|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Fortuna Sittard (zaterdag 30 november 2024, 20.00 uur)
Datum & tijdstip: Zaterdag 30 november 2024, 20.00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Jannick van der Laan
Laatste 5 ontmoetingen: 2023-2024: 0-0 (0-0) 2022-2023: 1-1 (0-1) 2021-2022: 5-0 (2-0) 2020-2021: 2-0 (0-0) 2019-2020: 2-1 (0-0) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laatste 2x thuis gelijk? Tijd om dat te veranderen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooie partij om te oefenen dat je thuis kan winnen met een stadion gevult met suporters die net zo enthousiast mee doen als in Manchester. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1-2 gemakzucht ben ik bang voor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Angst is een slechte raadgever. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Priske laat in het midden wie er keept. Stengs dus inzetbaar, Bueno niet. Ueda, Osman en Hartman duurt nog even. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij Osman hoopt Priske trouwens nog altijd dat ie voor de kerst inzetbaar is. Ueda en Hartman is de verwachting zoals die was, na de winterstop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaf ook aan dat er geen spelers gespaard gaan worden. Ook omdat we doordeweeks geen wedstrijd hebben. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Gaat grote uitslag worden, 4 of 5-0 zoiets. Selectie is los na dinsdag. Wonder van Manchester gaat doorwerken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gouka zegt dat Wellenreuther keept vanavond. Bijlow op de bank. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft het na woensdag ook weer verdiend om op doel te staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je kan ook niet bezig blijven. Goede kans dat Wellenreuther tot aan de winterstop blijft keepen. Je kan Bijlow evt opstellen tegen MVV voor de beker. Kijk je in januari weer verder. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is de positie van die Hongaar, die was toch gehaald voor Bijlow. Dus die is ook eredivisie waardig ? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Is volgens mij is Andreev een Bulgaar, Piet. Maar hij is de man voor de -nabije- toekomst als ik de verhalen mag geloven. Denk dat onze huidige eerste 2 verkocht gaan worden, hij de 1e doelman en een goede routinier als 2e halen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vanaf komend seizoen, misschien al vanaf de winter is hij 1 van de eerste 2 doelmannen. Normaal gesproken.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat een vertrek van Bijlow nog steeds een logische oplossing is voor iedereen. En je kunt je afvragen wat de toekomst voor Wellenreuther bij Feyenoord is. Er zullen meer twijfels zijn gekomen binnen Feyenoord. Op basis van dit seizoen. En hijzelf zal ook wat minder vertrouwen voelen omdat hij recent gepasseerd is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 november 2024 - 12:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Je kan ook niet bezig blijven. Goede kans dat Wellenreuther tot aan de winterstop blijft keepen. Je kan Bijlow evt opstellen tegen MVV voor de beker. Kijk je in januari weer verder. Ja zo denk ik er ook over |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zerrouki… En Redmond
Benieuwd wat er met Carranza nu weer is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geen volwaardige spits. We schalen terug naar 3-1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Santi kan 0 tot 45 minuten spelen zei Priske. Dus 2e helft
Mooi voor Redmond om zich weer te bewijzen.
4-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Benieuwd hoe de hype na dinsdag verteerd is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dijks haalt t einde niet zonder kaart |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te vaak vallen levert dit op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heel z'n carrière een lompe betonvoetballer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou begint die pannenkoek overal voor te fluiten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zitten er totaal niet lekker in weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klinkt lullig maar we hebben behoefte aan een spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een belachelijke corner |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Achterlijke corner was da |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die moet je maken of afgeven |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fuck dit moet een goal zijn |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Weer zo’n ik wil geen thuisfluiter zijn scheids |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn een paar onder niveau. Dat werkt door |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Onze spits was trouwens twee weken terug met afstand de slechtste speler in Oranje o19. |
|
|
|