BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: UCL: Feyenoord - Sparta Praag (woensdag 11 december 2024, 21:00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 december 2024 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2024 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dan breng je Redmond en niet die huurling op bananen
Die heeft echt niets te zoeken in Feyenoord 1.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 11 december 2024 - 22:43   quote  deeplink  
Al die spelers zijn al klaar met nietsnut Osman.
R()b
 R()b - woensdag 11 december 2024 - 22:44   quote  deeplink  
Te vroeg gewisseld je vleugel en aanvaller.
tomson
 tomson - woensdag 11 december 2024 - 22:44   quote  deeplink  
Angsthazenvoetbal. Bewijs je jezelf nooit een dienst mee
Alexmem
 Alexmem - woensdag 11 december 2024 - 22:45   quote  deeplink  
Milambo speelt ook een hele matige tweede helft. Maar eigenlijk iedereen wel.
R()b
 R()b - woensdag 11 december 2024 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2024 - 22:44 schreef tomson het volgende:
Angsthazenvoetbal. Bewijs je jezelf nooit een dienst mee
Het gevaar is gewisseld inderdaad.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 december 2024 - 22:46   quote  deeplink  
Tackle was superieur
tomson
 tomson - woensdag 11 december 2024 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2024 - 22:46 schreef MightyAce het volgende:
Tackle was superieur
Timber met ziel en zaligheid
Alexmem
 Alexmem - woensdag 11 december 2024 - 22:50   quote  deeplink  
Deze opstelling is in en in triest.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 december 2024 - 22:52   quote  deeplink  
Trauner weer fantastisch hoor. Hancko ook.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 december 2024 - 22:54   quote  deeplink  
Oh, vergeet ok Paixao. Ook weer uitstekend.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 december 2024 - 22:55   quote  deeplink  
3 punten, geweldig! Jammer dat het verval zo groot werd uiteindelijk.
R()b
 R()b - woensdag 11 december 2024 - 22:55   quote  deeplink  
Mooi 3 punten, mooie goals, historie geschreven, prima avond
CobusIII
 CobusIII - woensdag 11 december 2024 - 22:55   quote  deeplink  
Goed resultaat, slechte tweede helft..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 december 2024 - 22:56   quote  deeplink  
Fantastische eerste helft, geen overtuigende tweede
VVout
 VVout - woensdag 11 december 2024 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2024 - 22:54 schreef Arie.Klooster het volgende:
Oh, vergeet ok Paixao. Ook weer uitstekend.
Moussa ook heel erg fijn weer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 december 2024 - 22:56   quote  deeplink  
Mooie overwinning. Erg bepalend uiteraard. Vond ons trouwens zeker niet perfect spelen. Veel fouten. Westrijd met verschillende fases ook. Praag begon aardig, daarna wij grootste deel van de eerste helft. Tweede helft schommelde het ook, als was Praag denk ik zelfs wat beter toen.
tomson
 tomson - woensdag 11 december 2024 - 22:57   quote  deeplink  
De hudlle bij Praag 😄
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 december 2024 - 22:57   quote  deeplink  
Wat een sneue toespraak hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 december 2024 - 22:57   quote  deeplink  
😅😅
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 december 2024 - 22:58   quote  deeplink  
"We're fucking good footballers!"
tomson
 tomson - woensdag 11 december 2024 - 23:02   quote  deeplink  
We deserve to be dissapointed🤓
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 december 2024 - 23:03   quote  deeplink  
Niks gezien. Wel eigen goal op de radio.
Mooi resultaat
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 december 2024 - 23:04   quote  deeplink  
"After the shower you all get a McFlurry"
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 december 2024 - 23:04   quote  deeplink  
Vroeger deden wij ook wel eens een huddle. Bij de plaatselijke fc. Maar dan voor de wedstrijd. Waren net zulke uitspraken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 december 2024 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2024 - 23:04 schreef MightyAce het volgende:
"After the shower you all get a McFlurry"
😂
bijft007
 bijft007 - woensdag 11 december 2024 - 23:05   quote  deeplink  
Gefeliciteerd boys🔥 was een belangrijke deze 3 punten💪
Alexmem
 Alexmem - woensdag 11 december 2024 - 23:05   quote  deeplink  
Die Priske wisselt het hele elftal de vernieling in. Deze man is een leuke elftalleider. Een Bas van Noordwijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 december 2024 - 23:11   quote  deeplink  
Invalbeurten van Osman en Stengs waren niet weer niet veel. Hoop gewijs ook, maar ik zie ook niet echt de wil om extra meters te maken oid. Dat zag ik bv Timber of Igor op het eind nog wel doen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 december 2024 - 23:12   quote  deeplink  
Beelen werden we ook niet sterker van. Bueno heeft allemaal maar verdedigd. Zerrouki was wel ok.
MMM
 MMM - woensdag 11 december 2024 - 23:27   quote  deeplink  
Wedstrijd die ons seizoen wel goed samenvat, hoge pieken en diepe dalen.

Eerste helft vond ik op eerste paar minuutjes na prima. Tweede helft echt stukken minder. Alle wissels waren abominabel slecht. Stengs en Osman deden helemaal geen moeite om maar een extra stap te zetten. Belachelijk.

Genoten van Paixão en de goal van Hadj Moussa.
Bowie
 Bowie - woensdag 11 december 2024 - 23:36   quote  deeplink  
Van harte kameraden, een goeie uitslag en een historische prestatie in CL waar je nu 17e staat en er nog 2 bonusaanbiedingen aankomen.

Na de 3-0, daar heb ik soms last van, gilde ik dat we alles aankunnen dit seizoen. Zoonlief gilde gelijk terug van rustig, Feyenoord kan van Feyenoord verliezen. En dat zagen we inderdaad in de wedstrijd ook weer terug, de tegengoals blijven weggevertjes meestal.

Maar dit elftal presteert nu al, plek 2 in zicht en zeer waarschijnlijk plaatsing volgende ronde CL. Chapeau voor Priske. Chapeau voor deze selectie.

Die alleen nog maar kan groeien. Wisselwerking Priske en groep wordt naarmate ze elkaar beter kennen ook beter. Enorm veel spelers hebben tegenslag gehad en zitten nog maar half in hun ritme.
Milambo, Stengs, Giminez gaan per wedstrijd nu beter worden.
Krijgen we onze baas Hartman nog erbij en dan gil ik nu niet, maar schijf hier wel dat we voor niemand bang hoeven te zijn.

Dit is binnen. Naast het plezier over ons, want deze prestatie in CL is ongehoord. Lach ik de laatste weken ook weer over 020, die hebben echt geluk gehad dat ze ons in de depressietijd tegenkwamen, net als Salzburg.
Maar ik erger me mateloos over PSV. Die Lang is te eng om nu verder hier wat te schrijven, maar ook Bosz, die nare Veerman, lul de Jong, die sneaky Tilman, ga maar door.

Die Lang lachte na de 0-4 tegen Leverkusen. Ik ga heel lang, misschien wel tot Kerst, en nog harder lachen na de 1-3 daar straks.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 11 december 2024 - 23:45   quote  deeplink  
Niemand heeft ‘t er over maar de wisselbeurt van Priske was echt dramatisch !!!
Twee van de beste spelers er af (Whang en Moussa) en hij ging gvd weer naar dat kut systeem van hem met 3 cv’s en 2 wingbacks. En het team was het meteen TOTAAL kwijt. Paixao ( als rechter wingback) was zijn man kwijt en Beelen schoof de voorzet erin.
Ze kregen geen druk meer op de tegenstander. Iedereen liep te zoeken.
Afijn, eind goed al goed. Maar ik moest denken aan de wisselbeurt van Guardiola tegen Feyenoord ….

