|
|
tomson
|
|
|
Wat een risico's worden er genomen. Maar ik denk dat veel van onze spelers ruzie hebben met die vreselijke ondergrond |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2024 - 21:46 schreef MMM het volgende:Read, Hancko, Zechiël en Hwang prima. Die hele voorhoede met Osman, Redmond en Ivanusec is echt van een treurig niveau. Die 3 zijn totaal niet goed genoeg. Treurig hoor tegen MVV. Je vergeet de beste tot nu toe. Bijlow. En dat zegt ook genoeg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je keeper de beste man is zit je in de shit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze kans komt puur door het veld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat laat Feyenoord MVV makkelijk komen zeg en in de afwerking is Feyenoord slordig. Als je wel de kansen benut, voetbal je een stuk makkelijker als Feyenoord zijnde. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zechiël ook gefrustreerd. Niet handig dat gemekker |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zechiel zou ook baat hebben bij een seizoen KKD met opportunistisch krachtvoetbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Helemaal kut behalve de stand haha |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bijlow uitblinker, zegt genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Brede selectie aan mijn hoela. amper 12.13 spelers op niveau, de directie kan trots zijn. Priske heeft tot nu toe wonderen verricht met die 12/13 spelers samen. Met Welly op goal hadden we nu achtergestaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2024 - 21:54 schreef van geil het volgende:Brede selectie aan mijn hoela. amper 12.13 spelers op niveau, de directie kan trots zijn. Priske heeft tot nu toe wonderen verricht met die 12/13 spelers samen. Met Welly op goal hadden we nu achtergestaan. Je kunt idd niemand vervangen zonder er enorm op achteruit te gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Retour afzender
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van de 'invallers' zijn alleen Bijlow en Zechiël in orde. Van de rest word je momenteel veel minder. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Deze wedstrijd is alleen voor Justin goed voorlopig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2024 - 20:40 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Hoop t ook... Beter sterk beginnen, dan straks alsnog sterkhouders in moeten brengen. Ach ja, Priske knows best... Nou... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou graag een goede Gonzalez willen zien. Ben er nog niet uit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Onder deze omstandigheden moeilijk te zeggen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja toch ,vind ik ook. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die valt me vooral qua duelkracht niet mee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We gaan gewoon lekker verlengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft lengte maar oogt fragiel ,had net wel een scherpe Argentijnse tackel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha zou echt in t plaatje passen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen wissels, gaat wel lekker? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Osman is echt schandalig |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet teveel waarde aan zon duel op kunstgras tussendoor hechten,, er moet wel wel gewonnen thats it, geen blessures en dan zijn ze klaar voor zondag. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik ben aan t nadenken aan wie hij me doet denken. Kom er nog wel op. Later. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Middenveld valt ook uit elkaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gooi die Sliti er toch lekker in voor die blinde Osman. Wat een afschuwelijk slechte speler is dat |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou wisselen.
Plug, Nadje en Sliti erin. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Haha nee een linksbenige top verdediger. Met afgezakte kousen. Hij lijkt er alleen maar op qua uiterlijk. Niet qua voetbal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hadj Moussa en Milambo erin bij 0-2.. Snap ik niks van |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Beetje wedstrijdritme houden voor zondag |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Osman en Ivanusec uit hun, en ons, lijden verlost.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bovendien, je kan wel de rest van de jeugd erin zetten, maar je wil ook niet dat het nog spannend wordt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2024 - 22:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bovendien, je kan wel de rest van de jeugd erin zetten, maar je wil ook niet dat het nog spannend wordt. Word het niet. Tank van MVV loopt al leeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce