|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Sparta Praag (woensdag 11 december 2024, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 11 december 2024, 21:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Tobias Stieler (DUI)
Laatste ontmoetingen: 2012-2013: 2-2 (0-2) 2001-2002: 0-2 (0-1)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Winnen is essentieel. Niet alleen omdat het op papier de meest logische weg naar de volgende ronde is, maar ook omdat je bij verlies/gelijkspel Sparta Praag zelf in de race helpt.
Dus zelfs al mocht je, na verlies woensdag, daarna alsnog winnen van Bayern of Lille, dan is de kans kleiner dat het genoeg is, omdat Sparta Praag een directe concurrent is. Bayern en Lille zijn al bijna zeker van de volgende ronde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Thuiswedstrijd, het liefst hadden we uitwedstrijd gehad gezien onze uitreeks ( op rkc na) zal nu echt is tijd worden we in eigen kuip tegen een redelijke tegenstander het laten zien |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze is moeilijk te voorspellen. Maar we gaan voor een goede dag, 3-1. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou het echt niet weten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
3-1, weer een mooi Europees avondje in De Kuip! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan t niet zien dus zal wel spektakel worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het moet er vooral goed uitzien. 2-1. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Trauner en Milambo trainen mee en lijken inzetbaar. Bueno traint ook mee, maar die lag er wat langer uit natuurlijk. Maar zit misschien ook bij de selectie. Invalbeurt misschien, als je optimistisch bent. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Priske bevestigt trouwens dat Bueno morgen in actie kan komen. En dat Trauner kan starten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat zou mooi zijn ,hoop ook dat ze nieuwe benen voor Timber gevonden hebben voor deze pot. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ben blij met die bueno |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Prima speler ja. Ook wel 1-2 niveaus beter dan Smal natuurlijk. Zeker aan de bal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In zijn goede wedstrijden wel ja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zaten ook wel wat mindere wedstrijden tussen inderdaad. En in verdedigend opzicht heeft hij ook wel een paar foutjes gemaakt, die een tegendoelpunt tot gevolg hadden. Maar in de basis een uitstekende speler. Echt een wapen langs de zijlijn, met de bal aan de voet en zeker ook zijn voorzet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat je de opstelling wel kan invullen voor morgen trouwens. Priske deed er nog een beetje geheimzinnig over, zoals trainers dat doen. Maar dat zal normaal gesproken Nieuwkoop en Trauner ipv Read en Beelen zijn. En de rest hetzelfde. Spelers die zich in het elftal kunnen spelen op korte termijn zijn Bueno, Stengs en Osman, maar die lijken mij er nog niet aan toe. Misschien een klein kansje dat Bueno start. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Er MOET gewonnen worden, 1-0 of 5-0, 2-1 of 4-3. Overtuigend vanaf 1e minuut of sneaky gestolen in de laatste minuut. Met fantastisch spel of nog slechter dan tegen Salzburg en 020 Drie punten, drei Punkte, three points. Dat is het enige dat telt morgen. Zo ja, enorme boost voor de club maar vooral voor het elftal. Dan acht ik alles mogelijk, het tΓ³ch PSV nog moeilijk gaan maken oa door te winnen daar en verder stunten in CL. ZΓ³ belangrijk morgen!!!! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik heb al enige tijd 2-0 in mijn hoofd, 1 x Santi en 1 x Moussa, beide keren Paixao aangever. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach mocht het niet lukken dan winnen we van Bayern ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar doen dan Bowie π |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
hoop gewoon nu eindelijk eens een echt goede thuiswedstrijd van ons tegen een redelijke goed team(schaar ik Praag ook nog wel toe) want we hebben gek genoeg van alle iets betere teams thuis verloren op dan misschien een twente na dan, zit toch niet heel lekker,, tijd voor verandering voor ook het gevoel het wel kan ook thuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Sparta Praag nog iets wil in de CL moeten ze winnen, die hebben nu 4 punten. En Inter thuis en Leverkusen uit nog op het programma. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2024 - 12:35 schreef MMM het volgende:Als Sparta Praag nog iets wil in de CL moeten ze winnen, die hebben nu 4 punten. En Inter thuis en Leverkusen uit nog op het programma. Precies en motivatie kan verbazingwekkend werken, maar geld voor Feyenoord ook natuurlijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ben dan benieuwd naar onze motivatie, zou helemaal sky high moeten zijn natuurlijk.
Geen gezeik of excuses dit keer, de dood of de gladiolen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2024 - 12:35 schreef MMM het volgende:Als Sparta Praag nog iets wil in de CL moeten ze winnen, die hebben nu 4 punten. En Inter thuis en Leverkusen uit nog op het programma. Misschien hebben ze de hoop al opgegeven en geven ze het kado |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik Hoorde dat dat jonge knulletje en supporter van city dat toen zo onder indruk was van ons legioen vanavond aanwezig is in de kuip π |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja mooi he ,hebben ze mooi geregeld π |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou op naar het stadion , erwtensoep in mijn mik |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer een luxueuze 5 minuten aan voorbeschouwing hoor. Tyfus ratten bij ziggo. Inteelt neuzenvolk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Te hopen voor de supporters dat de wind niet te veel staat dan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo, ben er klaar voor. Prettige wedstrijd mannen.
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit zelf op een KNVB trainerscursus dus kan t helaas niet zien, maar begrijp er hopelijk straks wel weer meer van π |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2024 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Zit zelf op een KNVB trainerscursus dus kan t helaas niet zien, maar begrijp er hopelijk straks wel weer meer van π Haha wat een toewijding. Succes daar dan maar he |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fijne wedstrijd mannen! Studeer ze zz |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fijne wedstrijd allemaal. Zou mooi zijn als het nu ook thuis lukt in de CL. Dit soort kansen om ook na winter actief te zijn, komen niet vaak voorbij. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Schitterende opkomst. Fantastisch mooi met dat spandoek en vlaggetjes etc. Megamooie sfeeractie!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem