|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wissel Beelen was zo gek nog niet en Gimenez oogt super fit En Lotomba ook een verbetering ten aanzien van Bart al had tie alles gegeven. Zerrouki ook gewoon goed |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die momenten aan de bal can lutomba inderdaad,, wat een rust joh,, die keek niet op van paar wereldtoppers om hem heen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 23:00 schreef bijft007 het volgende:Die momenten aan de bal can lutomba inderdaad,, wat een rust joh,, die keek niet op van paar wereldtoppers om hem heen Hahaha nee had er maling aan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was alsnog Weer uitwedstrijd genieten dusssπͺπ₯ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijk (bonus)punt! Waanzinnige prestatie na een 3-0 achterstand.
Trots! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Klopt toch gewoon rb? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We waren wel hard op weg π |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Deed city nog sneller vanavond... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gelukkig had city bij de 3-0 zoiets van dit spelen we wel uit.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Wij zijn geen City ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hier zet je de club zo mee op de kaart. Dit gaat de hele wereld over. Waanzinnig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wel fijn dat de ziekenboeg leegstroomt. Dan krijgen we weer een basis waar we wat mee kunnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zonder die achterlijke pingel gewoon 2-3 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gek genoeg heeft dat ons idd geholpen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Winnen van Sparta Praag en je bent vrijwel door |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Trauner ook een hele dikke voldoende |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een knappe prestatie en veerkracht van Feyenoord om vanaf minuut 75 van een 3-0 achterstand terug te komen tot 3-3. Gefeliciteerd Feyenoord. Geen woorden maar daden! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
xG lag best dicht bij elkaar
2,11-1,87 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat zou dat mooi zijn Ace |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"3-3 - Feyenoord are the first side to ever avoid defeat in the Champions League after still trailing 0-3 in the 70th minute of play." |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik ben over een uurtje jarig. Een veel mooier kado kan je dan niet krijgen πππ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alvast gefeliciteerd dan baasje.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gefeliciteerd,, mooi cadeau dacht ik zoπͺπ₯ |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Tnx! Maar dat was niet waarom ik het zei. Het voelt echt wel als een enorm kado. En nog onverwacht ook. Ineens kunnen we weer doorkomen ook. Na 3-0 achter bij City. Woooow. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Alvast gefeliciteerd ouwe reus! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoe mooi is dat.. proficiat ! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
En laten we eerlijk zijn. Geweldige goals. De afronding van HM. De pass van Paixao bij zowel de tweede als de derde. Niet normaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 23:13 schreef MightyAce het volgende:"3-3 - Feyenoord are the first side to ever avoid defeat in the Champions League after still trailing 0-3 in the 70th minute of play." Bizar haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook flink goed gemaakt van wedstrijd red bull waar we als geheel totaal niet fris fruitig waren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
En daarna dat gillen tegen je TV. Nog een bal op de lat. Een scheidsrechter die anderhalve minuut te lang laat spelen. Pffff. #hyper |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: We zijn weer eens de eerste haha ook in deze tijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Iemand trouwens gezien wat er met Hwang was? Normaal gesproken niet de speler die je er af haalt op dat moment. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk deze keer wel extra verdediger erin om tegen te houden nog, niks gezien ook van dat hij niet meer kon ofzo eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 23:22 schreef bijft007 het volgende:Ik denk deze keer wel extra verdediger erin om tegen te houden nog, niks gezien ook van dat hij niet meer kon ofzo eigenlijk. Extra verdediger was logisch, maar dat kan ook voor Hadj-Moussa. Die is zonder bal duidelijk een van de minsten bij ons. En Hwang wil je ook qua ervaring liever laten staan lijkt me. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Kunnen we scoren tegen Bayern? Laatste 7 wedstrijden de 0.
5-0 win vs Bochum β
4-0 win vs Mainz β
3-0 win vs Union Berlin β
1-0 win vs Benfica β
1-0 win vs St. Pauli β
3-0 win vs Augsburg β
1-0 win vs Paris Saint-Germain |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 23:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Extra verdediger was logisch, maar dat kan ook voor Hadj-Moussa. Die is zonder bal duidelijk een van de minsten bij ons. En Hwang wil je ook qua ervaring liever laten staan lijkt me. Gelukkig zag Priske dat beterπ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 23:27 schreef Alexmem het volgende:Kunnen we scoren tegen Bayern? Laatste 7 wedstrijden de 0. 5-0 win vs Bochum β
4-0 win vs Mainz β
3-0 win vs Union Berlin β
1-0 win vs Benfica β
1-0 win vs St. Pauli β
3-0 win vs Augsburg β
1-0 win vs Paris Saint-Germain Wij hebben Santi weer.. |
|
|
|