BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC Nijmegen-Ajax; zondag 1-12-2024 om 16:45; Uitslag = 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 november 2024 - 13:19   quote  deeplink  
Deze tegenstander is lastig genoeg voor Ajax. NEC Nijmegen is een degelijke middenmoter, die in verhouding weinig tegendoelpunten incasseert. Het is typisch zo'n wedstrijd waarin Ajax puntverlies lijdt.

Daarom: mijn voorspelling is 1-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2024 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 november 2024 - 13:23   quote  deeplink  
Nee nee pietje gaan we niet doen... 1-3 :D
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 november 2024 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 november 2024 - 13:23 schreef nummer10 het volgende:
Nee nee pietje gaan we niet doen... 1-3 :D
Ik hoop oprecht dat jij gelijk krijgt en dat ik er faliekant naast zit. Maar ik heb een heel naar gevoel over morgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 november 2024 - 21:11   quote  deeplink  
1-3
Pietje een aantal geblesseerden zijn weer terug, en met Klaassen speelt Ajax minder slecht
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 november 2024 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 november 2024 - 21:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
1-3
Pietje een aantal geblesseerden zijn weer terug, en met Klaassen speelt Ajax minder slecht
Dat weet ik, Jack.
Maar wat ik ook weet is dat NEC per saldo een lastige tegenstander is voor Ajax.
We gaan het zien en mogmaals ik hoop dat jij en nummer10 gelijk krijgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2024 - 15:28   quote  deeplink  
Farioli verrast opnieuw...

Opstelling Ajax:
Pasveer; Rensch, Sutalo, Kaplan, Hato; Van den Boomen, Taylor, Klaassen; Berghuis, Weghorst, Hlynsson.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 december 2024 - 15:43   quote  deeplink  
Zullen vast wat last hebben van pijntjes ofzo... Ben benieuwd..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2024 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 15:43 schreef nummer10 het volgende:
Zullen vast wat last hebben van pijntjes ofzo... Ben benieuwd..
Hlynsson op linksbuiten wat eigenlijk niet zijn positie is lijkt me een betere optie dan Akpom die daar ook niet hoort te staan

Dus niet gek dat hij daar speelt al vind ik Hlynsson niet te best in het mee verdedigen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2024 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2024 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 november 2024 - 22:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik, Jack.
Maar wat ik ook weet is dat NEC per saldo een lastige tegenstander is voor Ajax.
We gaan het zien en mogmaals ik hoop dat jij en nummer10 gelijk krijgen.
Altijd al een lastige tegenstander geweest
Mocht Ajax de tegenstander serieus nemen moeten ze dit gewoon kunnen winnen.
NEC staat op 10 in de competitie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2024 - 16:51   quote  deeplink  
De eerste 5,minuten zijn voor NEC, waarom???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2024 - 16:56   quote  deeplink  
Ik ga uiteten, dus zie ik de wedstrijd later wel.
Succes mannen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 december 2024 - 17:00   quote  deeplink  
Wat een drama verdediging. Allemaal te laat.
Ajax Warrior
En 1-1
Ajax Warrior
Weghorst
freakie
 freakie - zondag 01 december 2024 - 17:14   quote  deeplink  
God wat is die henderson dan belangrijk.
freakie
 freakie - zondag 01 december 2024 - 17:17   quote  deeplink  
Je ziet gewoon dat verdedigend niet goed is. Dan heb je iemand nodig die sturing geeft. Je hebt die nu niet en een van de Boomen is gewoon niet tactisch genoeg.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 december 2024 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 17:14 schreef freakie het volgende:
God wat is die henderson dan belangrijk.
Je mist indd de organisatie, en die zet hij over het algemeen toch wel echt goed neer... Hopen dat het zo beter word...
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2024 - 18:16   quote  deeplink  
Ajax valt de laatste weken meer en meer in oude patronen.

Krankzinnig hoe slecht dit is. Ik duim dat ze winnen, maar de afspiegeling verdiend gewoon niets meer dan een dikke nederlaag.
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2024 - 18:25   quote  deeplink  
Ik duim echt dat Kaplan never nooit meer in Ajax 1 speelt.
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2024 - 18:33   quote  deeplink  
Was totaal onverdiend geweest, maar hoe krijg je dit toch gemist zeg.

Ajax is na de interlandbreak heel dichtbij het niveau van vorig jaar hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2024 - 18:43   quote  deeplink  
Echt, met het schaamrood om mijn kaken.

Het sloeg helemaal nergens op. Weer was het los zand. Na rust iets minder, maar opnieuw zeer slecht.

