|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:22 schreef Pietje het volgende:FC Utrecht gaat ons straks voorbij in de stand en Feyenoord zit op het vinkentouw. Terug bij af dus Juist, had met deze waanzin gewoon 7 punten kunnen zijn. Dankzij je roulatie geef je het helemaal weg. Zieke opstellingen van die gozer.
Wat is het straks weer, we waren 30 minuten heel compact, dat is positief?... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Weghorst nooit in de basis. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik bedoel de laatste 20 minuten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Gaaei is gewoon echt een baby he. Samen met Akpom een schande voor de Ajax basis.
Het is maar een nederlaag, maar gezien hoelang dit al bezig is mag van mij Farioli wegwezen.
Godts in 10 minuten in zijn eentje beter dan de hele basiself bij elkaar. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Begin je nu weer jack ? Ik reageer ook op Remco en dat ik met hem eens ben en dan hoor ik je niet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:25 schreef Loetje het volgende:Die Gaaei is gewoon echt een baby he. Samen met Akpom een schande voor de Ajax basis. Het is maar een nederlaag, maar gezien hoelang dit al bezig is mag van mij Farioli wegwezen. Godts in 10 minuten in zijn eentje beter dan de hele basiself bij elkaar. Ajax kan hier meer zonder Godts, de rest is maar middelmatig |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:23 schreef Loetje het volgende:[..] Juist, had met deze waanzin gewoon 7 punten kunnen zijn. Dankzij je roulatie geef je het helemaal weg. Zieke opstellingen van die gozer. Wat is het straks weer, we waren 30 minuten heel compact, dat is positief?... Je hebt gelijk hoor. Ik denk daar net zo over. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik heb dit wel eens gezegd. Brobbey is een werker, kan inderdaad in principe als nummer 10 spelen. Maar je ziet hoe bezig hij is met alles. Geeft een assist is eigenlijk altijd aan het werk.
Godts trouwens wel heel duidelijk gewoon nodig bij dit Ajax he. Dat je niet gewoon begint met Traore en Brobbey is mij echt een raadsel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:25 schreef Loetje het volgende:Die Gaaei is gewoon echt een baby he. Samen met Akpom een schande voor de Ajax basis. Het is maar een nederlaag, maar gezien hoelang dit al bezig is mag van mij Farioli wegwezen. Godts in 10 minuten in zijn eentje beter dan de hele basiself bij elkaar. Gaaei had ik oprecht nog hoop op en dacht dat er meer in zat.. maar dat is wel afgelopen voor nu, helaas.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:29 schreef nummer10 het volgende:[..] Gaaei had ik oprecht nog hoop op en dacht dat er meer in zat.. maar dat is wel afgelopen voor nu, helaas.. Gaaei heeft een soort cult over zichzelf heen weten te krijgen. Maar de realiteit is dat het niets meer dan een wild paard is. Rent, maar kijkt echt never nooit waar de vrije man staat. Defensief is het de ene naar de andere lompe actie, stapt altijd verkeerd in.
Met alleen werken redt je het niet bij Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vond Brobbey ook nog wel aardig invallen.
