|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nou brand maar los Ik zeg 4-2 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
3-0 hattrick Brobbey met 2 kopballen :P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben er weer. Mijn voorspelling is een zuinige 2-0 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Hoop dat je het mooi hebt gehad pietje.. nu de 3 puntjes nog vanmiddag om het compleet te maken... |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
We zullen er vanmiddag op moeten klappen en Almere vanaf de aftrap bij de strot moeten grijpen. Ik ben bang dat ze echter weer gaan denken dat ze het op 60% wel gaan winnen. En daar hebben we de kwaliteit niet voor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Kan er nu dan toch ook wel weer klaar mee zijn hoor. Akpom op rechts? Taylor op links. Weghorst erin. Wijndal? Rugani? ๐ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 14:21 schreef hjf het volgende:We zullen er vanmiddag op moeten klappen en Almere vanaf de aftrap bij de strot moeten grijpen. Ik ben bang dat ze echter weer gaan denken dat ze het op 60% wel gaan winnen. En daar hebben we de kwaliteit niet voor. Ben ik ook bang voor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ha Pietje, ben ik al blij mee maar een grotere overwinning zou wenselijk zijn |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Laten we hopen dat hij in de juiste richting kopt....๐๐๐ |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Wat n gehussel weer... pfff Onderschatting is al begonnen.... Deze moet gewonnen worden en dan begin je met deze fantasie opstelling Nadat er in de tweede helft meer basis spelers ingebracht zijn winnen we met moeite, 2-1. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote: Wordt lastig vanaf de bank vrees ik |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Oh de opstelling nog niet gezien hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als we winnen staan we weer 2e, Utrecht gelijk tegen Go Ahead.
Staan we op 6 punten van die boeren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Rugani, Baas, Wijndal; Fitz-Jim, Henderson, Klaassen; Akpom, Weghorst, Taylor
Weer zo'n vreemde opstelling...
Traore, Berghuis en Godts zullen gaan invallen als ook Brobbey |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 16:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Rugani, Baas, Wijndal; Fitz-Jim, Henderson, Klaassen; Akpom, Weghorst, Taylor Weer zo'n vreemde opstelling... Traore, Berghuis en Godts zullen gaan invallen als ook Brobbey Uitleg wel logisch... Probleem is meer nog dat je maar 2 echte buitenspelers hebt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik hoop dat dit tijdens de winterstop opgelost wordt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik kijk het eerste kwartier live, de rest van de wedstrijd later in de avond |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 16:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Rugani, Baas, Wijndal; Fitz-Jim, Henderson, Klaassen; Akpom, Weghorst, Taylor Weer zo'n vreemde opstelling... Traore, Berghuis en Godts zullen gaan invallen als ook Brobbey Er is dus weer flink gerotzooid met de opstelling. Het is werkelijk waar niet te geloven... Ik zal mijn voorspelling daarom herzien. In plaats van 2-0 zeg ik nu 1-1. ๐คจ๐ฅ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 16:48 schreef Pietje het volgende:[..] Er is dus weer flink gerotzooid met de opstelling. Het is werkelijk waar niet te geloven... Ik zal mijn voorspelling daarom herzien. In plaats van 2-0 zeg ik nu 1-1. ๐คจ๐ฅ Ja en heel de wereld roept om een vaste opstelling maar onze Italiaan trekt zijn eigen plan
Natuurlijk zullen Traore, Brobbey en Godts invallen maar waarom niet direct mee starten? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is tot nu toe een beetje tikken achterin waarom niet in รฉรฉn keer er boven op ?
Pak dit Almere bij de strot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Je ziet dat er nu voluit gespeeld wordt, heel anders dan tegen PSV of Feijenoord bijvoorbeeld
Het is absoluut geen vermoeidheid mochten we punten verliezen, het is puur instelling wat ik al eerder hier riep |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 16:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja en heel de wereld roept om een vaste opstelling maar onze Italiaan trekt zijn eigen plan Natuurlijk zullen Traore, Brobbey en Godts invallen maar waarom niet direct mee starten? Eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Weghorst heeft niet veel kansen nodig |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 14:17 schreef nummer10 het volgende:[..] Hoop dat je het mooi hebt gehad pietje.. nu de 3 puntjes nog vanmiddag om het compleet te maken... Ja hoor, we hebben een heel fijne tijd gehad! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Rensch Rensch Rensch... Had gewoon 0-1 moeten zijn en we maken de 1-0.. mogen hier niet klagen.. wijndal weer beetje zoals we hem kennen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Klopt.. maar dat meevoetballen doet zeer aan de ogen haha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 16:59 schreef nummer10 het volgende:Rensch Rensch Rensch... Had gewoon 0-1 moeten zijn en we maken de 1-0.. mogen hier niet klagen.. wijndal weer beetje zoals we hem kennen.. Wijndal speelt bij gebrek aan beter?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Gelukkig wel, maar dat gaat ten koste van Brobbey |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Als hij de inzet en kwaliteit weer kan laten zien zoals bij az mag die ook prima basis van mij... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt best aardig. Aantal goede aanvallen.
Rensch wordt wel heel erg geholpen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Waar draait het om ??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En met dat je het schrijft wordt Almere sterker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor mij om het meevoetballen.
Je ziet nu namelijk dat doordat hij niet aanspeelbaar is en geen bal kan vasthouden, dat je gewoon niet meer aan voetballen komt.
Je hebt je spits ook gewoon nodig om aan de bal te blijven en op te kunnen schuiven als team. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 17:16 schreef remco k het volgende:[..] Voor mij om het meevoetballen. Je ziet nu namelijk dat doordat hij niet aanspeelbaar is en geen bal kan vasthouden, dat je gewoon niet meer aan voetballen komt. Je hebt je spits ook gewoon nodig om aan de bal te blijven en op te kunnen schuiven als team. Helemaal eens. Je kan echt niet voetballen op deze manier. Als je niet dominant kan zijn door gebrek aan goede spelers. Fijn dat Weghorst scoort, dat kent hij wel. Voor mij, met dit Ajax ook al heel vaak gezegd, is Brobbey heel erg belangrijk om te kunnen voetballen
Precies ook over het niet aanspeelbaar zijn. Is nu al 3 wedstrijden zo, hij speelt zijn eigen wedstrijd. Is zich aan het verstoppen.
Gelukkig speel je tegen Almere en moet je dit kunnen winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2024 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Denk het niet hoor. Ja hij staat er nu niet in. Maar denk wel dat Brobbey ook voor Farioli wel duidelijk beter is in het meevoetballen en dat weghorst nu prima kan hebben. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 17:16 schreef remco k het volgende:[..] Voor mij om het meevoetballen. Je ziet nu namelijk dat doordat hij niet aanspeelbaar is en geen bal kan vasthouden, dat je gewoon niet meer aan voetballen komt. Je hebt je spits ook gewoon nodig om aan de bal te blijven en op te kunnen schuiven als team. Eens |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha Brobbey is niet de enige die kopballen mist
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2024 door freakie -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hebben toch maar weer mooi spelers gespaard voor Telstar thuis. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 17:04 schreef nummer10 het volgende:[..] Als hij de inzet en kwaliteit weer kan laten zien zoals bij az mag die ook prima basis van mij... Alsjeblieft niet. Als back ben je in eerste instantie een verdediger in een 4 mans defensie. Dat kan hij niet en heeft hij nog nooit gekund. Aanvallend soms leuk, maar voor mij defensief de aller, allerslechtste back in de Benelux.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2024 door Loetje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 19:34 schreef Loetje het volgende:[..] Alsjeblieft niet. Als back ben je in eerste instantie een verdediger in een 4 mans defensie. Dat kan hij niet en heeft hij nog nooit gekund. Aanvallend soms leuk, maar defensief de aller, allerslechtste back in de Benelux. Klopt, maar als je aanvallend de bovenliggende en beter partij bent lijkt die me wel bruikbaar.. niet als 1ste back uiteraard |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Brobbey mist ze al 16 competitie wedstrijden aan รฉรฉn stuk... hahahaha
Maar goed het is eigenlijk om te huilen, en toch geloof ik in hem hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 19:34 schreef Loetje het volgende:[..] Alsjeblieft niet. Als back ben je in eerste instantie een verdediger in een 4 mans defensie. Dat kan hij niet en heeft hij nog nooit gekund. Aanvallend soms leuk, maar defensief de aller, allerslechtste back in de Benelux. Inderdaad nooit kunnen verdedigen, wel redelijk goed aanvallend in de combinatie |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 22:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Brobbey mist ze al 16 competitie wedstrijden aan รฉรฉn stuk... hahahaha Maar goed het is eigenlijk om te huilen, en toch geloof ik in hem hahahaha Nou jezus. Dat is zo waar als het maar zijn kan vind het dan toch grappig dat hij een kopkans vanaf 2 meter krijgt en hem er niet inkrijgt. Kan aan zijn lengte liggen. Die kopbal had brobbey ook gemist trouwens. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2024 - 02:04 schreef freakie het volgende:[..] Nou jezus. Dat is zo waar als het maar zijn kan vind het dan toch grappig dat hij een kopkans vanaf 2 meter krijgt en hem er niet inkrijgt. Kan aan zijn lengte liggen. Die kopbal had brobbey ook gemist trouwens. Let wel ik heb helemaal niets tegen Brobbey maar het wordt zo langzamerhand wel zielig dat hij zulke grote kansen laat liggen. Het heeft ook met geluk te maken of veen halve seconde geconcentreerd zijn. Hij is wat mij betreft onze 1e spits omdat ik hem sterk vindt in de combinatie alleen nog nu nog scoren..
Denk wel dat Farioli door blijft gaan met zijn wissel beleid omdat hij gisteren tijdens een interview aan gaf dat hij nooit een 1e spits gaat aan geven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Denk dat je daar helemaal een b elftal gaat zien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denk ik ook met Rasmussen ed ๐ |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Misschien tijd voor een paar talentjes ? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ja want die hebben we ook echt rondlopen. Heel de jeugd is helaas ook verpest door wanbeleid. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Je bedoelt kneusjes |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2024 - 13:00 schreef Ajax Warrior het volgende:Ja want die hebben we ook echt rondlopen. Heel de jeugd is helaas ook verpest door wanbeleid. Wat ik zo lees doet die pool het leuk en is bounida in opkomst ? Geen idee hoe bounida bij Ajax het doet op dit moment, ken hem alleen van zijn straatvoetbal toen die jonger was... |
|
|
|