Zo gaat het het snel bergafwaarts worden, dat is zeker.

Pasveer met een aantal puike reddingen, maar aan de bal weer de meest gekke dingen. Kaplan achterin een schande, echt een schande. Sutalo na rust wel goed. Hato is gewoon geen linksback. Van de Boomen op 6 is verschrikkelijk, echt verschrikkelijk. Taylor en Weghorst belangrijk, Klaassen niet goed maar wel als een van de weinige gewerkt.

Dit extreme rouleren moet ook gewoon kappen. Rouleren is goed, je kan ook finaal doorslaan.

Dit is in ieder geval Ajax niet. Heel ver daar van zelfs.
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2024 - 18:47   quote  deeplink  
Maar als laatste he, nu zie ik bin NEC Sandler en Proper. Hoe kan het dat dat soort jongens meer brengen dan een ieder bij Ajax op hun positie en dat is niet alleen vandaag?!?!
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2024 - 18:50   quote  deeplink  
Pasveer 7
Rensch 5
Sutalo 6
Kaplan 2
Hato 5
Van de Boomen 4
Klaassen 5
Taylor 6.5
Berghuis 5
Weghorst 7
Hlynsson 4.5

Gaaei 5
Henderson 6.5
Traore 3
Akpom 5.5
Fitz-Jim 4.5

Farioli 3!
nummer10
 nummer10 - zondag 01 december 2024 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 18:47 schreef Loetje het volgende:
Maar als laatste he, nu zie ik bin NEC Sandler en Proper. Hoe kan het dat dat soort jongens meer brengen dan een ieder bij Ajax op hun positie en dat is niet alleen vandaag?!?!
Sandler is ook wel echt goed materiaal maar heel blessure gevoelig...
nummer10
 nummer10 - zondag 01 december 2024 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 18:43 schreef Loetje het volgende:

Het sloeg helemaal nergens op. Weer was het los zand. Na rust iets minder, maar opnieuw zeer slecht.

Pasveer met een aantal puike reddingen, maar aan de bal weer de meest gekke dingen. Kaplan achterin een schande, echt een schande. Sutalo na rust wel goed. Hato is gewoon geen linksback. Van de Boomen op 6 is verschrikkelijk, echt verschrikkelijk. Taylor en Weghorst belangrijk, Klaassen niet goed maar wel als een van de weinige gewerkt.

Dit extreme rouleren moet ook gewoon kappen. Rouleren is goed, je kan ook finaal doorslaan.

Zou het rouleren ook niet iets te maken kunnen hebben met verkoop van spelers ?

Verder eens..
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2024 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 19:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zou het rouleren ook niet iets te maken kunnen hebben met verkoop van spelers ?

Verder eens..
Het zal vast. Maar dat spelers dus amper anderhalve wedstrijd per week mogen spelen, is wel echt zorgelijk. De toekomst is ook rouleren, maar niet op deze manier.

Waar kun je dan je patronen ontwikkelen zo? Ajax geeft tevens Twente na rust, tegen PEC en vandaag ineens de meeste kansen weg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2024 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 18:33 schreef Loetje het volgende:

Volledig eens, ik zag een team die niet beter was dan vorig seizoen.

Na de interland break is het spel dramatisch
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2024 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 18:47 schreef Loetje het volgende:
Tja ze lopen gewoon rond hier in Nederland
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2024 - 21:52   quote  deeplink  
quote:

Zo is het en niet anders, ik hoop dat Farioli het ook zo ziet en dat hij hier iets mee kan de komende tijd, en niet eindeloos blijft wisselen

Van den Boomen was verschrikkelijk slecht, Kaplan is niet te vergelijken met Baas, Gaaei werd kinderlijk voorbij gelopen en idd is Hato geen linksback.

Hlynsson komt vreselijk te kort voor Ajax1
Pasveer had af en toe al het geluk vd wereld.

Sutalo was één van de weinige die redelijk overeind bleef.
Berghuis totaal niet gezien

Henderson wordt nodig gemist, zal woensdag zeer zeker spelen.

Ik hoop dat Ajax minimaal 1 goede speler gaat aan trekken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2024 - 22:03   quote  deeplink  
Taylor met zijn twee assists deed Godts even vergeten, was enorm belangrijk vandaag

Ook al scoorde Weghorst 2x was hij ook goed in de combinatie, voorlopig laten staan in de spits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2024 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - zondag 01 december 2024 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 18:33 schreef Loetje het volgende:

Tsja als je de helft van je elftal moet wisselen. We vergeten dat spelers echt elke week 2 wedstrijden moeten spelen. Ik heb het al eens eerder gezegd en dan wordt mij verteld dat Ajax hele goede spelers heeft. Ajax heeft middelmatige spelers, Farioli weet het met het eerste elftal goed neer te zetten maar valt er iets weg, is het echt allemaal heel erg matig.