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2024 door de kromme2 --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 december 2024 - 23:56   quote  deeplink  
Traeuner. Wat was ie weer belangrijk, samen met Hancko.
Het verval in de 2e helft is wat zorgelijk.
Sparta Praag is geen hoogvliefer en kon toch vaker gevaar stichten.

De basiself speelde goed, maar de pijp raakte 2e helft wat leeg.
Stengs erin leek me onnodig. Hij heeft het nog niet, nog lang niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 12 december 2024 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2024 - 23:45 schreef de kromme2 het volgende:
Niemand heeft ‘t er over maar de wisselbeurt van Priske was echt dramatisch !!!
Twee van de beste spelers er af (Whang en Moussa) en hij ging gvd weer naar dat kut systeem van hem met 3 cv’s en 2 wingbacks. En het team was het meteen TOTAAL kwijt. Paixao ( als rechter wingback) was zijn man kwijt en Beelen schoof de voorzet erin.
Ze kregen geen druk meer op de tegenstander. Iedereen liep te zoeken.
Afijn, eind goed al goed. Maar ik moest denken aan de wisselbeurt van Guardiola tegen Feyenoord ….
Is benoemd her en der. Wissels waren zeker niet allemaal uit luxe. Het is wat het is. Maar het verval in niveau is wel schrikbarend ja.
Alexmem
 Alexmem - donderdag 12 december 2024 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 00:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is benoemd her en der. Wissels waren zeker niet allemaal uit luxe. Het is wat het is. Maar het verval in niveau is wel schrikbarend ja.
Als Bart er echt uit moest, dan had ie ook Bueno als RB kunnen laten spelen ipv Paixao. Als Hwang eruit moet, vervang m door een middenvelder (Zechiel, Zerrouki). Als Santi eruit moet, vervang m door een spits. Als je die niet hebt vervang m dan door iemand die wel druk kan zetten. Als je zonodig Stengs wil brengen die dat dan voor Milambo ipv voor je beste speler.

Nu eindig je in een soort 5221 waar alleen Trauner en Zerrouki nog op een eigen plek staan. En die ontstellend zwakke keeper.
MMM
 MMM - donderdag 12 december 2024 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 08:10 schreef Alexmem het volgende:

[..]

Als Bart er echt uit moest, dan had ie ook Bueno als RB kunnen laten spelen ipv Paixao. Als Hwang eruit moet, vervang m door een middenvelder (Zechiel, Zerrouki). Als Santi eruit moet, vervang m door een spits. Als je die niet hebt vervang m dan door iemand die wel druk kan zetten. Als je zonodig Stengs wil brengen die dat dan voor Milambo ipv voor je beste speler.

Nu eindig je in een soort 5221 waar alleen Trauner en Zerrouki nog op een eigen plek staan. En die ontstellend zwakke keeper.
Een linkspoot als rechtsback lijkt me ook absoluut geen goede zet. Plus Hwang ging eruit en Zerrouki kwam gewoon trouwens.

Ik denk dat de wissels van Hwang en Hadj Moussa ook niet uit luxe waren maar vooral vanuit fysiek oogpunt. Santi sowieso. En Nieuwkoop kon weer eens niet 90 minuten spelen.

