BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Emin mist thuis

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 18 februari 2008 - 12:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Emin mist thuis

Emin en Christina praten even bij met Amanda. Ze vertellen over hun akkefietje met Eric en Amanda beaamt dat de gastspeler niet goed met het hondje omgaat. "Vanavond slaapt hij niet hier, hè. Ik ga op zijn bed springen, dansen, stampen, alles", lacht Emin. Maar niet alleen de problemen met Dutchess maken Emins leven in de Kooi onprettig. "Ik mis mijn huis, we hebben nog te weinig spulletjes. We zijn al bijna door onze kleren heen", legt hij uit. "Met wie hebben jullie de meeste problemen in het huis?", vraagt Amanda. "Met die nichterige k*tmongool", roept de Rus meteen. Hij begrijpt niet dat Eric het heeft over zijn fans. "Fans? Volgens mij walgt iedereen van hem", is Emins mening. Broer en zus moeten door de gastspeler niet hun doel in de Villa vergeten, namelijk Huub eruit werken.

bron: tien.tv
tino
 tino - maandag 18 februari 2008 - 15:01   quote  deeplink  
laat eerst die nicht maar naar huis gaan, wat een kwal is dat
frans-06
 frans-06 - maandag 18 februari 2008 - 15:29   quote  deeplink  
emin en cristina als jullie je thuis missen wat let je dan ga lekker weg,jullie waren er toch om de bewoners manieren bij te brengen begin bij jullie zelf, als broer en zus hoor je op deze leeftijd niet meer naast elkaar te slapen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Emin mist thuis

0.0046458