Is ook totaal niet raar natuurlijk, je bent heel erg negatief over dit deel, Ajax staat 2e en moet 2 jaar kutten omdraaien. Als je 2e wordt dit seizoen dan mag je echt een heel groot feest vieren. CL binnen, financieel gaat het dan ook weer de goede kant op. Hopelijk komt er deze winter iets bij zodat we in de breedte iets meer kunnen.

Je kan niet verwachten na de laatste 2 seizoenen dat dit elftal alle wedstrijden goed staat. Je mist regelmatig, elk team doet dat, belangrijke spelers. Ajax kan die eigenlijk niet missen.
freakie
 freakie - zondag 01 december 2024 - 23:15   quote  deeplink  
quote:

Dat Rouleren heeft Ajax geholpen. Je bent hier echt veel en veel te negatief. Er staan 4/5 spelers in die echt niks te zoeken hebben bij Ajax. Die ajax trouwens wel ergens MOET inzetten.

De volgende 2 wedstrijden heb je ze allemaal weer nodig, op volledige kracht. En zoals de periode tegen Feyenoord en PSV moet je dan dit soort wedstrijden toch ergens risico nemen.

Het is trouwens ook geen Ajax. Totaal niet. Het is een uit balans elftal. Ajax heeft geen ziel, spelers die ze nu hebben zijn niet geweldig. Met wisselen krijg je gekke dingen of gewoon hele matige spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2024 door freakie --
freakie
 freakie - zondag 01 december 2024 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Taylor met zijn twee assists deed Godts even vergeten, was enorm belangrijk vandaag

Ook al scoorde Weghorst 2x was hij ook goed in de combinatie, voorlopig laten staan in de spits
Weghorst laten staan is waarde vernietiging. Lekker niet doen😂
freakie
 freakie - zondag 01 december 2024 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo is het en niet anders, ik hoop dat Farioli het ook zo ziet en dat hij hier iets mee kan de komende tijd, en niet eindeloos blijft wisselen

Van den Boomen was verschrikkelijk slecht, Kaplan is niet te vergelijken met Baas, Gaaei werd kinderlijk voorbij gelopen en idd is Hato geen linksback.

Maar je moet wel, je staat woensdag tegen Utrecht en heb je iedereen nodig. En je staat dan in het weekend tegen AZ te voetballen. Farioli dan zoals loetje doet, een 3 geven is echt belachelijk. Je wint, alweer heb je weinig spelers belast en kan je tegen utrecht en AZ deze spelers gaan gebruiken.

Je moet met dit elftal ergens gokjes nemen. Je kan met 10 slechte en 10 middelmatige spelers niet alle wedstrijden winnen. Het is een prima idee om te wedstrijden uit te kiezen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2024 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 23:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Weghorst laten staan is waarde vernietiging. Lekker niet doen😂
Ik wil een spits die scoort, niet elke keer tegen de grond ligt, niet snel geblesseerd is, die koppend sterk is en een neusje voor de goal heeft.

Met een scorende spits spelen we volgend jaar Champions League spelen, dan gaat de kassa pas echt rinkelen.

Ik wou dat Brobbey zo'n spits is, maar dit zie ik nog niet
freakie
 freakie - zondag 01 december 2024 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik wil een spits die scoort, niet elke keer tegen de grond ligt, niet snel geblesseerd is, die koppend sterk is en een neusje voor de goal heeft.

Met een scorende spits spelen we volgend jaar Champions League spelen, dan gaat de kassa pas echt rinkelen.

Ja als je die koopt inderdaad, volgend jaar. Weghorst gaat je geen kassas laten rinkelen dus moet je Brobbey wel inzetten. Ik ben het eens, als je kan. Moet je brobbey goed verkopen en een spits kopen die dat voor je kan. En middenvelders die het middenveld kunnen houden. Niet een van de Boomen en andere drama die gewoon overlopen worden

Vandaag ging het gelukkig goed, maar normaal gesproken moet je voetballen en dan moet je brobbey hebben. Dit seizoen gaat dat niet veranderen. Wil je geen waarde vernietigen moet je hem ook laten spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2024 door freakie --
Loetje
 Loetje - maandag 02 december 2024 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 23:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar je moet wel, je staat woensdag tegen Utrecht en heb je iedereen nodig. En je staat dan in het weekend tegen AZ te voetballen. Farioli dan zoals loetje doet, een 3 geven is echt belachelijk. Je wint, alweer heb je weinig spelers belast en kan je tegen utrecht en AZ deze spelers gaan gebruiken.

