|
|
Pietje
|
|
|
En daar gaan we weer, de volgende lastige tegenstander van een rijtje in december.
Beide clubs zijn nou niet bepaald in grootse vorm. Noch AZ en noch Ajax overtuigt met swingend voetbal.
Het grote verschil is dat Ajax de punten ternauwernood binnenharkt en AZ nogal wat punten laat liggen. AZ staat daardoor inmiddels op maarliefst 10 punten achterstand op Ajax.
Mijn voorspelling is daarom 2-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Makkie zondag, ik denk 2-6. Ik verwacht toch dat Berghuis er nu 5 gaat scoren. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Et zal maar gebeuren... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Farioli krijgt er flink van langs op internet van de supporters, hij werd verweten dat hij niet best wisselde in de 2e helft nadat Utrecht ons terug gedrongen had.
Farioli kon met zijn omzettingen zoals Branco het spel niet keren, hij werd al vergeleken met Dick Advocaat.
Zelf ben ik van mening dat hij zijn basis 11 te vaak veranderd, begin eens een aantal wedstrijden met dezelfde 11
Begin met Brobbey, mocht het niet lopen zet dan Weghorst er in de laatste 30 minuten, Weghorst kan zich helemaal opladen voor 30 minuten speeltijd, daar staat hij om bekend. Hato is geen linksback werd voordurend voorbij gelopen door Rodriguez.
Ik miste tegen Utrecht creatieve spelers, Taylor en Traore zaten niet in de wedstrijd, Godts kon nog niet spelen voeg dan Faberski toe aan de selectie, met Berghuis en Akpom lever je toch creativiteit in
Dit type spelers missen we, hoeveel fatsoenlijke ballen hebben Weghorst en Brobbey gehad, die waren nauwelijks te bereiken.
Met Akpom aan de zijkant lever je gewoon kwaliteit in
We zitten na de interland break in een dalende lijn, ik verwacht dat AZ er boven op klapt, dus zie ik ons weer gelijk spelen.
2-2 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 10:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Farioli krijgt er flink van langs op internet van de supporters, hij werd verweten dat hij niet best wisselde in de 2e helft nadat Utrecht ons terug gedrongen had. Farioli kon met zijn omzettingen zoals Branco het spel niet keren, hij werd al vergeleken met Dick Advocaat. Zelf ben ik van mening dat hij zijn basis 11 te vaak veranderd, begin eens een aantal wedstrijden met dezelfde 11 Begin met Brobbey, mocht het niet lopen zet dan Weghorst er in de laatste 30 minuten, Weghorst kan zich helemaal opladen voor 30 minuten speeltijd, daar staat hij om bekend. Hato is geen linksback werd voordurend voorbij gelopen door Rodriguez. Ik miste tegen Utrecht creatieve spelers, Taylor en Traore zaten niet in de wedstrijd, Godts kon nog niet spelen voeg dan Faberski toe aan de selectie, met Berghuis en Akpom lever je toch creativiteit in Dit type spelers missen we, hoeveel fatsoenlijke ballen hebben Weghorst en Brobbey gehad, die waren nauwelijks te bereiken. Met Akpom aan de zijkant lever je gewoon kwaliteit in We zitten na de interland break in een dalende lijn, ik verwacht dat AZ er boven op klapt, dus zie ik ons weer gelijk spelen. 2-2 Ik ben het volledig met je eens Jack. Zet een basis van 11 spelers wekelijks eens op en dan heb je als de wedstrijd vordert nog een drietal spelers die dicht tegen de basis aan staan. Maar kom niet aan met een Rasmussen, Wijndal of Hlysson. Die komen echt veel tekort. Ik heb ook al eerder geopperd om Jan Faberski naar het eerste elftal over te hevelen. Een zeer talentvolle jonge speler met veel creativiteit en scorend vermogen. Wat zou dat mooi zijn: Godts op links en Faberski op rechts. Wat betreft Hato. Die moet naar het centrum. Je zou Youri Baas dan op linksachter kunnen zetten. |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
mee eens, geef Faberski gewoon een echte kans en laat hem starten tegen AZ. Wijndal is te licht bevonden en dus afserveren die vent. Rasmussen en Hlysson nog even laten groeien in jong Ajax, en af te toe laten invallen als Ajax 1 betere wedstrijden speelt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het zou zo maar kunnen zijn dat Farioli bewust Rasmussen, Wijndal en Hlynson opneemt in de selectie om zodoende te laten zien dat de bank te kort schiet
