|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - FC Utrecht (zondag 12 januari 2025, 14.30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 12 januari 2025, 14.30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Bas Nijhuis
Laatste 5 ontmoetingen: 2023-2024: 4-2 (1-2) 2022-2023: 3-1 (1-0) 2021-2022: 2-1 (0-0) 2020-2021: 1-1 (0-0) 2019-2020: 1-1 (0-1) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nijhuis is niet de scheidsrechter die we kunnen gebruiken in deze pot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Showman Naaihuis...
Laat vaak iedereen van ons verrot schoppen, en bij eerste de beste overtreding van ons direct rood..
Desalniettemin 3-1 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Een zuinige 2-1, ouderwetsch billenkneijpen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hwang, Timber, Nieuwkoop, Ueda, Hartman en Lotomba zijn er niet bij. De rest wel. M.u.v. Lotomba komen ze normaal gesproken in de loop van januari wel allemaal weer terug. De ene wat eerder dan de andere.
Timber was (ook) al geschorst natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus ten opzichte van de oefenwedstrijd in Marbella is Carranza weer terug en is Timber afwezig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik ben bang dat we het niet gaan redden , trauner er niet bij en beelen die dit seizoen veel foutjes maakt en timber en hwang is het grootste gemis |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Utrecht wint steeds nipt, en ja dat zijn ook 3 punten. Maar ik blijf geloven in een overwinning |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zie dit potje niet in ons voordeel uitvallen. Gelukkig heb ik weinig verstand van voetbal, dus hopelijk zie ik t helemaal verkeerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Utrecht is het een beetje kwijt. 1-1. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Als er écht gewonnen moet worden dan wint Feyenoord. Zondag moet er écht gewonnen worden. Start 2e comp helft, directe concurrent nog. Maar thuis en op het goeie tijdstip, 14.30 uur, zoals het hoort bij Feyenoord. Daarom 3-0, misschien wel 3 keer Santi. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gisteren bij Rijnmond riep iemand dat Fc U en Ajax boven hun stand voetballen Ik denk dat ook, als je hun wedstrijden ziet. En dan zie ik al de reacties komen " en Feyenoord dan " Ik denk nog steeds dat er een goede selectie staat, en alles hangt niet af van een wedstrijd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Fc u zoiezo wel boven hun stand,, Ajax zal normaliter boven fc u eindigen maar weet niet of ze beter kunnen ook en voetbal hield veelal niet over en hebben maximaal aantal punten behaald ongeveer en staan dus met 2e plaats echt wel te hoog,, wij veel teveel gelijk gespeeld tegen vooral die kleintjes met wel 70-75 procent balbezit (5 keer zelfs) dus vooral op dat vlak moet en kan beter maar heeft mijns inziens vooral met spelers te maken die aanwezig zijn,, teveel er niet bij zakken we gelijk af naar stuk lager niveau en lukt totaal niet kapot te spelen,,, ajax en zeker psv kun je verliezen, alleen de manier waarop was vanuit ons perspectief vrij energie/krachteloos.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 - 11:31 schreef bijft007 het volgende:Fc u zoiezo wel boven hun stand,, Ajax zal normaliter boven fc u eindigen maar weet niet of ze beter kunnen ook en voetbal hield veelal niet over en hebben maximaal aantal punten behaald ongeveer en staan dus met 2e plaats echt wel te hoog,, wij veel teveel gelijk gespeeld tegen vooral die kleintjes met wel 70-75 procent balbezit (5 keer zelfs) dus vooral op dat vlak moet en kan beter maar heeft mijns inziens vooral met spelers te maken die aanwezig zijn,, teveel er niet bij zakken we gelijk af naar stuk lager niveau en lukt totaal niet kapot te spelen,,, ajax en zeker psv kun je verliezen, alleen de manier waarop was vanuit ons perspectief vrij energie/krachteloos. Dat is zo. Fcu gaat voor de pot hangen, en die natte bovenlip zegt dan dat ze aanvallend voetbal spelen....... Bij fcu thuis gaf hij toe dat Feyenoord een maatje te groot was, hopelijk morgen ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je zoals wij nu je middenveld mist ben ik er niet gerust op hoor😏, wij vangen dus zulke dingen niet makkelijk op, onze bank is niet in alle linies sterk genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Deze opstelling dan?
Bijlow; Read, Trauner, Hancko, Bueno; Milambo, Zerrouki, Stengs; Hadj Moussa, Giménez, Paixão. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het middenveld.....Brrrrr....Milambo maakt ook weinig klaar na zijn blessure. Timber en Hwang zullen gemist worden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zeker de laatste is een groot gemis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Stengs op plek timber of milambo of om en om afhankelijk hoe wedstrijd zich ontvouwd wel benieuwd
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kutzooi dat we uitgerekend deze wedstrijd voor onze kiezen krijgen nu onze twee sterkste mddenvelders geblesseerd zijn. Hard hoofd in, want we moeten tegen een zeer ervaren ploeg, terwijl we zelf met Read, Milambo en/of Zechiël moeten starten. Vooral op het middenveld zouden we wel eens compleet overlopen kunnen worden. Hopen maar dat Stengs er staat èn dan wel de hele wedstrijd. Ik denk dat ik ziu starten met Zechiël, Zerrouki met Stengs ervoor. Milambo achter de hand houden. Ook zou ik er niet eens raar van opkijken dat Priske n Wat uit de hoge hoed tovert in de persoon van Thijs Smal die op het middenveld komt: Smal, Zerrouki en Milambo/Stengs. Persoonlijk zie ik het vooral on Zechiël. Aan de bal geweldig, zonder bal moet hij nog wat stappen maken (te weinig zijn stempel drukkend). Gaat er zeker komen! Benieuwd wat het wordt, zolang het maar niet Zechiël èn Milambo is. Niet om deze jongens, maar puur vanwege de onervarenheid versus ervarenheid, want dan gaan we de bietenbrug op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Selectie Feyenoord is gewoon beter dan die van Utrecht Moet je op kunnen vangen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vaak komen we in dit soort situaties wel verrassend sterk voor de dag. Utrecht is nu ook niet bepaald een top team.
3-1 dus, gebaseerd opclubliefde en hoop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik sta t straks langs de kant van de weg op het scherm van mijn auto te kijken 🤣 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Geen hoop, geen vertrouwen en Feyenoord moe, 1-4 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Uitschuifbaar 65 inch schermpie 😎😎❤️🤍🖤 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wedstrijd moet nog gespeeld worden Geile. Of heb je een glazen bol? Bel on dat gevsl als de wiedeweerga Priske. Kan hij zijn opstelling nog net op tijd wijzigen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien valt het dan juist wel mee 😉 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat hoop ik natuurlijk wel ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Na de wedstrijd zal t wel een 2 zijn. Dus hij komt nog even goed weg. @Arie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bel Priske nou dan ff. En anders John de Wolf. Kan hij het hem even duidelijk maken... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Je hoeft niet te kijken. Maar fan ben je in hele goede tijden en iets mindere tijden Resume: Nog steeds in running om plaats 2 te komen Overwinteren CL Knvb beker
Wat is dan mindere tijden ? Dat was bijna failliet Heel laag staan zonder voor uit zichten
Plaats 2,3 ook niet erg stabiel Nog geen bal aangeraakt
Kom op !!!!!!!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nog geen bal aangeraakt? Ze moeten nog beginnen Piet... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 13:11 schreef piet de paler het volgende:[..] Je hoeft niet te kijken. Maar fan ben je in hele goede tijden en iets mindere tijden Resume: Nog steeds in running om plaats 2 te komen Overwinteren CL Knvb beker Wat is dan mindere tijden ? Dat was bijna failliet Heel laag staan zonder voor uit zichten Plaats 2,3 ook niet erg stabiel Nog geen bal aangeraakt Kom op !!!!!!!! Hahaha neem een koffie ;-) De geschiedenis die ken ik maar als te goed :) Daar had ik het niet over. Ik had het over mijn mentale staat over de wedstrijd en de uitslag daarvan.
Dat de rest kut speelt of instabiel, zegt mij geen ene donder zolang je zelf niet kan winnen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even we hebben nog niet gespeeld ............. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 - 13:46 schreef bijft007 het volgende:Stengs op plek timber of milambo of om en om afhankelijk hoe wedstrijd zich ontvouwd wel benieuwd Ik hoop Stengs op 8 en Milambo op 10. Komen we iig aan het voetballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce