|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feit is dat velen van ons steeds hoger van de toren gingen blazen na het kampioenschap en conference league succesen in 22/23. Terwijl de lange termijn situatie van Feyenoord achter de schermen al jaren zeer stabiel was, namelijk erbarmelijk slecht. De Slot periode heeft dat verbloemd, en soms hebben we nog prettige uitschieters. Maar de (financiële) basis blijft problematisch, met het stadion dossier als een extra molensteen om de nek.. En dan nog het enorme verloop bij de scouting en opleidingen wat imo ook nog steeds een mysterie is hoe wat of waarom. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2de helft kunnen kijken maar het verschil tussen ons en PSV is alleen dat zij een veel en veel beter middenveld hebben. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kort samengevat: we hebben de kwaliteiten topteams te verslaan, maar dan moeten we echt top zijn, gaat daar al wat procent vanaf is het gelijk stuk minder tot zelfs echt geheel krachteloos in een topduel, het is zoiezo altijd kwaliteit als je het niet altijd kunt brengen of in ieder geval beter meedoet het echt dus minder loopt,, wat we kunnen brengen met bijboorbeeld zerrouki tov hwang is gelijk flink stuk minder, zal echt allemaal dichter bij elkaar moeten, en in sommige gevallen groeien met wat jongere talenten wat milambo dus ook nog is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We zijn dit seizoen subtop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
resultaat van kwaliteit en geen kwaliteit met dank aan te Kloese |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Met Prutske is de verkeerde keuze gemaakt. Gewoon je verlies pakken en een echte trainer aanstellen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
er zijn weinig trainers die het veel beter doen dan Priske met deze selectie |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Een trainer met een tactisch brein en eigen plan zou helpen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vorig jaar hadden we 4 punten meer halverwege. Maar toen hadden we veel minder blessures en een wat sterkere selectie denk ik. Europees doen we het zelfs beter dan vorig jaar, al is het niet hetzelfde systeem natuurlijk.
Maar toen waren we nationaal wel tweede seizoenshelft praktisch foutloos. In de eredivisie 14x gewonnen, 3x gelijk. Beker gewonnen. Dat is nogal een uitdaging om daarbij in de buurt te komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is natuurlijk wel zo dat deze cijfers niet alles zeggen. We waren wat stabieler eerste seizoenshelft vorig seizoen. Ondergrens lag hoger. In beide seizoenen wel een duidelijke piek in pakweg oktober. Toeval of niet. Daar kwamen we na de winter niet meer bij in de buurt vorig seizoen. Maar de punten werden wel overal gepakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is gewoon kwaliteit he,, alleen slot sluit ik niet uit wonderen kan verrichten ook met dit team, maar er zijn genoeg top potten van ons gespeeld met dit elftal, helaas ons team niet sterk genoeg vooral in de breedte, het scheelt gewoon als je wat vaker zoals lampjes middenvelders kunt wisselen zonder extreme achteruitgang, blijft je moter van je team ook in die tig wedstrijden wat fitter en houd je ze ook scherper met Concurentie, die hebben timber en hwang niet athans niet gelijkwaardig niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
We zien toch allemaal hoe we soms totaal verkeerd staan. Soms bij de start, meestal na de wissels. Dat is de trainer. De vele blessures, pech of trainingsstaf? Het systeem. Trainer. Salzburg thuis, 020, Leverkussen en nu PSV? En dan nog Groningen, Fortuna, Sparta? Keeperssaga? En wat staan er dan voor plussen tegenover? City die ons wegspeelt maar de rest van z’n wedstrijden verliest. Benfica? Ok. Verder? Ik zie t niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 22:41 schreef Alexmem het volgende:We zien toch allemaal hoe we soms totaal verkeerd staan. Soms bij de start, meestal na de wissels. Dat is de trainer. De vele blessures, pech of trainingsstaf? Het systeem. Trainer. Salzburg thuis, 020, Leverkussen en nu PSV? En dan nog Groningen, Fortuna, Sparta? Keeperssaga? En wat staan er dan voor plussen tegenover? City die ons wegspeelt maar de rest van z’n wedstrijden verliest. Benfica? Ok. Verder? Ik zie t niet. Als ik puur even naar het Europese verhaal kijk. We hebben 10 punten uit 6 wedstrijd Europees. Vorig jaar hadden we er 6. Dat is niet alleen een potje tegen Benfica. Zijn allemaal serieuze tegenstanders. Natuurlijk sommigen sterker dan anderen, maar vorig jaar niet anders. Toen lukte het toch minder. Nu wel. Qua Europese uitwedstrijden hebben we een stap gemaakt.
