BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta Rotterdam-Ajax; zondag 22 december 2024 om 12:15u; Uitslag = 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 22 december 2024 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2024 - 16:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja maar dat is Brobbey ook tot nu toe, al laat hij wel beter voetbal zien.

Weghorst is de kers op de taart voor de laatste 20 minuten, niet voor in de basis
Nee ik vind brobbey op alle vlakken behalve het afmaken. Beter. Dan kan je wel een afmaker willen hebben maar als we er niet komen dan moet brobbey gewoon spelen.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 december 2024 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2024 - 16:51 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee ik vind brobbey op alle vlakken behalve het afmaken. Beter. Dan kan je wel een afmaker willen hebben maar als we er niet komen dan moet brobbey gewoon spelen.
Als dat afmaken weer komt heb je gewoon een topspits in huis...
nummer10
 nummer10 - zondag 22 december 2024 - 17:19   quote  deeplink  
Paar echte bagger potten gehad de eerste seizoens helft.. maar wie had uberhaubt verwacht 2de te staan en 3 punten los op de nummer 3.. paar aankopen in de winter en er kan van alles gebeuren de 2de seizoenshelft...
hjf
 hjf - zondag 22 december 2024 - 18:15   quote  deeplink  
Ik denk dat we er met z'n allen een halfjaar geleden ervoor getekend hadden hoe we er nu voor staan. Het is met name na de afgelopen interlandbreak niet sprankelend, maar qua resultaat is het goed. De gebeden van sommigen van jullie werden gehoord. Verlies van zowel Feijenoord als Utrecht. Ook eentje die schreef dat Utrecht toch eens moet gaan breken. Vandaag dus. Toch moet er een visie achter zitten wat Farioli doet. Zou het kunnen zijn dat je met een aantal niet basiswaardige spelers begint, de tegenstander vermoeid begint te raken en dan je beste spelers inzet om het gewenste resultaat te behalen. Het is zomaar een idee. Belangrijk hoe we de komende transferperiode gaan uitkomen. Van mij mag er absoluut 1 niet vertrekken en die zwaar op de salarisbegroting drukt. Dat is voor mij onze de beste speler van de eerste seizoenshelft: Jordan Henderson. Is naast dat hij de leider van het team is, ook nog eens beter gaan voetballen. Tweede worden zou een absolute kers op de taart zijn aan het eind van het seizoen. Ik ga ervan uit dat PSV de kampioen wordt. En met een derde plaats speel je voorronde CL en dan heb je weer het nadeel, dat je heel vroeg aan het seizoen moet beginnen. En we zien daar nu wel de nadelen van in. Vermoeidheid en (lichte) blessures. Remco stipte het al aan: Farioli kan niet anders dan hij nu doet, omdat de spelers niet fit meer zijn door de vele wedstrijden die ze achter de rug hebben. Ik wens jullie allen hele fijne feestdagen en een gezond 2025. Wees lief voor de medemens. Dat levert je meer op.
Pietje
 Pietje - zondag 22 december 2024 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2024 - 16:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Fijne feestdagen iedereen!
Jij en de jouwen ook Jack. Plezierige kerstdagen
Pietje
 Pietje - zondag 22 december 2024 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2024 - 18:15 schreef hjf het volgende:
Ik denk dat we er met z'n allen een halfjaar geleden ervoor getekend hadden hoe we er nu voor staan. Het is met name na de afgelopen interlandbreak niet sprankelend, maar qua resultaat is het goed. De gebeden van sommigen van jullie werden gehoord. Verlies van zowel Feijenoord als Utrecht. Ook eentje die schreef dat Utrecht toch eens moet gaan breken. Vandaag dus. Toch moet er een visie achter zitten wat Farioli doet. Zou het kunnen zijn dat je met een aantal niet basiswaardige spelers begint, de tegenstander vermoeid begint te raken en dan je beste spelers inzet om het gewenste resultaat te behalen. Het is zomaar een idee. Belangrijk hoe we de komende transferperiode gaan uitkomen. Van mij mag er absoluut 1 niet vertrekken en die zwaar op de salarisbegroting drukt. Dat is voor mij onze de beste speler van de eerste seizoenshelft: Jordan Henderson. Is naast dat hij de leider van het team is, ook nog eens beter gaan voetballen. Tweede worden zou een absolute kers op de taart zijn aan het eind van het seizoen. Ik ga ervan uit dat PSV de kampioen wordt. En met een derde plaats speel je voorronde CL en dan heb je weer het nadeel, dat je heel vroeg aan het seizoen moet beginnen. En we zien daar nu wel de nadelen van in. Vermoeidheid en (lichte) blessures. Remco stipte het al aan: Farioli kan niet anders dan hij nu doet, omdat de spelers niet fit meer zijn door de vele wedstrijden die ze achter de rug hebben. Ik wens jullie allen hele fijne feestdagen en een gezond 2025. Wees lief voor de medemens. Dat levert je meer op.
Ook jij en gezin/familie mooie kerstdagen hjf.
nummer10
 nummer10 - maandag 23 december 2024 - 09:55   quote  deeplink  
Fijne feestdagen mensen, op naar een hopelijk mooie 2de seizoens helft
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 december 2024 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2024 - 23:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jij en de jouwen ook Jack. Plezierige kerstdagen
Dankjewel Pietje, geniet ze!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 december 2024 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2024 - 17:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als dat afmaken weer komt heb je gewoon een topspits in huis...
Ben er bang voor, ik vind hem een ongeleid projectiel, hij schiet altijd met zijn hoofd naar beneden, neemt net niet een momentje rust om een hoek uit zoeken..ik zie hem in de loop nooit een lob maken.

