|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2024 - 21:03 schreef Loetje het volgende:Wel bijzonder, Driessen probeert weer haat te zaaien met dat de selectie tegen Farioli keert. Driessen, die Ajax niets anders dan afkraakt. Of er zit er weer een binnen de kleedkamer te lekken en dan hoef je mij niet te vragen wie dat is. Wel ergens benieuwd of er enige kern van waarheid in zit. Tsja Driessen. Maar dat hele gezeur om Weghorst heen. Als hij een wedstrijd gewisseld wordt zegt de commentator al: “Ow nee die zal wel boos worden op de trainer”. Ik denk dat Ajax en dan vooral de spelers van Ajax hier echt niks van aantrekken en dat dit ook best wel eens de andere kant op kan werken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 11:58 schreef freakie het volgende:[..] Ging Ajax stormen? Of was het vooral Godts en Traore die voor dreiging zorgde? Ik denk eerder dat AZ door die wissels niet anders kon dan terug te lopen. Toen Godts scoorde kregen ze het geloof weer, en dan bedoel ik het hele elftal. Kregen ze plots vleugels...het is puur de instelling.
We hebben van Feijenoord in de Kuip gewonnen, zelfs van PSV dus moet het zeker goed komen tegen AZ, weet als dit in die koppies zit dat je dan al verloren hebt
Traore was overigens al voor de 2-1 gewisseld |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 14:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Toen Godts scoorde kregen ze het geloof weer, en dan bedoel ik het hele elftal. Kregen ze plots vleugels...het is puur de instelling. We hebben van Feijenoord in de Kuip gewonnen, zelfs van PSV dus moet het zeker goed komen tegen AZ, weet als dit in die koppies zit dat je dan al verloren hebt Traore was overigens al voor de 2-1 gewisseld Ja had het ook niet over het dat het dan gelijk beter gaat. Maar met meer dreiging moet AZ vanzelf naar achteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dit dus.
Je hebt gewoon een hele goede keeper die voetballend meer dan goed is en die laat je op de bank zitten voor Pasveer die echt zijn waarde wel heeft.
Maar die levert voetballend steeds meer in en pakt nergens ballen die je punten opleveren. Ramai doet dat wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2024 - 21:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eigenlijk hebben we nu twee middelmatige tot slechte keepers en een bejaarde, daar zou ik als Kroes eerst iets aan doen met een extra rechtsbuiten Ramaj middelmatig tot slecht?? Een van de grotere talentvolle keepers in Europa, afgelopen seizoen een van de weinige lichtpuntjes.
En ja hij is wat onzeker bij hoge ballen, maar dat is toch geen schande. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 21:50 schreef remco k het volgende:[..] Dit dus. Je hebt gewoon een hele goede keeper die voetballend meer dan goed is en die laat je op de bank zitten voor Pasveer die echt zijn waarde wel heeft. Maar die levert voetballend steeds meer in en pakt nergens ballen die je punten opleveren. Ramai doet dat wel. Pasveer pakt geen punten ? Kan me zelfs dit seizoen nog een paar potten herrinderen waar die ons op de been hield.. ramaj overigens afgelopen seizoen ook een paar flinke blunders he, neemt niet weg dat die enorm talent vol is.. maar deze verdediging had wel echt Pasveer nodig qua ervaring.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2024 - 14:39 schreef Pietje het volgende:[..] Mooi verwoord Bertus. Ik had het niet mooier kunnen zeggen. Om Ajax weer op de rails te krijgen is een ontzettende klus. Echter wat raar is, en wat ik ook echt niet begrijp, is het feit dat veel spelers zich wel kunnen opladen tegen gerenommeerde tegenstanders als Feyenoord, PSV, Beşiktsas, et cetera, maar tegen mindere goden spelen zij als brandhout. Die mentaliteit moet Farioli echt hard aanpakken en proberen te elimineren. Op dit moment zie ook ik weer het dramatische Ajax van het vorige seizoen en dat is niet om aan te gluren. Pietje, Pietje, Pietje, zo kan ik het ook! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 22:06 schreef nummer10 het volgende:[..] Pasveer pakt geen punten ? Kan me zelfs dit seizoen nog een paar potten herrinderen waar die ons op de been hield.. ramaj overigens afgelopen seizoen ook een paar flinke blunders he, neemt niet weg dat die enorm talent vol is.. maar deze verdediging had wel echt Pasveer nodig qua ervaring.. Nee inderdaad pakt hij geen punten, vandaag kost ie ons zelfs weer punten.
Hij pakt dit seizoen voornamelijk ballen die dicht bij hem zijn, dat doet ie prima. Iets harder in de hoek of gewoon beter geplaatst en hij is te laat. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 22:18 schreef remco k het volgende:[..] Nee inderdaad pakt hij geen punten, vandaag kost ie ons zelfs weer punten. Hij pakt dit seizoen voornamelijk ballen die dicht bij hem zijn, dat doet ie prima. Iets harder in de hoek of gewoon beter geplaatst en hij is te laat. Ramaj koste ons vorig seizoen punten tegen goahead en ook Marseille, en dat waren echt beste blunders.. en dan noem ik er 2..