Je moet met dit elftal ergens gokjes nemen. Je kan met 10 slechte en 10 middelmatige spelers niet alle wedstrijden winnen. Het is een prima idee om te wedstrijden uit te kiezen.
Vind jij belachelijk. Je hebt het er nogal moeite mee dat alles wat hier gepost is, niets anders is dan een eigen mening van een ieder is.

Stop dan met dat misselijk bedante toontje van je wanneer iemand zijn mening anders is dan die van jou. Dat gaf Warrior en Remco je onlangs ook al aan.

Ik vond Farioli kut en veel te veel aan het rouleren. Dat is mijn mening. Fijn dat jou een andere is toegedaan, maar doe ze niet als feiten af.

Wat een pedant mannetje ben je toch
hjf
 hjf - maandag 02 december 2024 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar voordat we er 1 goede speler aan kunnen trekken Jack, zullen we er 3 niet Ajax waardige spelers moeten verkopen. Er is namelijk geen geld!
hjf
 hjf - maandag 02 december 2024 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 23:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Tsja als je de helft van je elftal moet wisselen. We vergeten dat spelers echt elke week 2 wedstrijden moeten spelen. Ik heb het al eens eerder gezegd en dan wordt mij verteld dat Ajax hele goede spelers heeft. Ajax heeft middelmatige spelers, Farioli weet het met het eerste elftal goed neer te zetten maar valt er iets weg, is het echt allemaal heel erg matig.

Is ook totaal niet raar natuurlijk, je bent heel erg negatief over dit deel, Ajax staat 2e en moet 2 jaar kutten omdraaien. Als je 2e wordt dit seizoen dan mag je echt een heel groot feest vieren. CL binnen, financieel gaat het dan ook weer de goede kant op. Hopelijk komt er deze winter iets bij zodat we in de breedte iets meer kunnen.

Je kan niet verwachten na de laatste 2 seizoenen dat dit elftal alle wedstrijden goed staat. Je mist regelmatig, elk team doet dat, belangrijke spelers. Ajax kan die eigenlijk niet missen.
Elke week 2 wedstrijden moeten spelen? Wat is dit nou voor een onzin! Ik ben 65 jaar en heb tot en met 31 juli 75 uur per week gewerkt. En ik ben werkzaam in een stressvol beroep met iedere dag deadlines!
hjf
 hjf - maandag 02 december 2024 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens. Heb ik eerder ook al gepost. Als we volgend jaar CL spelen zul je mij niet horen klagen. Dan trek ik de beste fles wijn open, die ik in mijn wijnvoorraad heb liggen.
hjf
 hjf - maandag 02 december 2024 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2024 - 23:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Gokken doen we bijvoorbeeld in het Casino, maar niet op het voetbalveld. Wat schieten we ermee op als je van de top 4 wint en vervolgens punten verspeeld tegen de ploegen uit het rechterrijtje. Niets toch?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 december 2024 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2024 - 10:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar voordat we er 1 goede speler aan kunnen trekken Jack, zullen we er 3 niet Ajax waardige spelers moeten verkopen. Er is namelijk geen geld!
Inderdaad hjf, laten we hopen dat de verkoop van spelers goed gaat verlopen, ik ben niet zo happig om spelers te verhuren!
Ben benieuwd in het zaken doen van Kroes, hij heeft me tot nu toe nog niet overtuigd
nummer10
 nummer10 - maandag 02 december 2024 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2024 - 10:15 schreef hjf het volgende:

[..]

Gokken doen we bijvoorbeeld in het Casino, maar niet op het voetbalveld. Wat schieten we ermee op als je van de top 4 wint en vervolgens punten verspeeld tegen de ploegen uit het rechterrijtje. Niets toch?
Dat gokken gaat toch goed zonder langdurige blessures ? Je kan er ook 2 winnen met veel blessures en dan 3 verliezen uit het rechter rijtje omdat je langdurig de mindere spelers moet gebruiken.. er zal echt een gedachte aanzitten daar ben ik wel van overtuigd...
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 02 december 2024 - 18:05   quote  deeplink  
Met de afgelopen jaren in gedachte is het natuurlijk helemaal niet gek dat er nog pieken en dalen zijn tijdens de wederopbouw.
Het vorige blok ging echt boven verwachting en als we teveel spelers moeten inzetten die normaal bankzitter zijn, dan zal het n stuk minder zijn.
Als je die mindere potjes dan toch met wat geluk kunt winnen is dat eigenlijk heel knap.
Komende 2 potjes worden weer zwaar...
freakie
 freakie - woensdag 04 december 2024 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2024 - 10:15 schreef hjf het volgende:

[..]