Osman ben ik wel met je eens, die brengen als spits is zinloos. Dan kun je nog beter Redmond meenemen voor de bank en die in laten vallen.
Leuv
 Leuv - donderdag 12 december 2024 - 08:48   quote  deeplink  
Prima pot al hielp Praag ook aardig mee de eerste helft.
Bewijs is er nu ook genoeg dat Prutske tekort komt bij ons als trainert. Wat een idiote wissels maakt deze prutser weer. Hij geeft de tegenstander daarme weer hoop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2024 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 december 2024 - 08:56   quote  deeplink  
je eindigde meer in de oude 3-4-3 variant waar hij mee begonnen was ooit.
Bueno kon maximaal 15-20 minuten werd er gezegd. Smal was nooit gepland om al gewisseld te worden. Dan moet hij dus de afweging maken, wat ga ik doen.
Logisch: Hancko naar links, Beelen naast Trauner. RB hou je in stand.
Ik ga ervan uit dat Bart er uit moest vanwege belastbaarheid na blessure.
Dan heb je de optie, ik zet iemand die net terug is van een blessure, Bueno, op zijn niet natuurlijk positie, of ik kies voor een andere tactiek. Bij een 4-1 voorsprong is een andere tactiek helemaal niet raar.
Dus toen stond t:
Hancko - Trauner - Beelen (3 CV's)
Paixao (WB), Zerrouki, Timber- Bueno (WB)
Stengs - Osman - Milambo
En verdedigend sta je dan 532 (Hier goed te zien, beeld stil op 8:11) https://youtu.be/Rnxvux0F2kY?si=L-OwU_HxiPiP0-0Q&t=491)

Op zich helemaal niet zo onlogisch. Maar je ziet dat bij deze goal er in de dekking iets niet klopt en Beelen gaat natuurlijk in de fout.

Dus vanuit een tactisch opzicht vind ik dit helemaal niet raar.
De uitvoering daarentegen was mwah zag ik in de samenvatting en de spelers die invielen hadden zeg maar niet hun beste dag.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 december 2024 - 08:56   quote  deeplink  
Overigens is dit allemaal gebaseerd op mening en interpretatie natuurlijk. Vanuit een emotie vond ik de wissels ook ruk, maar als je dan naar de bank kijkt. Tja.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 12 december 2024 - 09:20   quote  deeplink  
Precies. En ter benadrukking: toen er gewisseld moest worden ivm fysieke problemen waren onze eerste 3 spitsen, eerste 3 linksbacks én eerste 3 rechtsbacks niet beschikbaar. Ja dan zal er geschoven moeten worden, als je toch iemand op die posities moet gaan brengen. Het is niet anders.

En voor Hwang en Hadj-Moussa werd gewoon 1 op 1 gewisseld.
Leuv
 Leuv - donderdag 12 december 2024 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:
Overigens is dit allemaal gebaseerd op mening en interpretatie natuurlijk. Vanuit een emotie vond ik de wissels ook ruk, maar als je dan naar de bank kijkt. Tja.
Die verdedigende wissels waren uit noodzaak geboren dat snap ik natuurlijk ook wel. Al had hij gewoon 433 moeten bliven spelen met Bueno erbij. Dat hij maar 20 minuten kan is werkelijk een ridicuul excuus. Ook moet je je weer afvragen hoe het kan dat een Smal geblesseerd raakt. Daar doet de staf het gewoon niet goed in het belastbaar maken van spelers.

Nee het gaat mij om de aanvallende wissels. Die sloegen werkelijk helemaal nergens op.
Dat vond die Moussa overigens ook. Als Prutske nog een keer Osman in de spits zet dan kom ik naar beneden en neem plaats naast hem op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2024 door Leuv --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 12 december 2024 - 09:51   quote  deeplink  
Overigens speelden ook met Smal geen normale 4-3-3, die stond vaak aan de binnenkant als een extra middenvelder, zoals Geertruida dat onder Slot ook vaak deed.

En van Osman werd niemand enthousiast, maar wie had je dan ingebracht voor Santi? Je moet toch wat als je eerste 3 opties (Santi, Ueda, Carranza) niet beschikbaar zijn.
Leuv
 Leuv - donderdag 12 december 2024 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 09:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Overigens speelden ook met Smal geen normale 4-3-3, die stond vaak aan de binnenkant als een extra middenvelder, zoals Geertruida dat onder Slot ook vaak deed.