Hij is toch niet blind dat deze spelers niet Ajax 1 waardig zijn ??? Anders zou ik het echt niet weten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 13:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het zou zo maar kunnen zijn dat Farioli bewust Rasmussen, Wijndal en Hlynson opneemt in de selectie om zodoende te laten zien dat de bank te kort schiet Hij is toch niet blind ??? Anders zou ik het echt niet weten Het zou zomaar om een commerciële reden kunnen zijn, dat sommige Ajax-onwaardige spelers toch zo nu en dan als invaller hun opwachting mogen maken. Immers zo'n speler levert bij verkoop meer op dan een speler van Jong Ajax. Althans dat mag je aannemen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 14:47 schreef Pietje het volgende:[..] Het zou zomaar om een commerciële reden kunnen zijn, dat sommige Ajax-onwaardige spelers toch zo nu en dan als invaller hun opwachting mogen maken. Immers zo'n speler levert bij verkoop meer op dan een speler van Jong Ajax. Althans dat mag je aannemen. Zou ook zo maar kunnen Pietje, er moet eerst geld binnen stromen om nieuwe spelers aan te trekken |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 11:51 schreef Obdam4Ajax het volgende:mee eens, geef Faberski gewoon een echte kans en laat hem starten tegen AZ. Wijndal is te licht bevonden en dus afserveren die vent. Rasmussen en Hlysson nog even laten groeien in jong Ajax, en af te toe laten invallen als Ajax 1 betere wedstrijden speelt... Hij ziet natuurlijk meer dan ons en misschien is die faberski nog niet zo goed als wij denken ? De roep om bijv kaplan die veel beter moest zijn dan baas was er ook en het was een onbegrijpelijke keuze van onze Italiaan, nou dat hebben we laatst mogen aanschouwen...
Ik denk dat we ons erbij neer moeten leggen dat dit het is... En gezien de uitslagen en plekken waar je staat (2de en 6de in de el) is natuurlijk dan heel knap met dit materiaal... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 15:13 schreef nummer10 het volgende:[..] Hij ziet natuurlijk meer dan ons en misschien is die faberski nog niet zo goed als wij denken ? De roep om bijv kaplan die veel beter moest zijn dan baas was er ook en het was een onbegrijpelijke keuze van onze Italiaan, nou dat hebben we laatst mogen aanschouwen... Ik denk dat we ons erbij neer moeten leggen dat dit het is... En gezien de uitslagen en plekken waar je staat (2de en 6de in de el) is natuurlijk dan heel knap met dit materiaal... Hoezo het lag bij jou toch nooit aan het materiaal maar aan de vorige trainers...🤔🤨 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 14:47 schreef Pietje het volgende:[..] Het zou zomaar om een commerciële reden kunnen zijn, dat sommige Ajax-onwaardige spelers toch zo nu en dan als invaller hun opwachting mogen maken. Immers zo'n speler levert bij verkoop meer op dan een speler van Jong Ajax. Althans dat mag je aannemen. Als we de commerciële redenen moeten meewegen Pietje, dan stel je de beste spelers op, want spelen in de CL levert veel meer op dan het opstellen van mindere spelers waardoor je mogelijk de CL misloopt. Dat ga je met de transferinkomsten van die mindere spelers niet goed maken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2024 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 10:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Farioli krijgt er flink van langs op internet van de supporters, hij werd verweten dat hij niet best wisselde in de 2e helft nadat Utrecht ons terug gedrongen had. Farioli kon met zijn omzettingen zoals Branco het spel niet keren, hij werd al vergeleken met Dick Advocaat. Zelf ben ik van mening dat hij zijn basis 11 te vaak veranderd, begin eens een aantal wedstrijden met dezelfde 11 Begin met Brobbey, mocht het niet lopen zet dan Weghorst er in de laatste 30 minuten, Weghorst kan zich helemaal opladen voor 30 minuten speeltijd, daar staat hij om bekend. Hato is geen linksback werd voordurend voorbij gelopen door Rodriguez. Ik miste tegen Utrecht creatieve spelers, Taylor en Traore zaten niet in de wedstrijd, Godts kon nog niet spelen voeg dan Faberski toe aan de selectie, met Berghuis en Akpom lever je toch creativiteit in Dit type spelers missen we, hoeveel fatsoenlijke ballen hebben Weghorst en Brobbey gehad, die waren nauwelijks te bereiken. Met Akpom aan de zijkant lever je gewoon kwaliteit in We zitten na de interland break in een dalende lijn, ik verwacht dat AZ er boven op klapt, dus zie ik ons weer gelijk spelen. 2-2 Ik ben het met je eens, alleen denk ik in wissels echt dat Farioli daar ook niet heel veel aan kan doen. We hebben middelmaat aan spelers, die moeten als ze willen presteren 100% fit zijn. We hebben geen martinez, alvarez, kudus, tadic of Suarez die ook op 80% een wedstrijd kunnen beslissen.
