BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Lazio Roma 12-12-2024 / 21.00u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zaterdag 14 december 2024 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 22:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb het altijd al een kutkeeper gevonden. Traag, waardeloze spelhervattingen en af en toe een leuke reflex.
De laatste weken maakt hij echt foutjes en zijn voortzettingen duren allemaal veel te lang ,hoge ballen vanaf de zijkant is echt een probleem,het wordt nu echt tijd voor een nw keeper.
p111
 p111 - zaterdag 14 december 2024 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2024 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Rasmussen blinkt echt uit zeg..
waarin ?
p111
 p111 - zaterdag 14 december 2024 - 18:55   quote  deeplink  
Op zich heeft Lazio de betere spelers maar we hadden hem niet hoeven te verliezen als je de kansen had benut en als we een strafschop hadden gekregen die een 100 % procent strafschop was.
Maar ook nu zie je als het tempo omhoog gaat er geen Henderson meer te zien is.Hopelijk dat we Eriksen terug kunnen halen,dan kan Berghuis als invaller op de bank.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 december 2024 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2024 - 09:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een scorende Brobbey zou geweldig zijn want dan zijn we uit de zorgen.
Maar...

In de combinatie doet hij leuke dingen, met name als hij met zijn rug naar de goal staat kan hij ballen goed terug of op zijn leggen, hij is in principe meer een 10 dan een 9.
Waarom?
Omdat een 9 gewoon goed moet kunnen koppen, zoals Weghorst en dat mist hij jammer genoeg

Met name Weghorst heeft weer een vet probleem bij Ajax, die wil het liefst hoge ballen vanaf de zijkanten.
Want er is geen enkele buitenspeler die een goede hoge voorzet kan geven in de selectie, dus staat Weghorst op een eiland en krijgt hij maar een enkele bal over de grond

Ik weet voor 100% zeker dat Weghorst (zelfs Akpom) graag had gezien dat een Tadic op links had gestaan en Ziyech op rechts, dan hadden Weghorst en zelfs Brobbey meer doelpunten op hun naam staan nu, en hadden we dicht op PSV gestaan.

Maar zo blijft het aanmodderen al ben ik zeer gecharmeerd van Godts, die zelf zijn kansen creëert..

Hoe kan dit dik gedrukt? 🤔🤪
Hahaha hoe dan 🤣
freakie
 freakie - zondag 15 december 2024 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2024 - 09:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een scorende Brobbey zou geweldig zijn want dan zijn we uit de zorgen.
Maar...

In de combinatie doet hij leuke dingen, met name als hij met zijn rug naar de goal staat kan hij ballen goed terug of op zijn leggen, hij is in principe meer een 10 dan een 9.
Waarom?
Omdat een 9 gewoon goed moet kunnen koppen, zoals Weghorst en dat mist hij jammer genoeg

Met name Weghorst heeft weer een vet probleem bij Ajax, die wil het liefst hoge ballen vanaf de zijkanten.
Want er is geen enkele buitenspeler die een goede hoge voorzet kan geven in de selectie, dus staat Weghorst op een eiland en krijgt hij maar een enkele bal over de grond

Ik weet voor 100% zeker dat Weghorst (zelfs Akpom) graag had gezien dat een Tadic op links had gestaan en Ziyech op rechts, dan hadden Weghorst en zelfs Brobbey meer doelpunten op hun naam staan nu, en hadden we dicht op PSV gestaan.

Maar zo blijft het aanmodderen al ben ik zeer gecharmeerd van Godts, die zelf zijn kansen creëert..

Hoe kan dit dik gedrukt? 🤔🤪
Maar dat is dus onzin over Weghorst. Weghorst gaat zelf zo staan en brobbey maakt zich nuttig. Natuurlijk is het zo dat Ajax met een goed elftal een spits zoals Weghorst nodig kan hebben. Maar Weghorst kan alleen spelen als een bijvoorbeeld godts creatief ergens bij de 16 komt. Weghorst houdt ook geen bal bij zich, is vooral gelijk de bal weer afgeven en dan zelf naar de goal lopen.

Als we Tadic en Ziyech hadden gehad. Tsja….😂 hadden we die maar gehad. Hadden we zeker dichter bij PSV gestaan.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 december 2024 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2024 - 15:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar dat is dus onzin over Weghorst. Weghorst gaat zelf zo staan en brobbey maakt zich nuttig. Natuurlijk is het zo dat Ajax met een goed elftal een spits zoals Weghorst nodig kan hebben. Maar Weghorst kan alleen spelen als een bijvoorbeeld godts creatief ergens bij de 16 komt. Weghorst houdt ook geen bal bij zich, is vooral gelijk de bal weer afgeven en dan zelf naar de goal lopen.