Ik denk overigens niet dat de reikwijdte van ramaj hoger ligt, dus vraag me af of ramaj die ballen zou pakken, zo groot is die namelijk niet.. hij mag van mij de kans krijgen hoor maar ik vind dat je pasveer nu echt te kort doet als je ziet hoe het vorig jaar achterin stond en als je zijn medespelers over hem hoord wat die doet voor de jongens achterin..
En ja volgend seizoen word die echt wel vervangen, en ook dit seizoen zou die niet alles keepen (blessure bijv) en dan mag ramaj zit gaan bewijzen van me... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2024 - 12:38 schreef nummer10 het volgende:[..] Ramaj koste ons vorig seizoen punten tegen goahead en ook Marseille, en dat waren echt beste blunders.. en dan noem ik er 2.. Ik denk overigens niet dat de reikwijdte van ramaj hoger ligt, dus vraag me af of ramaj die ballen zou pakken, zo groot is die namelijk niet.. hij mag van mij de kans krijgen hoor maar ik vind dat je pasveer nu echt te kort doet als je ziet hoe het vorig jaar achterin stond en als je zijn medespelers over hem hoord wat die doet voor de jongens achterin.. En ja volgend seizoen word die echt wel vervangen, en ook dit seizoen zou die niet alles keepen (blessure bijv) en dan mag ramaj zit gaan bewijzen van me... En al weer snel vergeten dat hij punten pakte met zijn reddingen in veel meer wedstrijden. Daar sprak iedereen toen over en terecht
Het enige lichtpuntje van vorig seizoen zit op de bank. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 17:29 schreef remco k het volgende:[..] En al weer snel vergeten dat hij punten pakte met zijn reddingen in veel meer wedstrijden. Daar sprak iedereen toen over en terecht Het enige lichtpuntje van vorig seizoen zit op de bank. Absoluut niet vergeten en heb hem zeker mooie goede dingen zien doen, maar ook genoeg rare gekke dingen... Het is een talent en als die echt zo goed is komt dat wel naar boven dit seizoen, ik kan me niet voorstellen dat pasveer een heel seizoen heel blijft namelijk en dan mag hij de trainer zijn "ongelijk" bewijzen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 17:29 schreef remco k het volgende:[..] En al weer snel vergeten dat hij punten pakte met zijn reddingen in veel meer wedstrijden. Daar sprak iedereen toen over en terecht Het enige lichtpuntje van vorig seizoen zit op de bank. Tja .......... ik snap dat ook niet Remco. Maar ons mannetje hier heeft weer wat te zeiken. Pasveer kostte ons afgelopen seizoen meer punten en gaat nu wederom niet vrijuit bij heel veel doelpunten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2024 - 11:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja .......... ik snap dat ook niet Remco. Maar ons mannetje hier heeft weer wat te zeiken. Pasveer kostte ons afgelopen seizoen meer punten en gaat nu wederom niet vrijuit bij heel veel doelpunten. Afgelopen seizoen ? Het slechtste seizoen ooit zoon beetje met ongekend veel tegengoals ? Toen heeft die enorm veel punten gekost indd.. vanaf de bank..
En de seizoenen ervoor stond die er toen het moest en werd die zelfs opgeroepen voor oranje..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2024 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2024 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:[..] Afgelopen seizoen ? Het slechtste seizoen ooit zoon beetje met ongekend veel tegengoals ? Toen heeft die enorm veel punten gekost indd.. vanaf de bank.. En de seizoenen ervoor stond die er toen het moest en werd die zelfs opgeroepen voor oranje.. Helemaal gelijk man, bedoelde het seizoen 2022-2023. Ook toen meerdere blunders en doelounten tegen waarbij je eigenlijk het gevoel had dat hij die kon hebben. En het afgelopen seizoen heb ik om meedere redenen uit mijn geheugen gegrift. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2024 - 12:59 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Helemaal gelijk man, bedoelde het seizoen 2022-2023. Ook toen meerdere blunders en doelounten tegen waarbij je eigenlijk het gevoel had dat hij die kon hebben. En het afgelopen seizoen heb ik om meedere redenen uit mijn geheugen gegrift. Hahah dat snap ik ! Maar dat seizoen ervoor was ook ruk, niet alleen van Pasveer, volgens mij was toen Gorter plots afgeschreven en was plotseling pasveer nummer 2... Ik snap overigens echt wel wat jullie bedoelen mbt ramaj hoor, dat is de toekomst zulke jongens.. maar ik snap ook wel weer dat onze Italiaan naar stabiliteit zocht achterin .. ik denk dat ramaj de beker gaat keepen overigens en hij mag zich van mij echt wel bewijzen.. |
|
|
|