|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Er worden geen Ajax supporters toegestaan bij de komende bekerwedstrijd tussen AZ en Ajax. Wederom een staaltje van supporters pesten in plaats van de overtreders aanpakken...
Mijn voorstel is om met de reserves van Jong Ajax deze wedstrijd te gaan spelen. Als protest. En om ook geen AZ supporters toe te staan bij de reguliere wedstrijd van Ajax tegen AZ...Want kunnen we dan ook niet ongerust zijn op mogelijke vergeldingsmaatregelen ?
Wat een flauwekul. Zo maak je het voetbal kapot... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De directie van Ajax geeft aan teleurgesteld te zijn, maar het protest kan (nee: MOET) veel krachtiger zijn. Deze beslissing is genomen door AZ zelf en niet door bijvoorbeeld de Alkmaarse burgemeester. Bij de competitiewedstrijd van een aantal maanden geleden deed zich een incident voor met Ajacieden, de "bestorming" van een kroeg vol AZ-fans. De AZ-directie is bang voor wraakneming. Daarom worden er geen Ajax-fans toegelaten. In mijn optiek kun je zo'n beslissing niet op "gevoel" of op "verwachting" nemen." Dus zou Ajax deze idiote maatregel moeten laten toetsen bij de rechter! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Collectief straffen voor een paar nonos die niet eens een kaartje hadden of uberhaubt bij de wedstrijd zijn geweest... Vraag me af wat ze hiermee willen bereiken, nog meer supporters van Ajax in het centrum krijgen ? |
|
|
|