk 7 punten uit 3 pittige potten, maar naar mijn idee laat je er vandaag 2 liggen. Volledig mee eens Brabo |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 16:53 schreef Loetje het volgende:[..] Akpom stel je op omdat je je aanpast aan de tegenstander. Maar in aanvallend opzicht... Alsjeblieft zeg, dat was bij mij de eerste die eruit ging. Akpom is een spits, daar doet hij het niet verkeerd, hij wordt verkeerd gebruikt, Brobbey of Weghorst doen het nog minder aan de zijkanten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Oei.. dat zie ik nu pas! Ik had haast i.v.m. een jarige kleindochter. Ik had geen tijd om jullie uitslagen te bekijken. De "motr" (man of the results) kun je dus rustig in drieën delen. 😛😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 18:22 schreef Pietje het volgende:[..] Oei.. dat zie ik nu pas! Ik had haast i.v.m. een jarige kleindochter. Ik had geen tijd om jullie uitslagen te bekijken. De "motr" (man of the results) kun je dus rustig in drieën delen. 😛😂 Haha ik geloof je ouwe 😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is je maar geraden ook maatje! 😜 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha maar mooi dat je er bent! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 18:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Akpom is een spits, daar doet hij het niet verkeerd, hij wordt verkeerd gebruikt, Brobbey of Weghorst doen het nog minder aan de zijkanten Akpom is een blinde, dat is echt iemand die nooit een Ajax shirt moet mogen dragen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij was in de eerste helft op rechts beter dan in de 2e helft op links, hij blijft een spits die Ajax toch een aantal keren heeft geholpen.
Hij zal verkocht worden, ben ik niet bang voor |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 18:22 schreef Pietje het volgende:[..] Oei.. dat zie ik nu pas! Ik had haast i.v.m. een jarige kleindochter. Ik had geen tijd om jullie uitslagen te bekijken. De "motr" (man of the results) kun je dus rustig in drieën delen. 😛😂 Haha, mooi Pietje! We delen m vandaag met z'n drieën! En proficiat met je kleindochter!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 21:49 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Haha, mooi Pietje! We delen m vandaag met z'n drieën! En proficiat met je kleindochter!! Haha!! Tuurlijk, Ajacieden gunnen elkaar wat. En bedankt voor je felicitaties. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Mooi je weer te zien hier pietje, mooi zo :) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Wel belangrijke goals wat jack al aangaf.. maar je hebt zeker wel een punt, maar zo denk ik eigenlijk ook over Weghorst man... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2024 - 01:39 schreef nummer10 het volgende:[..] Wel belangrijke goals wat jack al aangaf.. maar je hebt zeker wel een punt, maar zo denk ik eigenlijk ook over Weghorst man... Gelukkig hebben we Brobbey...man man.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Viel gisteren belabberd in dat klopt zeker, maar dat deden alle invallers.. misschien toch ook een stukje vermoeidheid na het zware programma
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 november 2024 door nummer10 -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Wel heel raar dat toen de wissels erin kwamen, het minder ging draaien. Ik ging er juist ff goed voor zitten en hoopte op een slot offensief met frisse gasten als Berghuis, Fitz Jim en Brobbey maar helaas geen kans meer gehad. Dit hadden we toch moeten kunnen uitbuiten? Al moet ik wel zeggen dat ik baalde dat Klaassen en Taylor gewisseld werden. Nu pakten de wissels van Farioli eens niet goed uit... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2024 - 11:00 schreef bertus bikkel het volgende:Wel heel raar dat toen de wissels erin kwamen, het minder ging draaien. Ik ging er juist ff goed voor zitten en hoopte op een slot offensief met frisse gasten als Berghuis, Fitz Jim en Brobbey maar helaas geen kans meer gehad. Dit hadden we toch moeten kunnen uitbuiten? Al moet ik wel zeggen dat ik baalde dat Klaassen en Taylor gewisseld werden. Nu pakten de wissels van Farioli eens niet goed uit... Klopt, kan een keer gebeuren.. maar al met al had echt niemand rekenschap gehouden met deze partijen en het aantal punten wat we binnen hebben gesleept... Daar had iedereen vooraf voorgetekend als je het mij vraagt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 november 2024 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2024 - 12:20 schreef nummer10 het volgende:[..] Klopt, kan een keer gebeuren.. maar al met al had echt niemand rekenschap gehouden met deze partijen en het aantal punten wat we binnen hebben gesleept... Daar had iedereen vooraf voorgetekend als je het mij vraagt... Jammer dat ze soms slordig waren, het is dat Baas een verkeerde pass gaf , later overigens nog een keer. Anders had er een overwinning in gezeten Ik dacht af en toe Pasveer schei uit dit loopt een keer verkeerd af, trapt asjeblieft de bal naar voor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2024 - 11:00 schreef bertus bikkel het volgende:Wel heel raar dat toen de wissels erin kwamen, het minder ging draaien. Ik ging er juist ff goed voor zitten en hoopte op een slot offensief met frisse gasten als Berghuis, Fitz Jim en Brobbey maar helaas geen kans meer gehad. Dit hadden we toch moeten kunnen uitbuiten? Al moet ik wel zeggen dat ik baalde dat Klaassen en Taylor gewisseld werden. Nu pakten de wissels van Farioli eens niet goed uit... Ik denk dat dat kwam omdat het leek alsof Ajax niet wilde/durfde te voetballen. Van baas moet het voetballen komen en een beetje bij Henderson. Beide maakte een grote fout. Beide durfde eigenlijk niet meer voetballend oplossingen te zoeken. Dan heb je aan Fits Jim niet zoveel met lange ballen. En aan de andere wissels net zo weinig. Eigenlijk de enige die daar wel iets had kunnen betekenen was Brobbey, die speelde ook als een krant. Maar Berghius(jaja grapje), Traore en Fits Jim moeten gewoon voetballen. En uiteindelijk gaat een Brobbey daar ook beter op natuurlijk.
Er was na 60 minuten alleen maar paniek voetbal. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2024 - 12:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jammer dat ze soms slordig waren, het is dat Baas een verkeerde pass gaf , later overigens nog een keer. Anders had er een overwinning in gezeten Ik dacht af en toe Pasveer schei uit dit loopt een keer verkeerd af, trapt asjeblieft de bal naar voor. Tja, dat was ook een beetje waarom het mis ging bij Baas. Onzekerheid sloop er in, goede les wel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2024 - 14:02 schreef freakie het volgende:[..] Tja, dat was ook een beetje waarom het mis ging bij Baas. Onzekerheid sloop er in, goede les wel. Daarom, jong knaapje en komt eigenlijk net kijken.. was mooi geweest als die nu al foutloos was, maar dat kun je natuurlijk ook niet verwachten.. indd een goede les |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2024 - 18:08 schreef nummer10 het volgende:[..] Daarom, jong knaapje en komt eigenlijk net kijken.. was mooi geweest als die nu al foutloos was, maar dat kun je natuurlijk ook niet verwachten.. indd een goede les Dat is ook waarom ik op de vraag: “zie jij brobbey bij een topclub spelen” reageerde met dat ik geen enkele speler bij Ajax daar zie spelen. Baas kan best goed worden. Alleen moet gewoon nog 2/3 jaar falen en opstaan. En dan nog denk ik dat de voetballende verdedigers die Ajax opleid in europa te voetballend zijn en te veel puur op systeem gericht zijn en eigenlijk allemaal uiteindelijk ergens wel in falen.
Godts, is een groot talent. Maar is zo jong, wie weet wat er net hem nog gaat gebeuren. Nu alweer een blessure. Laten we vooral de trainer prijzen in zijn beleid en tactische vermogen. Hij zorgt er voor dat er passie in het elftal zit en het verdedigend goed staat. |
|
|
|