Ergens moet je die wel hebben. Ik vond Traore niet zo heel slecht hoor, juist na zijn wissel viel het tegen.
Als je om je heen kijkt zie je dat bijvoorbeeld een Feyenoord enorm veel blessures heeft. PSV heeft dat gehad. Wij hebben eigenlijk nauwelijks hele lange blessures gehad. Ja wel vervelende blessures soals Godts, maar ja dat komt omdat je echt niemand hebt die daar vervanging kan zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 10:48 schreef hjf het volgende:[..] Ik ben het volledig met je eens Jack. Zet een basis van 11 spelers wekelijks eens op en dan heb je als de wedstrijd vordert nog een drietal spelers die dicht tegen de basis aan staan. Maar kom niet aan met een Rasmussen, Wijndal of Hlysson. Die komen echt veel tekort. Ik heb ook al eerder geopperd om Jan Faberski naar het eerste elftal over te hevelen. Een zeer talentvolle jonge speler met veel creativiteit en scorend vermogen. Wat zou dat mooi zijn: Godts op links en Faberski op rechts. Wat betreft Hato. Die moet naar het centrum. Je zou Youri Baas dan op linksachter kunnen zetten. Je zegt dat je het helemaal eens bent en gaat dat het centrum verdedigend anders zetten, baas is enorm belangrijk voor dit Ajax. Het is niet voor niks dat hij daar stond begin van dit seizoen. Onderbuik gevoelens met verdedigen is totaal niet wat we nodig hebben. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 14:47 schreef Pietje het volgende:[..] Het zou zomaar om een commerciële reden kunnen zijn, dat sommige Ajax-onwaardige spelers toch zo nu en dan als invaller hun opwachting mogen maken. Immers zo'n speler levert bij verkoop meer op dan een speler van Jong Ajax. Althans dat mag je aannemen. Hoeveel zouden potjes in de eredivisie dan echt opleveren? Europees kan ik me wel voorstellen. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 10:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Farioli krijgt er flink van langs op internet van de supporters, hij werd verweten dat hij niet best wisselde in de 2e helft nadat Utrecht ons terug gedrongen had. Farioli kon met zijn omzettingen zoals Branco het spel niet keren, hij werd al vergeleken met Dick Advocaat. Zelf ben ik van mening dat hij zijn basis 11 te vaak veranderd, begin eens een aantal wedstrijden met dezelfde 11 Begin met Brobbey, mocht het niet lopen zet dan Weghorst er in de laatste 30 minuten, Weghorst kan zich helemaal opladen voor 30 minuten speeltijd, daar staat hij om bekend. Hato is geen linksback werd voordurend voorbij gelopen door Rodriguez. Ik miste tegen Utrecht creatieve spelers, Taylor en Traore zaten niet in de wedstrijd, Godts kon nog niet spelen voeg dan Faberski toe aan de selectie, met Berghuis en Akpom lever je toch creativiteit in Dit type spelers missen we, hoeveel fatsoenlijke ballen hebben Weghorst en Brobbey gehad, die waren nauwelijks te bereiken. Met Akpom aan de zijkant lever je gewoon kwaliteit in We zitten na de interland break in een dalende lijn, ik verwacht dat AZ er boven op klapt, dus zie ik ons weer gelijk spelen. 2-2 Ga jij nou ook al beginnen met 2-2 ??😅😅 Ik wilde deze er vandaag ook weer in gooien maar vrees eigenlijk erger... Heb n naar gevoel over AZ uit in dat winderige stadion. Ik vrees 3-1 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Bij deze, ik ben ook klaar met dat gerommel met opstellingen😂 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 12:07 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Ga jij nou ook al beginnen met 2-2 ??