Sowieso, als je een voorhoede Godts, Brobbey en Traore hebt, heb je bijna alles. Snelheid, diepgang, kracht, energie en meer. En dan een voorhoede Akpom, Weghorst en Berghuis. Die laatste verdedigd niet eens meer mee he als hij een duel verliest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:27 schreef freakie het volgende:[..] Ik heb dit wel eens gezegd. Brobbey is een werker, kan inderdaad in principe als nummer 10 spelen. Maar je ziet hoe bezig hij is met alles. Geeft een assist is eigenlijk altijd aan het werk. Godts trouwens wel heel duidelijk gewoon nodig bij dit Ajax he. Dat je niet gewoon begint met Traore en Brobbey is mij echt een raadsel Weghorst is geen dienende speler, Brobbey kan dat wel zijn Ik zou altijd met Brobbey en Klaassen spelen als het kan |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:30 schreef Loetje het volgende:[..] Gaaei heeft een soort cult over zichzelf heen weten te krijgen. Maar de realiteit is dat het niets meer dan een wild paard is. Rent, maar kijkt echt never nooit waar de vrije man staat. Defensief is het de ene naar de andere lompe actie, stapt altijd verkeerd in. Met alleen werken redt je het niet bij Ajax. Eens hoor, had echt stiekeme hoop maar wat ik dan vandaag weer zie.. zucht.. en het idee qua rouleren stond ik ook achter, nog steeds overigens.. maar echt niet zo extreem |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Toch wel met me eens nu?😂 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:33 schreef nummer10 het volgende:[..] Eens hoor, had echt stiekeme hoop maar wat ik dan vandaag weer zie.. zucht.. en het idee qua rouleren stond ik ook achter, nog steeds overigens.. maar echt niet zo extreem We moeten ergens wel in de gaten houden dat Godts niet kon spelen. En Rensch ook niet. Maar je kan dan in ieder geval Fits, Henderson, Traore en Brobbey laten spelen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:33 schreef Loetje het volgende:[..] Weghorst is geen dienende speler, Brobbey kan dat wel zijn Ik zou altijd met Brobbey en Klaassen spelen als het kan Ja ik ben het niet altijd eens maar Brobbey met Klaassen. Is voor Klaassen ook lekker. De bal komt vaker in de 16 omdat Brobbey staat te werken en dan krijg je ook meer dreiging |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:37 schreef freakie het volgende:[..] We moeten ergens wel in de gaten houden dat Godts niet kon spelen. En Rensch ook niet. Maar je kan dan in ieder geval Fits, Henderson, Traore en Brobbey laten spelen Nou, dat. En je kan ook spelers de opdracht geven om diepgang te creëren he. Weghorst moet dat kunnen, Klaassen kan het vanuit het middenveld. Berghuis kon het in zijn AZ tijd wel bijvoorbeeld.
Dat jij tegen een AZ wat altijd prima is tegen Ajax je belangrijkste positie, namelijk de 6 gaat vullen met Van der Boomen, is echt heel ernstig. Daar hoort Hendo in een wedstrijd als deze te staan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:37 schreef freakie het volgende:[..] We moeten ergens wel in de gaten houden dat Godts niet kon spelen. En Rensch ook niet. Maar je kan dan in ieder geval Fits, Henderson, Traore en Brobbey laten spelen Precies dat.. tenzij ze kleine pijntjes hadden maar heb ik niks over gehoord... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:38 schreef freakie het volgende:[..] Ja ik ben het niet altijd eens maar Brobbey met Klaassen. Is voor Klaassen ook lekker. De bal komt vaker in de 16 omdat Brobbey staat te werken en dan krijg je ook meer dreiging Klaassen heeft inderdaad de runs om de vrije plekken in te gaan. Plus Klaassen is perfect in de 2e bal winnen en dat kun je altijd wel met Brobbey. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:39 schreef Loetje het volgende:[..] Nou, dat. En je kan ook spelers de opdracht geven om diepgang te creëren he. Weghorst moet dat kunnen, Klaassen kan het vanuit het middenveld. Berghuis kon het in zijn AZ tijd wel bijvoorbeeld. Dat jij tegen een AZ wat altijd prima is tegen Ajax je belangrijkste positie, namelijk de 6 gaat vullen met Van der Boomen, is echt heel ernstig. Daar hoort Hendo in een wedstrijd als deze te staan. Dat hadden we al gezien tegen de andere wat grotere wedstrijden waar hendo echt heerste... Branco heeft een leuke trap, maar heel veel meer ook niet echt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:33 schreef nummer10 het volgende:[..] Eens hoor, had echt stiekeme hoop maar wat ik dan vandaag weer zie.. zucht.. en het idee qua rouleren stond ik ook achter, nog steeds overigens.. maar echt niet zo extreem De 2 goals die hij voor Ajax heeft gemaakt, waren ook lomp. Mooi, maar het was echt geen techniek hoor.
Rouleren is goed, als jij 2x per week met een vast elftal speelt en 1 keer 3/4 spelers spaart. Zo heeft iedere basisspeler 1 vrije week per maand, dat is meer dan genoeg.