Kritisch zijn we allemaal en wat betreft Priske zelf zijn zat dingen die hem in mindere of meerdere mate aangewreven kunnen worden. Maar dat kan m.i. prima zonder hem zijn successen te ontzeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik vind het geen successen. Girona en City waren mazzel. Heel fijn, maar puur geluk. Ik wil je niet van scorebordjournalistiek betichten, andersom zou je dat net zo goed kunnen zeggen, maar puur punten tellen vertelt niet het verhaal. Niet Europees, niet in de Eredivisie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kwam wat geluk bij kijken, maar we hebben ook wel eens pech gehad. Ook Europees. Tegen Salzburg was het niet goed, maar er was ook weinig aan de hand totdat Wellenreuther een persoonlijke fout maakte. En die rode kaart was geen rood. Anyway, een wedstrijd die anders 0-0 eindigd waarschijnlijk. Om maar te zeggen, ja bijvoorbeeld City begon fouten te maken en mede daardoor kwamen we terug, maar we hebben zelf ook vaak genoeg door persoonlijke fouten tegenstanders in het zadel geholpen.
Of dat teams vanuit het niets scoren. Fortuna en Willem II scoren ook uit 1 kans, terwijl wij er uit veel meer ook maar 1 maken.
Pech en geluk werkt twee kanten op. Als je de wat gelukkige resultaten tegen Girona en City niet meetelt, tel je dan ook de pech die we her en der hebben gehad niet mee?
Maar punten vertellen niet het hele verhaal inderdaad. Ik denk dat we qua spel misschien recht hadden op een punt of 7-8 Europees. Waar we er 10 hebben. En in de eredivisie hebben we een paar punten te weinig denk ik.
Het is terecht dat je het zegt hoor, dat je die nuance brengt. Maar breng die nuance ook ten gunste van hem. Want we hoeven niet te doen alsof die pot tegen Benfica het enige positieve was aan de eerste seizoenshelft. Er zijn bijvoorbeeld meerdere spelers doorgebroken of beter geworden, zeker de eigen jeugd heeft nadrukkelijk kansen gekregen. Om maar wat te noemen.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De angels waren de falende middenvelders Zerrouki en Timber. Die Kroaat kon steeds vrij doorkomen en voorin een man meer was het gevolg. Onze aanvallers hadden geen ruggensteun in balbezit. En onze verdedigers konden de bal niet kwijt in balbezit. Volledig afgetroefd op kwaliteit. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 22:41 schreef Alexmem het volgende:We zien toch allemaal hoe we soms totaal verkeerd staan. Soms bij de start, meestal na de wissels. Dat is de trainer. De vele blessures, pech of trainingsstaf? Het systeem. Trainer. Salzburg thuis, 020, Leverkussen en nu PSV? En dan nog Groningen, Fortuna, Sparta? Keeperssaga? En wat staan er dan voor plussen tegenover? City die ons wegspeelt maar de rest van z’n wedstrijden verliest. Benfica? Ok. Verder? Ik zie t niet. Je mag het hier niet zeggen want dan sputtert het trollenleger van Prustke dat hier dagelijks zit tegen. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Gebrek aan kwaliteit, maar vooral instelling en vechtlust. Je had op vier punten van PSV kunnen komen en Feyenoord liet het gisterenmiddag volledig afweten. Ook het benutten van kansen laat al lange tijd te wensen over want in plaats van de ballen in de hoeken van de goal te schieten komen ze recht in de handen van de keeper terecht of hoog over de goal heen. Corners worden laag genomen waardoor het makkelijk uit te verdedigen is voor de tegenstander. Als je de kansen wel benut, is het veel makkelijker voetballen want anders blijft de tegenstander in leven en hoop houden. Dat laatste zie je terug bij het aantal gelijke spelen. Het moet de tweede seizoenshelft veel en veel beter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bij FC Rijnmond een recensie over deze wedstrijd van Sven van Beek en Michiel Kramer. Wie verzint zoiets hahaha.. Ik wist helemaal niet dat Sven in de zandbak aan t scoren was 😊 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Doet ie toch goed dan, zeker voor een sven na die zware blessures bij ons niet geschikt meer voor de top, wat toendertijd zeker haalbaar was,, dan toch nog de kans miljonair te worden met toch zn beroep voetballer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lijkt me ook. Maximaal rendement toch... Heeft hierna nog een jaar contract. Zit wel zonder zn vrouw en kindje daar, het vergt dus wel grote offers zoiets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jeetje, hopelijk de moeite waard dan voor de familie. |
|
|
|