😅😅 Ik wilde deze er vandaag ook weer in gooien maar vrees eigenlijk erger... Heb n naar gevoel over AZ uit in dat winderige stadion. Ik vrees 3-1 Haha, nu ik het begin zo zie denk ik toch aan winst 1-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Van de Boomen doet het tot nu toe vrij aardig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is nog niet solide achter in |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De passes van Berghuis zijn nog niet van zijn wel bekende niveau |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Is toch juist wel solide? 1 shot tegen. Was niks. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Akpom kan geen fatsoenlijke voorzet geven |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee is zoals aangegeven totaal geen buitenspeler natuurlijk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het ziet er nog niet solide uit, AZ heeft toch geen hoog niveau
Ik vind het allemaal wat prullig |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij staat daar helemaal verkeerd, hoort in de spits maar goed we hebben nog twee spitsen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is weer drama met Ajax sinds berghuis terug is. En dat gebeurt wel vaker.
Weghorst heb je alleen iets aan als pinchhitter. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsja brobbey moet gewoon op die plek staan. Weghorst is echt alleen maar handig als je niet je spits hoeft te gebruiken. Weghorst verstopt zich heel erg.
Prullig is het zeker, maar het is toch vrij aardig. Vorige wedstrijden stond het gewoon open. De aanval van AZ niet goed of Ajax die goed staat. Kan allebei natuurlijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:10 schreef remco k het volgende:Het is weer drama met Ajax sinds berghuis terug is. En dat gebeurt wel vaker. Weghorst heb je alleen iets aan als pinchhitter. Eens maar welke spits wel, er komt geen ene voorzet aan, hoeveel bruikbare ballen krijgt welke spits dan ook bij Ajax?
Wat mis ik Tadic |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Deze trainer doet het toch ook beter dan de vorige trainers ? Als we steijn nog hadden stond je weer ergens onderaan te bungelen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens maar welke spits wel, er komt geen ene voorzet aan, hoeveel bruikbare ballen krijgt welke spits dan ook bij Ajax? Wat mis ik Tadic Het gaat toch ook niet alleen om voorzetten? Brobbey komt gewoon meevoetballen. Weghorst is totaal verstoppertje aan het spelen en wil alleen afmaken. Ja een echte spits die Ajax nu echt niet kan gebruiken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit bedoel ik met prullen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:10 schreef freakie het volgende:Tsja brobbey moet gewoon op die plek staan. Weghorst is echt alleen maar handig als je niet je spits hoeft te gebruiken. Weghorst verstopt zich heel erg. Prullig is het zeker, maar het is toch vrij aardig. Vorige wedstrijden stond het gewoon open. De aanval van AZ niet goed of Ajax die goed staat. Kan allebei natuurlijk. Eens |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:10 schreef remco k het volgende:Het is weer drama met Ajax sinds berghuis terug is. En dat gebeurt wel vaker. Weghorst heb je alleen iets aan als pinchhitter. Eens.. had van Berghuis echt meer verwacht na zijn blessure.. hopen dat het nog komt.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Dat is op het middenveld de bal verliezen en dan niet goed staan. Ja klaassen die daar een kut fout maakt. Maar verdedigend staat het eigenlijk prima. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:14 schreef freakie het volgende:[..] Het gaat toch ook niet alleen om voorzetten? Brobbey komt gewoon meevoetballen. Weghorst is totaal verstoppertje aan het spelen en wil alleen afmaken. Ja een echte spits die Ajax nu echt niet kan gebruiken. Weghorst verstoppertje spelen??? Als er één spits is die wil scoren is hij het wel 😂😂
Ik heb het over hoge ballen, zoals je weet is Weghorst een kei in koppen.
Brobbey kan alleen maar met zijn rug naar de goal staan en elke keer liggen, oha of tikkie terug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij bent het alleen maar eens met je maatje, hand in hand kameraden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Weghorst verstoppertje spelen??? Als er één spits is die wil scoren is hij het wel 😂😂 Ik heb het over hoge ballen, zoals je weet is Weghorst een lei in koppen. Brobbey kan alleen maar met zin rug naar de goal staan en elke keer liggen, oha of tikkie terug Ja brobbey kan dat alleen. Je hebt toch daar ook de spelers voor? Klaassen en Taylor samen met Brobbey met zijn rug naar de goal. Weghorst is inderdaad alleen maar verstoppertje aan het spelen. Hij heeft nauwelijks de bal geraakt. Dat komt niet alleen omdat ze hem niet aanspelen. Hij is er gewoon niet om te helpen met opbouwen. Wacht op de laatste pass. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax is na Feijenoord en PSV ver af gegleden, we missen kwaliteit maar goed dit is geen nieuws...
Ik hoop dat Gods en Traore nog minuten gaan maken dan komt er toch wel meer kwaliteit in het team, meer doelgerichte pogingen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Laten we inderdaad hopen dat hij flink wisselt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:10 schreef remco k het volgende:Het is weer drama met Ajax sinds berghuis terug is. En dat gebeurt wel vaker. Weghorst heb je alleen iets aan als pinchhitter. Zeker. Weghorst is echt totaal geen toevoeging als het om een volledige wedstrijd gaat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:20 schreef freakie het volgende:[..] Ja brobbey kan dat alleen. Je hebt toch daar ook de spelers voor? Klaassen en Taylor samen met Brobbey met zijn rug naar de goal. Weghorst is inderdaad alleen maar verstoppertje aan het spelen. Hij heeft nauwelijks de bal geraakt. Dat komt niet alleen omdat ze hem niet aanspelen. Hij is er gewoon niet om te helpen met opbouwen. Wacht op de laatste pass. Ja en die laatste pass komt niet, daar heb je buitenspelers voor die moeten op zijn minst een goede voorzet in huis hebben
Vandaar dat Farioli af en toe Gaaei op rechtsbuiten zet, die kan wel een hoge bal geven |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
AZ had op 2-O moeten staan, Ajax speelt verdomd slecht, ik zeg direct wisselen in de rust |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja en die laatste pass komt niet, daar heb je buitenspelers voor die moeten op zijn minst een goede voorzet in huis hebben Vandaar dat Farioli af en toe Gaaei op rechtsbuiten zet, die kan wel een hoge bal geven Klopt ook, maar met brobbey komt dat vaak ook met doorlopen van het middenveld. Of door ergens anders te helpen. Weghorst is alleen maar bezig met goals en dus gaat zich vooral niet bemoeien met andere dingen.. als je Traore en Godts hebt staan, misschien dat het kan. Maar hier hebben we het al wel vaker over gehad. Brobbey is nodig om Ajax meer op de tegenstanders helft te laten voetballen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:29 schreef freakie het volgende:[..] Klopt ook, maar met brobbey komt dat vaak ook met doorlopen van het middenveld. Of door ergens anders te helpen. Weghorst is alleen maar bezig met goals en dus gaat zich vooral niet bemoeien met andere dingen.. als je Traore en Godts hebt staan, misschien dat het kan. Maar hier hebben we het al wel vaker over gehad. Brobbey is nodig om Ajax meer op de tegenstanders helft te laten voetballen. Hiermee heb je wel een punt met Brobbey heb je een beter aanspeelpunt krijg je meer voetbal in de ploeg. Het is maar op welke manier je wilt spelen Weghorst blijft een spits voor de laatste 20 minuten
Ik ben trouwens bang dat AZ zoals Utrecht gaat spelen in de 2e helft, met meer druk naar voor
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 15:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hiermee heb je wel een punt met Brobbey heb je een beter aanspeelpunt krijg je meer voetbal in de ploeg. Het is maar op welke manier je wilt spelen Weghorst blijft een spits voor de laatste 20 minuten Ik ben trouwens bang dat AZ zoals Utrecht gaat spelen in de 2e helft, met meer druk naar voor Ja helemaal eens. Weghorst moet je dan brengen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sutalo heeft weer zo'n inleverdag |
|
|
|