En van Osman werd niemand enthousiast, maar wie had je dan ingebracht voor Santi? Je moet toch wat als je eerste 3 opties (Santi, Ueda, Carranza) niet beschikbaar zijn.
Ik had helemaal niet gewisseld. Santi, Nieuwkoop en Moussa hadden de wedstrijd gewoon kunnen volbrengen. Geef ze daarna een goede dag rust en een hersteltraining. Dat is planning.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 12 december 2024 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 09:55 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik had helemaal niet gewisseld. Santi, Nieuwkoop en Moussa hadden de wedstrijd gewoon kunnen volbrengen. Geef ze daarna een goede dag rust en een hersteltraining. Dat is planning.
Aha. Maar je zou kunnen argumenteren dat dit in strijd is met het belastbaar maken van spelers, zoals je dat eerder omschreef. Dan zit er toch altijd een zekere opbouw in bijvoorbeeld het aantal minuten om te zorgen dat ze fit worden en blijven? Zeker wat betreft Santi, die er 2 maanden uit lag.

Dus hoe zie je dat? Of is dit dan de uitzondering die de regel bevestigd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2024 door T-FeYeN00rD --
MMM
 MMM - donderdag 12 december 2024 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 09:55 schreef Leuv het volgende:

[..]

Als je goed gekeken had zag je Nieuwkoop op de grond liggen en gaf die zelf aan eruit te willen..

Santi lijkt me ook niet handig om al 90 minuten te laten spelen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 december 2024 - 10:22   quote  deeplink  
Gewoon lekker 10 punten effe van genieten .
En als ik dat lijstje zie, waar we NU staan, mag je best trots zijn.

En dit mag toch ook een keer gezegd worden op onze " kritiische site"

Hup Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2024 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - donderdag 12 december 2024 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 10:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Aha. Maar je zou kunnen argumenteren dat dit in strijd is met het belastbaar maken van spelers, zoals je dat eerder omschreef. Dan zit er toch altijd een zekere opbouw in bijvoorbeeld het aantal minuten om te zorgen dat ze fit worden en blijven? Zeker wat betreft Santi, die er 2 maanden uit lag.

Dus hoe zie je dat? Of is dit dan de uitzondering die de regel bevestigd?
Het belastbaar maken gebeurd juist in de trainingen. Een wedstrijd is per definitie minder zwaar dan een goede training. Opbouw zit ook altijd in de trainingen en niet in de wedstrijd. Dat is praktisch gezien ook helemaal niet mogelijk omdat iedere wedstrijd anders is en je dan de belastbaarheid basseert op vage data. Het enige dat je hebt in wedstrijden is het wedstrijdgevoel, dat moet je opbouwen, maar dit heeft niets met belastbaarheid te maken.

VVout
 VVout - donderdag 12 december 2024 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 10:22 schreef piet de paler het volgende:
Gewoon lekker 10 punten effe van genieten .
En als ik dat lijstje zie, waar we NU staan, mag je best trots zijn.

En dit mag toch ook een keer gezegd worden op onze " kritiische site"

Hup Feyenoord
Genieten Piet, maar toch nog wat afwachtend. Wil gewoon echt door en dat is mede door die tegenvallende partij tegen RBS nog geen zekerheidje.

Ook de manier dat je de 2 tegendoelpunten weg gaf, verspelen van de bal in de omschakeling een dingetje alsmede het gebrei achterin wat vaak maar net goed af liep.

Vooral dat gepruts achterin en knullig verlies van de bal in de opbouw doet ons de das om en daardoor blijf ik bedacht in mijn enthousiasme.
Alexmem
 Alexmem - zondag 15 december 2024 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:
Om hier toch nog even op in te haken en ook op de post van MMM: Paixao als wingback en Osmam als spits waren de problemen. Hij had mi beter Osman als linker spits en Bueno als rechtsback kunnen brengen. Anyway hoe het ook is, vanaf het wisselen wordt het consequent minder. Dat zegt iets over je bank en over je trainer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: UCL: Feyenoord - Sparta Praag (woensdag 11 december 2024, 21:00 uur)

0.0086858