|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die kan niet eens normaal lopen die gast |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dit niveau is het niveau wat onder Advocaat gespeeld werd.
Het is echt te treurig dat je dit op de mat legt tegen de nummer voorlaatst. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lukraak naar voor rammen van beide kanten op t eind |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verdedigende ploegen liggen ons voor geen meter Drie punten hoera |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou 3 punten, maar weer een avond vol ergernis. Tegen de nummer 17 van de Eredivisie dit laten zien is echt te schandalig voor woorden. 2 tegengoals..
Het is gewoon een grote bende. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou 3 points.. Gefeliciteerd mannen Goed is anders |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vrees de uitwedstrijd tegen PSV |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou niet te blij zijn met een overwinning zoals deze . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
3 punten is het enige, en daar mag je dan nog blij mee zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die spelen dan weer de pannen van het dak😄👌 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Opgelucht wel, maar ik kan er ook niet blij om zijn momenteel. Belangrijke punten zijn het wel, dus hopelijk morgen het spel weer vergeten en alleen de 3 punten in gedachte..
Maar het lijkt gewoon nergens op. Het is echt triest wat we vanavond gezien hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 21:57 schreef MMM het volgende:Nou 3 punten, maar weer een avond vol ergernis. Tegen de nummer 17 van de Eredivisie dit laten zien is echt te schandalig voor woorden. 2 tegengoals.. Het is gewoon een grote bende. Idd, al je ziet wat sommige spelers brengen en gewoon mogen blijven staan, waaronder je aanvoerder..
Onder Slot was het ook niet altijd briljant vorig seizoen, maar dit is drama, en dat begint bij de hand van Priske, besluiteloze nietszeggende coach! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die liggen ons qua spel wel veel beter. Met meer ruimte. Al hebben die ook wel iets meer kwaliteit dan RKC... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 22:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die liggen ons qua spel wel veel beter. Met meer ruimte. Al hebben die ook wel iets meer kwaliteit dan RKC... Als je ziet hoe die draaien dan kan t heel hard gaan als je hoog druk probeert te zetten met bb een Trauner |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pff wat is dat toch joh tegen de kleinere ploegen in eredivisie,, bijna de 6e gelijk tegen zon team,, ik gooi ze allemaal maar op n hoop, laat de betere clubs zoals psv enzo maar komen,, zie ik meer naar uit,, blijkbaar lukt het zulke potten wel allemaal vooralsnog en dat blijkt wel uit de wedstrijden tegen de op papier betere teams,, eerste helft weer echt het bekende kapot spelen probleem en 2e helft na wissels echt wanorde en Osman duidelijk een buitenspeler die geposteerd moet worden noodgedwongen in de spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je hebt dan wel steeds het initiatief, maar het is besluiteloos of te krap gepriegel. Santi, je was voor de zoveelste keer dit jaar ruk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 22:00 schreef MMM het volgende:[..] Opgelucht wel, maar ik kan er ook niet blij om zijn momenteel. Belangrijke punten zijn het wel, dus hopelijk morgen het spel weer vergeten en alleen de 3 punten in gedachte.. Maar het lijkt gewoon nergens op. Het is echt triest wat we vanavond gezien hebben. Eens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niet kunnen zien, maar klinkt als een ware beproeving. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Het was weer niet best in de Efteling. Drama weer, drama voetbal. Maar 3 punten zijn goud waard. En Paixao ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Over Paxao heb ik heel negatieve dingen gelezen op het forum. Nu moet je in je handen knijpen met zo een speler. Hij heeft vertrouwen en van zijn gezicht straalt spelvreugde
Trouwens die Gonzalez speelde weinig minuten, hij oogt erg sterk En is niet bang om in te grijpen, hopelijk zet hij door
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Nu de emoties weer zijn neergedaald, en het verstand gaar proberen alles weer op een rijtje te krijgen. Dan zie je bij de comp overzicht van de laatste 5 wedstrijden dat we 't van de top zes het beste doen. Met 1 gelijkspel, en dat is dan ook nog een vreselijk onterecht gelijkspel, de minste verliespunten.
Met alle blessureleed meegeteld doen we gewoon heel behoorlijk de laatste tijd. Met nog 1 uiterst belangrijk iets, 3 punten woensdag in de CL en dus praktisch zekere plaatsing. En dan net voor Kerst Bosz/Lang/Veerman ff sneaky pakken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 13:12 schreef Bowie het volgende:Nu de emoties weer zijn neergedaald, en het verstand gaar proberen alles weer op een rijtje te krijgen. Dan zie je bij de comp overzicht van de laatste 5 wedstrijden dat we 't van de top zes het beste doen. Met 1 gelijkspel, en dat is dan ook nog een vreselijk onterecht gelijkspel, de minste verliespunten. Met alle blessureleed meegeteld doen we gewoon heel behoorlijk de laatste tijd. Met nog 1 uiterst belangrijk iets, 3 punten woensdag in de CL en dus praktisch zekere plaatsing. En dan net voor Kerst Bosz/Lang/Veerman ff sneaky pakken. Zo gaan we dat doen idd! :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De laatste twee wedstrijden laten zien dat je snel winterstop nodig hebt |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Na de winterstop is de pot aan excuses zo langzamerhand wel een beetje leeg.
Doorselecteren en de juiste keuzes daarin maken is de enige oplossing. Ik ben alleen van mening dat we daarvoor geen enkele kennis meer in huis hebben. Die heeft te Kloese allemaal de nek om gedraaid. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 13:48 schreef Leuv het volgende:Na de winterstop is de pot aan excuses zo langzamerhand wel een beetje leeg. Doorselecteren en de juiste keuzes daarin maken is de enige oplossing. Ik ben alleen van mening dat we daarvoor geen enkele kennis meer in huis hebben. Die heeft te Kloese allemaal de nek om gedraaid. Zit jij in het bestuur of in de boeken ? De jaar overzichten zien er redelijk tot goed uit. En twijfel je hier aan, dan moet je weten dat de rvc deze boeken goedkeurt. En ga nu niet direct in fe verdedigings modus, we zijn beide Feyenoord fans. Maar de meeste dingen die je roept zijn emoties. Even resume in mijn ogen : Na Slot een nieuwe trainer ( vrandering) Cl tot nu toe redelijk goede prestaties veel €€€€ Competitie minder masr op dit moment psv ver uit beste selectie Whang, Moussa, Paxao, Bueno, Read, Small geen verkeerde aankopen en jeugd toch. Onder 21 gaat redelijk draaien, geen bestuurlijke onrust Pers krijgt geen informatie door loslippigheid Dus wat is nu je kritiek , op papier niet slecht toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Misschien. Voor jou een vraag voor mij een weet. In ieder geval meer voetbal know-how dan wat er nu zit.
En een mening geven mag gewoon in 2024. Daar mag jij ook op reageren en uiteindelijk zijn we het wel of niet met elkaar eens. Dat kan en mag gewoon he! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|