|
|
MMM
|
|
|
KNVB Beker: Rijnsburgse Boys - Feyenoord (woensdag 15 januari 2025, 21.00 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 15 januari 2025, 21.00 uur Locatie: Sportpark Middelmors, Rijnsburg Scheidsrechter: Sander van der Eijk
Laatste 5 ontmoetingen: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig heb ik dan zelf KNVB cursus, spaart weer een ergernis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe maar:
Bijlow; Mitchell, Beelen, Gonzalez, Smal; middenveld weinig keus; Osman, Redmond, Ivanusec |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon winnen En laat de door de meeste forum gangers het middenveld met " talenten". Zoals Zechiel,Read,Osman,Caransa,Mitchell Opstellen, en kun je jezelf niet bewijzen tegen amateurs exit Zijn we niet te lief voor onze talenten ????????? En praten we ze niet te snel de hemel in Oudere spelers moet beseffen het is nu of wegwezen en dan bedoel ik Nieuwkoop, Ivanusec. Dit is de wedstrijd daarvoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies Piet, taal van een gerijpte strijderT |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar ik denk wel ( geloof) het niet Dat bij een verlies tegen Rijnsburg exit Priske |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi, dan kan Dennis dat er ook mooi bij doen, doet toch niets als TD. En weet t allemaal mooi te zeggen in de pers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O-4. Want nu wel kansen naar goals. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Waken voor onderschatting. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou Zechiel laat het maar eens zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 11:07 schreef MMM het volgende:Doe maar: Bijlow; Mitchell, Beelen, Gonzalez, Smal; middenveld weinig keus; Osman, Redmond, Ivanusec Wellie, Mitchell,Beelen,Gonzalez,Smal,Zechiel,Nadje,Carranza, Osman,Redmond,Ivanusec. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie deze wedstrijd als een veredelde oefen wedstrijd. Moeten we ook zo benaderen.....zo slecht zijn we ook niet. ( ik praat niets goed en onderschat niets ) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 16:38 schreef van geil het volgende:[..] Wellie, Mitchell,Beelen,Gonzalez,Smal,Zechiel,Nadje,Carranza, Osman,Redmond,Ivanusec. Ja eens, gewoon volledige B ploeg erin. Die topaankopen van Dennis moeten toch wel van Rijnsburg kunnen winnen lijkt me. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er gaan diverse opstellingen over het net. Ik zie het wel vanavond, geloof niet dat Priske dit doet |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ergens onderbuik gevoel vrij zwaar dobbertje kan gaan worden, gister ook psv gezien ging ook niet van eigens al speelden ze begin veel subs. Toch 1-3 1-2 denk ik hoor, dat dan weer wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan bij laatste 8 bij winst prima zou dit zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gezellig potje hoop ik voor de toeschouwers daar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Officieel 200 kaartjes voor Feyenoord dacht ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk om met Hadj Moussa en Gimenez te starten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja moeilijk ,als je alle reserves erin gooit en je verliest ,dan krijg hij dat weer op zijn bordje |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Las zojuist dat Priske gezegd heeft dat de selectie nog boos is over afgelopen zondag. Ik ben ook nog boos over het resultaat, maar vooral ook over een mediageile scheids die gisteren gewoon ff aangaf dat het een pingel was. Bizar dit, kan alleen in dit land.
Hopelijk dadelijk een explosie van frustratie en kansen grijpers (Gonzalez, Osman, Zechiel oa) over de amateurs heen. Met rust al 0-4, einduitslag 0-7. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja moeilijk ,als je alle reserves erin gooit en je verliest ,dan krijg hij dat weer op zijn bordje Als de complete bank niet goed genoeg is om van Rijnsburg te winnen dan zijn ze ongeschikt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wraakzuchtig Feyenoord walst amateurs plat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Weer lekker opblazen die handel met de CL voor de deur. Milambo ook gekkenwerk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens, die ook. Kan die Nadje toch voor spelen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt weer Feyenoord hoor.. dat het zo verschrikkelijk kut gaat met de ploeg en zoveel personele problemen hebben dat je jezelf nog op kan lopen winden over een wedstrijd tegen amateurs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, die spelers hebben juist wedstrijden nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die tyfus beker, wordt nog onze gifbeker. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Beker, tegen amateurs dan nog... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk stadion voor amateurs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijlow zat er goed bij zeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Thank god dit hadden we nodig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dat is snel!
Santi ❤️
Goed van Smal ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908