Is wel heel belangrijk in het terug leggen, dus goed in de combi.

Om eerlijk te zijn mogen Akpom, Brobbey en Weghorst vertrekken om 1 goede spits aan te trekken

maar goed er komt nog een competitie helft, wie weet...
freakie
 freakie - maandag 23 december 2024 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2024 - 15:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben er bang voor, ik vind hem een ongeleid projectiel, hij schiet altijd met zijn hoofd naar beneden, neemt net niet een momentje rust om een hoek uit zoeken..ik zie hem in de loop nooit een lob maken.

Is wel heel belangrijk in het terug leggen, dus goed in de combi.

Om eerlijk te zijn mogen Akpom, Brobbey en Weghorst vertrekken om 1 goede spits aan te trekken

maar goed er komt nog een competitie helft, wie weet...
Hier ben ik het dan wel mee eens. Akpom deze winter hopelijk laten gaan. 2 buitenspelers aantrekken. Eentje links en eentje rechts.

Van de zomer Brobbey en Weghorst laten gaan. Alleen dan is dat het enige waar ik kritiek op kan hebben. Waarom laat je brobbey dan niet 90% spelen. Hij is, als hij belangrijk is. Gewoon meer waard. Als hij nauwelijks speelt of maar half, is het waarde naar beneden halen. Dat vooral omdat ze, weghorst en Brobbey, beide eigenlijk teveel fout doen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 23 december 2024 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2024 - 13:55 schreef Pietje het volgende:
Laat de scheidsrechter maar affluiten voor het 1-1 wordt... πŸ˜›
Haha Pietje, begon je 'm te knijpen dat mijn voorspelling weer eens uit zo komen? πŸ˜…πŸ˜…
Gelukkig niet gebeurd maar had zo maar gekund. Tweede in de winterstop is wel n prima vooruitgang en had ik nooit verwacht met deze selectie.
Nu hopen op wat versterking en beter voetbal in 2025.
Allemaal hele fijne dagen gewenst!!!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 december 2024 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2024 - 19:57 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Haha Pietje, begon je 'm te knijpen dat mijn voorspelling weer eens uit zo komen? πŸ˜…πŸ˜…
Gelukkig niet gebeurd maar had zo maar gekund. Tweede in de winterstop is wel n prima vooruitgang en had ik nooit verwacht met deze selectie.
Nu hopen op wat versterking en beter voetbal in 2025.
Allemaal hele fijne dagen gewenst!!!!
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ En of ik hem begon te knijpen, maar niet voor jouw voorspelling hoor. Ik gun jou alle eer. Ik was wel bang dat Sparta nog gelijk zou maken, want de Rotterdammers waren bepaald niet zwakker dan Ajax. Ajax was alleen wat efficiΓ«nter met zijn kansen benutten. Wat versterkingen betreft heb ik Kroes horen zeggen dat de supporters nergens op hoeven te rekenen: Ajax heeft simpelweg geen geld meer. Heel triest, omdat het niveau van onze club zo nu en dan niet om aan te zien is.
Jij ook Bertus: gezellige kerstdagen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2024 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 december 2024 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2024 - 19:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Hier ben ik het dan wel mee eens. Akpom deze winter hopelijk laten gaan. 2 buitenspelers aantrekken. Eentje links en eentje rechts.

Van de zomer Brobbey en Weghorst laten gaan. Alleen dan is dat het enige waar ik kritiek op kan hebben. Waarom laat je brobbey dan niet 90% spelen. Hij is, als hij belangrijk is. Gewoon meer waard. Als hij nauwelijks speelt of maar half, is het waarde naar beneden halen. Dat vooral omdat ze, weghorst en Brobbey, beide eigenlijk teveel fout doen.
Hier ben ik het ook mee eens maar gaat waarschijnlijk niet gebeuren
p111
 p111 - woensdag 25 december 2024 - 11:05   quote  deeplink  
We hebben nu weer Weghorst basis gezien en dat was om tejanken dus ik zou Brobbey ten alle tijde basis geven en in noodgevallen 15 minuten voor tijd pas een beroep doen op die lange.De waarde van Brobbey kon wel eens cruciaal worden in het beleid voor volgend seizoen.
p111
 p111 - woensdag 25 december 2024 - 11:06   quote  deeplink  
We hebben nu weer Weghorst basis gezien en dat was om tejanken dus ik zou Brobbey ten alle tijde basis geven en in noodgevallen 15 minuten voor tijd pas een beroep doen op die lange.De waarde van Brobbey kon wel eens cruciaal worden in het beleid voor volgend seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 december 2024 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2024 - 11:06 schreef p111 het volgende:
Omdat we niet beter hebben eigenlijk, we hebben in principe 3 spitsen die om te huilen zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2024 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta Rotterdam-Ajax; zondag 22 december 2024 om 12:15u; Uitslag = 0-2

0.0089440