BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - RKC 11-01-2025 / 18.45u

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 januari 2025 - 18:20   quote  deeplink  
De 2e helft vd competitie gaat weer van start

Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Rugani, Baas, Hato; Berghuis, Henderson, Taylor; Klaassen, Brobbey, Godts
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 januari 2025 - 18:50   quote  deeplink  
Dit is een hele snelle 1-0 al was het een strafschop
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 11 januari 2025 - 19:23   quote  deeplink  
Zoals tegen alle tegenstanders uit de onderste regionen , wordt ook dit weer lastig genoeg. Snelle voorsprong en dan kans op kans missen....
Ik vrees weer niet op het gemak kijken en billenknijpen aan het eind....
2-1.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 januari 2025 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2025 - 19:23 schreef bertus bikkel het volgende:
Zoals tegen alle tegenstanders uit de onderste regionen , wordt ook dit weer lastig genoeg. Snelle voorsprong en dan kans op kans missen....
2-1.
Ze hebben het tot nu toe goed onder controle, ik hoop dat de 2e helft wat leuker wordt.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 11 januari 2025 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2025 - 19:23 schreef bertus bikkel het volgende:
2-1.
Het orakel heeft weer gesproken....😅
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 januari 2025 - 20:48   quote  deeplink  
Het was weer voor schandaal, ik zag geen verbetering t.o.v. van voor de winterstop.

We hebben de 3 punten en daar is alles mee gezegd
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 12 januari 2025 - 09:27   quote  deeplink  
Er is niet veel veranderd wat spel betreft met vorige 2 seizoenen. Een heel belangrijk ding is wel veranderd. Nu pakken we 3 punten waar we toen de 2-2 nog tegen kregen.Voor de rest blijft alles bij het oude, Brobbey die niet scoort en te weinig kwaliteit op het veld. Laten we eraan wennen, het geld is op en we zullen veel meer eigen jeugd moeten inpassen. Dat is zeker niet slecht en kan niet minder zijn dan de miskopen van Misluktat😅
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 12 januari 2025 - 09:29   quote  deeplink  
Komende week een stunt tegen AZ en dan langzaam weer in vorm proberen te komen voor de klassieker over n paar weken👍
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 januari 2025 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 09:27 schreef bertus bikkel het volgende:
Er is niet veel veranderd wat spel betreft met vorige 2 seizoenen. Een heel belangrijk ding is wel veranderd. Nu pakken we 3 punten waar we toen de 2-2 nog tegen kregen.Voor de rest blijft alles bij het oude, Brobbey die niet scoort en te weinig kwaliteit op het veld. Laten we eraan wennen, het geld is op en we zullen veel meer eigen jeugd moeten inpassen. Dat is zeker niet slecht en kan niet minder zijn dan de miskopen van Misluktat😅
Het is niet om aan te zien, dit al een paar seizoenen op rij.

Op Taylor en Godts na is er totaal geen creativiteit.

Brobbey speelde niet verkeerd in de combinatie, alleen is hij zo onstuimig in de afronding, veel te gehaast..wanneer hij weer gaat scoren komt het goed, het is ook een kwestie van meer zelfvertrouwen

Zou graag Faberski toegevoegd zien, natuurlijk zal hij niet direct schitteren maar heeft alles voor een grote toekomst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 januari 2025 - 11:55   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door Jack Huntelaar --
Scout2
 Scout2 - zondag 12 januari 2025 - 12:35   quote  deeplink  
Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe wij tweede staan, maargoed ik begrijp ook niet hoe makkelijk Psv penalty's meekrijgt keer op keer.

Az had van Psv moeten winnen gisteren.
Scout2
 Scout2 - zondag 12 januari 2025 - 12:39   quote  deeplink  
Berghuis een nieuw contract geven voor twee seizoenen begrijp ik ook niet die jongen is klaar en als ie een beetje begint te spelen ligt ie er weer uit met een blessure.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 12 januari 2025 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 12:35 schreef Scout2 het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe wij tweede staan, maargoed ik begrijp ook niet hoe makkelijk Psv penalty's meekrijgt keer op keer.

Az had van Psv moeten winnen gisteren.
Klopt dat PSV vaak n penalty krijgt en de tegenstander van ze vaak rood krijgt. Ik vind n gelijkspelletje eigenlijk prima omdat ik AZ ook niet te dichtbij wil hebben, is ook concurrent voor CL plaatsing.
freakie
 freakie - zondag 12 januari 2025 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 12:39 schreef Scout2 het volgende:
Berghuis een nieuw contract geven voor twee seizoenen begrijp ik ook niet die jongen is klaar en als ie een beetje begint te spelen ligt ie er weer uit met een blessure.
Ik snap wel dat Ajax niet volgend seizoen weer 10/12 nieuwe spelers op het veld wil hebben staan. Dus hou je zoveel mogelijk spelers vast volgend seizoen. Berghuis dus ook..

Ik zie ze Rugani nog wel een jaar huren. Je moet al een hoop gaan vervangen.
freakie
 freakie - zondag 12 januari 2025 - 16:59   quote  deeplink  
Het verschil met vorig jaar is dat ze wel knokken ook als het even minder gaat. En het doel is “niet verliezen” en vorig jaar het doel vooral goed voetballen was. Farioli wisselt vreemd maar ook ergens denk ik dat we ook doot Farioli zo goed staan. Het staat solide.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 13 januari 2025 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 16:59 schreef freakie het volgende:
Het verschil met vorig jaar is dat ze wel knokken ook als het even minder gaat. En het doel is “niet verliezen” en vorig jaar het doel vooral goed voetballen was. Farioli wisselt vreemd maar ook ergens denk ik dat we ook doot Farioli zo goed staan. Het staat solide.
Het is niet om aan te gluren, er zit totaal geen verrassing in.

We missen creativiteit in het elftal, alles is zo voorspelbaar.

Brobbey in de spits is aardig in de combinatie, maar is te gehaast voor de goal.

Weghorst die niet goed wordt bediend en ongelukkig is in het mee voetballen.

Akpom nooit meer op linksbuiten laten spelen, deed het eigenlijk helemaal niet verkeerd in de spits in vergelijk met Brobbey en Weghorst

Gisteren zag ik Utrecht die een stuk beter ging spelen toen Haller binnen de lijnen kwam.

Geweldig toch dat één speler het elftal sterker maakt zonder zelf te scoren, zo'n speler missen wij...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2025 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - maandag 13 januari 2025 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2025 - 18:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is niet om aan te gluren, er zit totaal geen verrassing in.

We missen creativiteit in het elftal, alles is zo voorspelbaar.

Brobbey in de spits is aardig in de combinatie, maar is te gehaast voor de goal.

Weghorst die niet goed wordt bediend en ongelukkig is in het mee voetballen.

Akpom nooit meer op linksbuiten laten spelen, deed het eigenlijk helemaal niet verkeerd in de spits in vergelijk met Brobbey en Weghorst

Gisteren zag ik Utrecht die een stuk beter ging spelen toen Haller binnen de lijnen kwam.

Geweldig toch dat één speler het elftal sterker maakt zonder zelf te scoren, zo'n speler missen wij...
Helemaal eens. Ajax heeft allemaal op dit moment middelmatige spelers. Godts is een heel groot talent. Volgend jaar gaat hij echt heel belangrijk zijn. Baas is een groot talent, volgend jaar zal hij ook belangrijker zijn. Maar op dit moment kan het daar niet van komen. Op het middelveld is alleen Fits Jim een echte creatieve speler.

Je hebt het nu gewoon te doen met wat we hebben en dan ook de spits positie, heb je meer aan Brobbey dan Weghorst. Ze zijn allebei gewoon niet goed genoeg. Weghorst wel als je eromheen allemaal spelers hebt die wel goed zijn. Dan hoeft hij alleen maar goaltjes te maken.
freakie
 freakie - maandag 13 januari 2025 - 19:28   quote  deeplink  
We moeten alleen niet vergeten dat Ajax echt niet beter heeft en dat er ook echt te weinig mogelijkheden zijn om wat te veranderen. Dan moeten we er ook nog vanuit gaan dat Hato, Rugani, Rensch, Taylor en misschien wel Brobbey, allemaal weg willen/gaan.

Dan kan je niet spelers niet houden voor volgend seizoen (berghuis)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 13 januari 2025 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2025 - 19:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Helemaal eens. Ajax heeft allemaal op dit moment middelmatige spelers. Godts is een heel groot talent. Volgend jaar gaat hij echt heel belangrijk zijn. Baas is een groot talent, volgend jaar zal hij ook belangrijker zijn. Maar op dit moment kan het daar niet van komen. Op het middelveld is alleen Fits Jim een echte creatieve speler.

Je hebt het nu gewoon te doen met wat we hebben en dan ook de spits positie, heb je meer aan Brobbey dan Weghorst. Ze zijn allebei gewoon niet goed genoeg. Weghorst wel als je eromheen allemaal spelers hebt die wel goed zijn. Dan hoeft hij alleen maar goaltjes te maken.
Tja zo is het helaas
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 14 januari 2025 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 16:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik snap wel dat Ajax niet volgend seizoen weer 10/12 nieuwe spelers op het veld wil hebben staan. Dus hou je zoveel mogelijk spelers vast volgend seizoen. Berghuis dus ook..

Ik zie ze Rugani nog wel een jaar huren. Je moet al een hoop gaan vervangen.
Sinds de komst van Berghuis is het bergafwaarts gegaan met Ajax. Dus alsjeblieft kappen met die kakkerlak!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 januari 2025 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2025 - 20:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sinds de komst van Berghuis is het bergafwaarts gegaan met Ajax. Dus alsjeblieft kappen met die kakkerlak!
Die heeft veel te weinig inbreng

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - RKC 11-01-2025 / 18.45u

0.0108549