Als we Tadic en Ziyech hadden gehad. Tsja….😂 hadden we die maar gehad. Hadden we zeker dichter bij PSV gestaan.
Volgende week 3 puntjes ;) laten we het hopen.. wie had dat gedacht, en dan echt met een paar onnodig verspeelde punten ook nog met een Ajax in wederopbouw.. je had gewoon als nummer 1 misschien de winterstop in kunnen gaan 😅
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 december 2024 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2024 - 15:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Weghorst is wel degelijk een afmaker, een diepe spits

Moet hem direct binnen koppen of schieten

Ballen op zij of terug leggen is meer uit noodzaak.

Dus is hij afhankelijk van zijn ploeg genoten die een goede voorzet hebben
Is meer een afmaker dan Brobbey
nummer10
 nummer10 - maandag 16 december 2024 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2024 - 18:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weghorst is wel degelijk een afmaker, een diepe spits

Moet hem direct binnen koppen of schieten

Ballen op zij of terug leggen is meer uit noodzaak.

Dus is hij afhankelijk van zijn ploeg genoten die een goede voorzet hebben
Is meer een afmaker dan Brobbey
Klopt Weghorst is een pure afmaker, maar daar hebben we weer de buitenspelers niet voor... Dan is Weghorst eigenlijk echt enkel goed om erbij te hebben als pinchhitter als de bal erin gepompt word... Ik denk overigens wel dat Brobbey echt een betere afmaker kan worden, dat zagen we ook wel toen die gehuurd werd van leipzig en ook afgelopen seizoen met een enorm slecht ajax...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 december 2024 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2024 - 19:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt Weghorst is een pure afmaker, maar daar hebben we weer de buitenspelers niet voor... Dan is Weghorst eigenlijk echt enkel goed om erbij te hebben als pinchhitter als de bal erin gepompt word... Ik denk overigens wel dat Brobbey echt een betere afmaker kan worden, dat zagen we ook wel toen die gehuurd werd van leipzig en ook afgelopen seizoen met een enorm slecht ajax...
Wat betreft Weghorst heb je gelijk, wat betreft Brobbey vind ik het de grootste blunder van Overmars.
Brobbey was gratis de deur uitgelopen, zat op de bank bij Leipzig en werd toen voor 15 miljoen aangekocht
Hij had een Brobbey in zijn vizier die nog in de jeugd rond liep.
Nu tussen de grote jongens kan hij zich moeilijker onderscheiden, nu komen zijn tekort komingen boven drijven.
Brobbey is niet echt gegroeid in het afmaken, in zijn techniek, als ook niet in het koppen.
Ik moet daar van Basten daar in gelijk geven al komt hij soms veel te hard over als het Ajax gaat.

Brobbey is een goed aanspeelpunt, combineert beter dan voor heen daardoor is hij wel belangrijk geworden
Ik hoop van harte dat hij het nog gaat redden dat hij groeit als spits maar...

Tot slot vind ik het jammer dat Ajax een paar seizoenen geleden niet Pavlides of Openda had aangetrokken, ik hoopte daarop destijds maar helaas...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 december 2024 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2024 - 20:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat betreft Weghorst heb je gelijk, wat betreft Brobbey vind ik het de grootste blunder van Overmars.
Brobbey was gratis de deur uitgelopen, zat op de bank bij Leipzig en werd toen voor 15 miljoen aangekocht
Hij had een Brobbey in zijn vizier die nog in de jeugd rond liep.
Nu tussen de grote jongens kan hij zich moeilijker onderscheiden, nu komen zijn tekort komingen boven drijven.
Brobbey is niet echt gegroeid in het afmaken, in zijn techniek, als ook niet in het koppen.
Ik moet daar van Basten daar in gelijk geven al komt hij soms veel te hard over als het Ajax gaat.

Brobbey is een goed aanspeelpunt, combineert beter dan voor heen daardoor is hij wel belangrijk geworden
Ik hoop van harte dat hij het nog gaat redden dat hij groeit als spits maar...

Tot slot vind ik het jammer dat Ajax een paar seizoenen geleden niet Pavlides of Openda had aangetrokken, ik hoopte daarop destijds maar helaas...
Afronden/afmaken kan die wel, nog jong en kan nog veel verbeteren.. komt vast goed met die jongen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Lazio Roma 12-12-2024 / 21.00u

0.0072569