|
|
Stylzz
|
|
|
Toch lekker rust gehad allemaal |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nou, snel vergeten, knop omdraaien en op naar jaar afsluiter tegen PSV. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Winst en op het eerste oog geen blessures. Belangrijkste van de avond.
Wel de bevestiging vanavond dat je een selectie heb van 13/14 spelers. De rest is totaal ongeschikt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Idd door en de boeken in als simpel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Helaas was dit een x prestatie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Rampzalig slecht kun je rustig zeggen. Staat het om bekend. Net als bij excelsior een soort wapen omdat hun t gewend zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit neem je als selectie wel mee naar zondag. Niet echt lekker. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooii,, gewonnen β
wat spelers rust kunnen geven die dat nodig haddenβ
geen blessures β
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die hadden weer eens amateurclub |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een wedstrijd die je alleen kan verliezen. En dat lukte nog bijna ook. Maar goed, tis gelukt in 90 minuten. Niemand stuk ook.
De invallers zullen het Priske nog niet moeilijk maken. Op Bijlow na. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ben benieuwd zondag, zeker niet onmogelijk gezien ons spel tegen de beteren, en dan helemaal uit so far, daar doe je het voor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geloof ik niet zo in gezien de opstelling vandaag. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zijn ze morge weer vergeten deze pot, echt een tussendoortje waar je gelukkig niet in verslikt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een koninklijke zelfs. Wedstrijd van hun was klets klats klaar.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies, niemand die daar zondag nog aan denkt. Alleen de spelers die een kans kregen en het niet lieten zien, nemen het misschien mee. Maar de normale basis, waarvan een hoop niet eens of nauwelijks speelden, zijn het in de bus al kwijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 december 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2024 - 23:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies, niemand die daar zondag nog aan denkt. Alleen de spelers die een kans kregen en het niet lieten zien, nemen het misschien mee. Maar de normale basis, waarvan een hoop niet eens of nauwelijks speelden, zijn het in de bus al kwijt. Idd, iedereen was toch al gericht op PSV, met dit als noodzakelijk tussendoortje.
Zonder kleerscheuren, dus lekker relax op de bus, en op naar de jaarafsluiter tegen Psv. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hebben ook een veel beter bankie haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lekker maatgevend hoor vanavond. Niet dus. Zondag as. is maatgevend. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het is met de hakken over de sloot vanavond en wat ging het toch moeizaam. Dat Feyenoord niet in staat is dit soort wedstrijden tijdig in het slot te gooien want dan voetbal je namelijk veel makkelijker. Ook het effectief afwerken van scoringsmogelijkheden moet veel en veel beter want hier ontbreekt het gewoon aan. Als jezelf niet scoort, krijg je de goals tegen. Gelukkig loopt het goed af vanavond, maar zondag tegen PSV moet je er wel staan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoop dat je gelijk krijgt. Heb echt nul vertrouwen in psv uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou zondag zit ik Spanje en meestal als ik niet kijk winnen ze |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Lekker gaan emigreren Leon. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In retrospectief Dramatisch slecht veld waar op een bal echt heel anders reageert dan op normale velden B selectie MVV uit op dinsdagavond laat motivatie.
Had zo maar een bananenschil kunnen zijn. Was t niet dus dat is dan positief |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo is het ook weer inderdaad |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Waarom kijken jullie dan ook naar zo'n slechte film ? Dan zijn er echt wel leukere dingen te bedenken .... |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Omdat ik niet anders kan Leuv. Als de club speelt moet ik kijken of luisteren, waar ik ook ben. Is niks aan te doen, zei de arts. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb alleen t laatste deel gezien. Dat was meer dan genoeg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Omdat je niet vooraf weet of het een slechte film wordt. En het is ons Feyenoord: ups and downs, als zo vaak. Net als het leven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iedereen heel gebleven, klus geklaard Bijlow goed gepresteerd, afhaken en verder. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leuk ook voor Redmond, is er nog lang niet natuurlijk maar wel gedaan wat hij moet doen en fantastische ervaring opgedaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgende ronde : Rijnsburgse Boys uit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
T-FeYeNOOrD op t fietsie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, even terug kon dat zeker ja. Inmiddels wat te ver weg ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee joh ,ben je vertrokken uit Leiden me stadje . Dat kan toch niet hahaha ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup, ben er nog wel regelmatig, maar tis nu Rotterdam. Wel wat praktischer voor Feyenoord natuurlijk ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2024 - 18:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jup, ben er nog wel regelmatig, maar tis nu Rotterdam. Wel wat praktischer voor Feyenoord natuurlijk ;) Ja je kan die jongen wel uit Leiden halen maar Leiden nooit uit die jongen hahaha Veel plezier in Rotjeknor T |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2024 - 18:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja je kan die jongen wel uit Leiden halen maar Leiden nooit uit die jongen hahaha Veel plezier in Rotjeknor T tja, je bent er toch geboren en getogen natuurlijk. Dat blijft altijd. Al zal dat voor de meesten wel gelden, waar ze ook vandaan komen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De Corbulotunnel is top, kunnen we eindelijk met een grote boog om Leiden heen. Wat een drama om doorheen te rijden die stad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, dat zeker ja. Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Notabene vlak langs mijn oude voetbalclub. Enkele honderden meters.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2024 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, je bent er toch geboren en getogen natuurlijk. Dat blijft altijd. Al zal dat voor de meesten wel gelden, waar ze ook vandaan komen. Geile studentes op de Rapenburg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2024 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, je bent er toch geboren en getogen natuurlijk. Dat blijft altijd. Al zal dat voor de meesten wel gelden, waar ze ook vandaan komen. Uiteraard ,in mijn geval blijf ik altijd een haringkop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2024 - 19:45 schreef Gerard_FR het volgende:De Corbulotunnel is top, kunnen we eindelijk met een grote boog om Leiden heen. Wat een drama om doorheen te rijden die stad. Geweldige tunnel inderdaad |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat is op het Rapenburg van alle tijden inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon opgegroeid op Zuid, Sportdorp beter gezegd. Elke 2e zondag petten pesten met een spiegel op een heldere zonnige dag en bezoekers uit de buurt jagen. Dan als een sneltrein naar S en nog ff snel een broodje frikandel scoren in de Put. Was er laats nog ff, maar tβs daar niet meer wat het was. |
|
|
|