Verspeel je punten, goed gezegd. Gok je niet verlies je nog meer punten. Farioli denkt, net zoals de vorige keer met het minimale de volle punten te kunnen pakken. Zonder spelers totaal te overbelasten en ze nu tegen Utrecht en AZ in te kunnen zetten. Ajax heeft geen selectie die geweldig is. Ajax heeft een hele matige bank. En ja dan moet je dit doen.
freakie
 freakie - woensdag 04 december 2024 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2024 - 00:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind jij belachelijk. Je hebt het er nogal moeite mee dat alles wat hier gepost is, niets anders is dan een eigen mening van een ieder is.

Stop dan met dat misselijk bedante toontje van je wanneer iemand zijn mening anders is dan die van jou. Dat gaf Warrior en Remco je onlangs ook al aan.

Ik vond Farioli kut en veel te veel aan het rouleren. Dat is mijn mening. Fijn dat jou een andere is toegedaan, maar doe ze niet als feiten af.

Wat een pedant mannetje ben je toch
Dat jij mensen in het holletje moet kruipen is ook belachelijk.

Ik geef aan dat een 3 belachelijk is, je hebt geen materiaal bij Ajax. Dat heeft helemaal niks met mijn “toontje” te maken. Dat iemand een mening heeft is prima. Ik zeg ook niet dat hij die niet mag hebben.
freakie
 freakie - woensdag 04 december 2024 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2024 - 10:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Er is toch aangegeven dat Ajax deze winter echt wel wat gaat halen. Je kan natuurlijk al de selectie breeder maken door te huren.

De “geldproblemen” die je leest zijn er zeker. Het is niet zo dat Ajax niks meer heeft. Ajax heeft zoals elk huishouden, in principe allemaal potjes. Potje voor het betalen van personeel, potje voor transfers enzovoort.

1 goede speler kan ook een speler van 5/6 miljoen zijn(ook aangegeven dat Ajax niet meer veel gaat uitgeven) en zoals ze hebben gezien zijn dit seizoen Traore en Klaassen ook prima spelers voor Ajax geweest.
freakie
 freakie - woensdag 04 december 2024 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2024 - 10:10 schreef hjf het volgende:

[..]

Elke week 2 wedstrijden moeten spelen? Wat is dit nou voor een onzin! Ik ben 65 jaar en heb tot en met 31 juli 75 uur per week gewerkt. En ik ben werkzaam in een stressvol beroep met iedere dag deadlines!
Is wel wat anders he, ik snap je hoor. Maar wedstrijden spelen en daarnaast genoeg trainen is best een ding. Al helemaal als je bij wedstrijden altijd alles moet geven. Met tikken op de knie enzo.
Als je doet wat zij doen is elke wedstrijd een enorme belasting, en dan kan je ze laten doorspelen met kans op grote blessures. Daar heb je gelijk in. Alleen even voor mijn idee, ik ben aan het einde van de week na 20km per dag lopen ook niet meer zo goed als op het begin van de week.
hjf
 hjf - woensdag 04 december 2024 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 december 2024 - 10:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Is wel wat anders he, ik snap je hoor. Maar wedstrijden spelen en daarnaast genoeg trainen is best een ding. Al helemaal als je bij wedstrijden altijd alles moet geven. Met tikken op de knie enzo.
Als je doet wat zij doen is elke wedstrijd een enorme belasting, en dan kan je ze laten doorspelen met kans op grote blessures. Daar heb je gelijk in. Alleen even voor mijn idee, ik ben aan het einde van de week na 20km per dag lopen ook niet meer zo goed als op het begin van de week.
Respect Freakie. 20 km elke dag lopen. Onze spelers lopen in een wedstrijd er maar 10-12.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 december 2024 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 december 2024 - 18:43 schreef hjf het volgende:

[..]

Respect Freakie. 20 km elke dag lopen. Onze spelers lopen in een wedstrijd er maar 10-12.
Per wedstrijd indd... Maar je snapt freakie zijn punt toch ? Of moet Ajax blessures maar riskeren zonder überhaupt een brede bank te hebben... We staan 2de joh, had je dit verwacht vooraf? dat het soms iets teveel is klopt, in onze ogen.. maar tot nu toe geeft die wel elke keer een duidelijke uitleg waarom, wij zien niet alles he...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC Nijmegen-Ajax; zondag 1-12-2024 om 16:45; Uitslag = 1-2

0.0085401