Ajax oogt als de minst fitte ploeg van allemaal. Hoe is dat mogelijk? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zo klaar met die Berggeit. Sinds dat deze onruststoker terug is loopt het niet meer bij Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die interviews, dit kan niet Farioli. Je ploeg niet openbaar afvallen, maar zoals verwacht jezelf trots noemen... Flikker op hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:42 schreef Ajax Warrior het volgende:Zo klaar met die Berggeit. Sinds dat deze onruststoker terug is loopt het niet meer bij Ajax. Die wandelt gewoon als hij een duel verliest he. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vroeg me trouwens wel af of die afgekeurde goal van Brobbey wel nodig was. Volgens mij houden die beiden vast en moet je het dan laten gaan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Om te kotsen. Niet meer opstellen.
Overigens snap ik die roulatie van Farioli wel. Valt me op dat het sinds de wedstrijd na p$v niet meer loopt! Komt dat misschien ook doordat spelers nu beginnen te muiten en vinden dat ze altijd moeten spelen? Zoals bijvoorbeeld Weghorst? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Om te kotsen. Niet meer opstellen. Overigens snap ik die roulatie van Farioli wel. Valt me op dat het sinds de wedstrijd na p$v niet meer loopt! Komt dat misschien ook doordat spelers nu beginnen te muiten en vinden dat ze altijd moeten spelen? Zoals bijvoorbeeld Weghorst? Twente uit was 30 minuten goed, tot Godts weg viel.
Rouleren mag, maar niet zo erg. Zeker niet als je al zo fragiel als ons bent. Je vergooid alle patronen, want er gaan echt dezelfde dingen nu mis als vorig jaar.
En dat Weghorst een etter is, is al jaren bekend. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En daarnaast wisten we allemaal dat we met dezelfde selectie als vorig jaar, hier en daar misschien iets nieuws, nog niet op de juiste weg waren. Sommigen doen alsof we alweer bij de top horen. De afgelopen maanden heeft Farioli er alles uitgeperst. Nu is wel duidelijk dat de tank leeg en sommigen niet meer kunnen. Die winterstop kan niet snel genoeg beginnen. Tijd voor doorselecteren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vroeg me trouwens nog iets af he. Achterin is het tikkie breed en terug omdat je gewoon bijna niet anders kunt, gezien de kwaliteit.
Zou je Hato terug centraal kunnen zetten (die kan opbouwen) en Taylor op linksback? En dan Hendo en Fitz-Jim naast elkaar. Zodat je iets meer voetbal vanuit achteruit kunt gaan brengen?
Dan kun je in de ED met Klaassen op 10 spelen en Europees desnoods met Berghuis. Maar dan benut je wel overal je voetbal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:51 schreef Ajax Warrior het volgende:En daarnaast wisten we allemaal dat we met dezelfde selectie als vorig jaar, hier en daar misschien iets nieuws, nog niet op de juiste weg waren. Sommigen doen alsof we alweer bij de top horen. De afgelopen maanden heeft Farioli er alles uitgeperst. Nu is wel duidelijk dat de tank leeg en sommigen niet meer kunnen. Die winterstop kan niet snel genoeg beginnen. Tijd voor doorselecteren. Hoe kan je tank leeg zijn als je zoveel spelers constant rust geeft?
Ik snap dat oprecht echt niet. Ik zie het aantal wedstrijden, maar ik zie meer dan 1 of 2 spelers nog geen andere anderhalve wedstrijd per week spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:11 schreef Pietje het volgende:En wat een verschil met PSV gisterenavond. Swingend en dartelend voetbal. Om jaloers op te worden. Had je verwacht dat wij dat dit seizoen ook zouden kunnen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:54 schreef Loetje het volgende:[..] Hoe kan je tank leeg zijn als je zoveel spelers constant rust geeft? Ik snap dat oprecht echt niet. Ik zie het aantal wedstrijden, maar ik zie meer dan 1 of 2 spelers nog geen andere anderhalve wedstrijd per week spelen. Trainings intensiteit ? Overal hoor je dat die enorm hoog ligt, misschien wel net iets te ? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:54 schreef Loetje het volgende:[..] Hoe kan je tank leeg zijn als je zoveel spelers constant rust geeft? Ik snap dat oprecht echt niet. Ik zie het aantal wedstrijden, maar ik zie meer dan 1 of 2 spelers nog geen andere anderhalve wedstrijd per week spelen. Ik durf daar geen vinger op te leggen, weet alleen dat ze ook heel intensief trainen. Ook omdat dit schijnbaar de jaren ervoor minder was. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Nah absoluut niet na afgelopen 2 jaar.. komt wel weer, hoop ik.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee en toch moet ik zeggen dat er echt wel hele leuke en goede wedstrijden tussen hebben gezeten. Vind Farioli ook niet direct kop van jut. Gelukkig hebben wij wel vaker een hele slechte decembermaand. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:53 schreef Loetje het volgende:Ik vroeg me trouwens nog iets af he. Achterin is het tikkie breed en terug omdat je gewoon bijna niet anders kunt, gezien de kwaliteit. Zou je Hato terug centraal kunnen zetten (die kan opbouwen) en Taylor op linksback? En dan Hendo en Fitz-Jim naast elkaar. Zodat je iets meer voetbal vanuit achteruit kunt gaan brengen? Dan kun je in de ED met Klaassen op 10 spelen en Europees desnoods met Berghuis. Maar dan benut je wel overal je voetbal. Baas doet het toch prima verder ook qua passing en opbouw ? Hato mag van mij centraal hoor, maar dan doe je baas te kort vind ik... |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:51 schreef Ajax Warrior het volgende:En daarnaast wisten we allemaal dat we met dezelfde selectie als vorig jaar, hier en daar misschien iets nieuws, nog niet op de juiste weg waren. Sommigen doen alsof we alweer bij de top horen. De afgelopen maanden heeft Farioli er alles uitgeperst. Nu is wel duidelijk dat de tank leeg en sommigen niet meer kunnen. Die winterstop kan niet snel genoeg beginnen. Tijd voor doorselecteren. Je kunt het niet beter verwoorden AW |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 17:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Baas doet het toch prima verder ook qua passing en opbouw ? Hato mag van mij centraal hoor, maar dan doe je baas te kort vind ik... Baas linksback! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:12 schreef Loetje het volgende:[..] Hoe kunnen alle patronen helemaal weg zijn dan? Ajax heeft tot aan een maand geleden de beperking gekend in het eigen voetbal. Samen aanvallen, samen verdedigen. Spelers hebben weer als vanouds geen druk op de bal, het elftal valt weer verder uit elkaar en je wisselt zoveel en nog is vrijwel niemand fit. Tsja, dit ligt wel echt een serieus deel aan Farioli zelf. Mij iets te bewierookt voor 2 leuke wedstrijden. Ik bewierook hem ook niet.
Wat ik me wel afvraag, zijn sommige spelers gewoon niet in staat om dit te worden om structureel 90 minuten te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:17 schreef Loetje het volgende:En maar breed tikken. Die verdomde CV van ons durven überhaupt niets vooruit te spelen. Er lopen verdomme in de ED alleen al 15 verdedigers rond die beter als die 2 zijn. Omdat de middenvelders gewoon niets doen om vrij te komen. Die zijn zo extreem statisch.
Je beste middenveld is Henderson Taylor en Fitz Jim. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:25 schreef Loetje het volgende:Die Gaaei is gewoon echt een baby he. Samen met Akpom een schande voor de Ajax basis. Het is maar een nederlaag, maar gezien hoelang dit al bezig is mag van mij Farioli wegwezen. Godts in 10 minuten in zijn eentje beter dan de hele basiself bij elkaar. Dit is geen trainer probleem maar een selectie probleem. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 17:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik durf daar geen vinger op te leggen, weet alleen dat ze ook heel intensief trainen. Ook omdat dit schijnbaar de jaren ervoor minder was. Daar zou je de vruchten van moeten plukken gap. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 17:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Baas doet het toch prima verder ook qua passing en opbouw ? Hato mag van mij centraal hoor, maar dan doe je baas te kort vind ik... Baas komt 9 van de 10 keer niet verder dan Sutalo of Hato. Hato kon indribbelen, extra mannetje zijn op het middenveld of af en toe een linie overslaan. Baas is de minst slechte aan de bal van die 2, maar is heel, heel ver van wat wij voor de opbouw nodig hebben. Daarom creëren wij ook zelden een kans vanuit achteruit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 17:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik bewierook hem ook niet. Wat ik me wel afvraag, zijn sommige spelers gewoon niet in staat om dit te worden om structureel 90 minuten te spelen. Er komen gewoon veel jongens überhaupt technisch tekort voor dit Ajax. Of het dan 5 of 90 minuten zijn. Je bent met bijvoorbeeld Weghorst en Akpom voorin wel bijvoorbeeld technisch mank he. Kijk soms wat Godts, Traore, Brobbey, Klaassen en Taylor daar soms kunnen met ieder op zijn eigen manier van waarde. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 17:56 schreef remco k het volgende:[..] Omdat de middenvelders gewoon niets doen om vrij te komen. Die zijn zo extreem statisch. Je beste middenveld is Henderson Taylor en Fitz Jim. Eens. Maar Ajax kan niet zonder de loopacties van Klaassen als je de voorhoede van vandaag hebt. Klaassen was niet goed hoor, maar dat is dan wel iets wat je nog als wapen hebt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Diezelfde selectie is 15 wedstrijden in staat geweest om compact te staan, als team druk te zetten en als team te verdedigen. Ze kunnen het dus wel en daar hebben we ook menig keer veel spelers gemist.
En inderdaad, de selectie is nog steeds matig en in complete disbalans.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2024 door Loetje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 18:26 schreef Loetje het volgende:[..] Diezelfde selectie is 15 wedstrijden in staat geweest om compact te staan, als team druk te zetten en als team te verdedigen. Ze kunnen het dus wel en daar hebben we ook menig keer veel spelers gemist. En inderdaad, de selectie is nog steeds matig en in complete disbalans. Dan moet het toch haast wel vermoeidheid zijn zou je zeggen...of zou er meer aan de hand zijn ? |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Ajax verliest terecht...omdat ze veel te lang blijven hangen in achteruit spelen en op willen bouwen via pasveer en de verdedigers... ga gewoon Ajax eigen naar voren voetballen. Dat gebeurde na de 2-0 even wel en toen ging de 1 er dus in... En start ook gewoon met jouw beste team, niet door blijven wisselen want daar maak je spelers niet blijer en beter van |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 18:26 schreef Loetje het volgende:[..] Diezelfde selectie is 15 wedstrijden in staat geweest om compact te staan, als team druk te zetten en als team te verdedigen. Ze kunnen het dus wel en daar hebben we ook menig keer veel spelers gemist. En inderdaad, de selectie is nog steeds matig en in complete disbalans. Dat is wel waar, maar doordat er 2 echte buitenspelers staan, krijgt de verdediging minder te doen. Godts en Traore zorgen er in ieder geval voor dat Ajax niet constant onder druk staat.
Fits jim doet dit ook prima. Meestal. De verdediging was echt niet slecht tot de 60ste minuut. Je krijgt 1 echte kans tegen. Die andere op de lat is gewoon erg goed geschoten. En die kans was door het dom verliezen van een bal net midden in een tegenstoot.
En die 2e goal is pasveer die daar de fout in gaat. Al was het na 50/55 minuten wel een heel stuk minder. Alleen krijgt Ajax dan te maken met vermoeidheid denk ik. En dan lopen spelers minder en dus gaat AZ erover. Het is toch jammer. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:53 schreef Loetje het volgende:Ik vroeg me trouwens nog iets af he. Achterin is het tikkie breed en terug omdat je gewoon bijna niet anders kunt, gezien de kwaliteit. Zou je Hato terug centraal kunnen zetten (die kan opbouwen) en Taylor op linksback? En dan Hendo en Fitz-Jim naast elkaar. Zodat je iets meer voetbal vanuit achteruit kunt gaan brengen? Dan kun je in de ED met Klaassen op 10 spelen en Europees desnoods met Berghuis. Maar dan benut je wel overal je voetbal. Waarom, zou je na eigenlijk 5 mindere wedstrijden de enige echte basis weg halen? Alsof Hato beter kan opbouwen dan Baas. Baas deed het namelijk geweldig de eerste zeg 19/20 wedstrijden. Niks bij hem mis.
Het gaat vooral om het vrijlopen van spelers. Ajax heeft hele middelmatige spelers die allemaal oke zijn als ze heeel hard werken. En dat doen/kunnen ze nu niet. Dus valt het heel erg tegen.
Dan heb je met Farioli ook dat hij kiest voor een paar rare basisspelers(geen traore, geen henderson en geen Brobbey). Farioli doet heel veel goed. Maar vandaag snapte ik dat echt niet. |
|
|
|