BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Utrecht; woensdag 4-12-2024; om 20:00u; Uitslag = 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 december 2024 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 december 2024 - 07:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Je doet net alsof hij de ene na de andere blunder maakte. Heeft amper wat fout gedaan en was volgens velen juist het enige lichtpuntje vorig jaar.

Pasveer is dat nu iig niet meer en beweegt gewoon te langzaam. Prachtige carrière gehad, voor hem het maximale eruit gehaald en een echte prof. Maar nu is het wel een beetje klaar.

En wat kan iemand van ons horen over zijn aansturen? Weet jij wat ze aan z’n taal en coaching hebben gedaan? Weet jij wat er anders is daarin doordat Baas er bij staat en Sutalo als mandekker zich flink verbeterd heeft.

En zeker maar een talent, heb je helemaal gelijk in. Maar hoe wordt je van talent meer ervaren? Door te spelen.

Wordt in Duitsland niet voor niets gezien als een van de meest talentvolle keepers in Europa.
Weet je wat het is Remco, je hebt een talentvolle keeper op de bank zitten en je keept met een opa op doel. Ik vind het echt bizar. Dit is het enige wat ik Farioli aanreken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 december 2024 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 december 2024 - 09:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niet blunder na blunder maar echt te vaak vreemde dingen afwisselend met wereld reddingen en oogte vaak heel onrustig...

En wat betreft de sturing achterin hoef je enkel maar op pasveer te letten en de interviews te lezen van zijn medespelers die dit beamen...

Nogmaals mij boeit het niet wie er keept hoor maar tot voor 3 weken terug sprak hier oprecht niemand over, misschien een enkeling
Niemand en enkeling in 1 zin. Hoe krijg je het voor elkaar.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 december 2024 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2024 - 12:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niemand en enkeling in 1 zin. Hoe krijg je het voor elkaar.
Poeh Poeh wat een ramp, neem aan dat je snapt wat ik ermee bedoel.. zo niet, geen probleem en zal me een rotzorg zijn Aw...
freakie
 freakie - zondag 15 december 2024 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2024 - 12:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je wat het is Remco, je hebt een talentvolle keeper op de bank zitten en je keept met een opa op doel. Ik vind het echt bizar. Dit is het enige wat ik Farioli aanreken.
Eens, is vooral ook waarde van een speler helemaal naar de knoppen helpen. Ramaj, ik neem aan dat er ook aanbiedingen voor hem waren, was echt flink gestegen kwa waarden. Ramaj heeft kwa voortzetting ook meer inzicht. En toch kiest hij voor ervaring, al is het als hij zulke foutjes gaat maken wel een probleem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 december 2024 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2024 - 15:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Eens, is vooral ook waarde van een speler helemaal naar de knoppen helpen. Ramaj, ik neem aan dat er ook aanbiedingen voor hem waren, was echt flink gestegen kwa waarden. Ramaj heeft kwa voortzetting ook meer inzicht. En toch kiest hij voor ervaring, al is het als hij zulke foutjes gaat maken wel een probleem.
En dat is dus het enige wat ik Farioli kwalijk neem. Ik heb Pasveer ook nooit een echt speler voor Ajax gevonden. Leuk om op de bank te hebben als 3e keeper, maar meer dan dat echt niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 december 2024 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2024 - 19:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Poeh Poeh wat een ramp, neem aan dat je snapt wat ik ermee bedoel.. zo niet, geen probleem en zal me een rotzorg zijn Aw...
Je vindt het een dusdanige rotzorg dat je wel moet reageren?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Utrecht; woensdag 4-12-2024; om 20:00u; Uitslag = 2-2

0.0065290