|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een rommelig spel. Van Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je zou niet zeggen dat we tegen een tweedeklasser lopen te voetballen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Flikker gewoon die flut coach eruit en het gaat snel stukken beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Herstel: het lijkt nergens op. Zieltogend spel zonder enig patroon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gonzalez, Zerrouki, Osman, echt zo slecht. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haha de trainer vol in beeld met de tactiek. 1 op 1 vol naar voren. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zeker, maar beduidend goedkoper. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooral Zechiel, maar ook Smal, Milambo en intussen Carranza ook. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Echt idioot, zeker als je beseft dat zijn marktwaarde nooit de 2 miljoen heeft overstegen.
Vind de 500.000 die hij dit jaar alleen al kost aan huur weggesmeten geld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond alleen Bijlow, Read en Gimenez voldoende. Kun je nagaan wat een bagger op de bank, en de aankopen van DTK zijn lachwekkende clowns. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan nog mag je meer verwachten. Heten profs te zijn maar het is ondermaats tegen amateurs. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ontstijgen het amateur niveau amper, of zelfs helemaal niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die loopt te flierefluiten en wil vooral niet moe worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar zitten we naar te kijken? Beschamende tweede helft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijlow ook lekker bezig, 2e keer over zijlijn schieten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen bal kunnen vasthouden rond de vijandelijke 16. Achteruit voetballen terwijl er voor je mensen vrij staan.. Angsthazen spel tegen amateurs fuck off |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker vertrouwen getankt🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ivanusec nog 3 minuten. Doe je toch niet als trainer.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Osman bedankt, nu de boot naar Brighton |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha die Osman .. meteen gecrasht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Osman Osman Ossieeeee Osman olé |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een hele magere pleister op de 2e helft. Wat een verzoeking om naar te kijken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Osman zijn afscheidsdoelpunt, succesvolle huurperiode is voorbij. Brighton wacht met smart! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Idd asociaal. Dat is een speler voor lul zetten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bueno..
Wat doet die Priske allemaal joh. Mafkees |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die lege blik van Ivanusec zei ook alles |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoe zit het eigenlijk nu zachtjes aan met zagreb, hij wacht met smart op verhuur/ verkoop wordt anders lange lijdensweg voor hem, voor ons niet percee want we zien hem nooit😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou we zijn door. Slaapverwekkende avond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 22:49 schreef van geil het volgende:Ik vond alleen Bijlow, Read en Gimenez voldoende. Kun je nagaan wat een bagger op de bank, en de aankopen van DTK zijn lachwekkende clowns. Smullen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zware zit hoor
Ronde verder, geen zware blessures bij basisspelers, das dan ook t enige positieve
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Dit hele seizoen doet me denken aan de seizoenen onder GVB.
Het voetbal gebaseerd op “toeval” en individuele ingevingen, maar zonder een idee.
Ik kan nog steeds geen lijn of idee in het spel ontdekken of de identiteit van dit elftal.
- Vroeg druk zetten? - Loeren op de counter? - Spelen vanuit balbezit? - Kick n Rush?
Het is allemaal futloos, tandeloos en zonder fantasie.
Het elftal speelt echt naar de uitstraling van de trainer.
Of je wilt als club voortborduren op het spel van Slot of je wilt een trainer met “frisse” andere ideeën. Priske heeft enorm veel success gehad met een 3-5-2 formatie of tenminste met 3 achterop bij Sparta Praag. De allergrootste fout is dat hij daar na een handjevol wedstrijden is afgestapt. Hij speelt naar mijn idee met een formatie die niet de zijne is en dat is te zien aan de spelers.
Ik heb liever een trainer die vanuit zijn eigen overtuiging handelt dan na de eerste de beste tegenslag meegaat met de meute.
Anderzijds blijf ik bij mijn standpunt dat dit voortkomt uit de (zoals vaker gezegd) totaal falende transferzomer van DTK en het “makkelijk” laten gaan van grote delen van de technische staf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 23:08 schreef DMD het volgende:Dit hele seizoen doet me denken aan de seizoenen onder GVB. Het voetbal gebaseerd op “toeval” en individuele ingevingen, maar zonder een idee. Ik kan nog steeds geen lijn of idee in het spel ontdekken of de identiteit van dit elftal. - Vroeg druk zetten? - Loeren op de counter? - Spelen vanuit balbezit? - Kick n Rush? Het is allemaal futloos, tandeloos en zonder fantasie. Het elftal speelt echt naar de uitstraling van de trainer. Helemaal eens hoor, echt geen enkele toegevoegde waarde!
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Gelukkig niet gekeken. Voor t eerst in pak m beet 20/30 jaar. Nou ja, mss. Iet voor t eerst. Maar niet vaak gebeurd. Zelfs niet in de HCS jaren. Priske flikker op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Blij met de overwinning, maar in de tweede helft werd Feyenoord slordig in de passing en afwerking van doelrijpe kansen. Dat moet echt veel en veel beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was toch gewoon te verwachten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maak me nooit zo druk in zulke wedstrijden eerlijk gezegd, ziet zon wedstrijd aanzich er ooit wel eens goed en mooi uit, nee toch, 1-4 overwinning dus prima |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 23:13 schreef bijft007 het volgende:Maak me nooit zo druk in zulke wedstrijden eerlijk gezegd, ziet zon wedstrijd aanzich er ooit wel eens goed en mooi uit, nee toch, 1-4 overwinning dus prima Is ook weer zo hoor, door en zonder kleerscheuren. Maar verder ook niks gezien van spelers die zich juist nu konden laten zien, bedroevend. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 23:13 schreef bijft007 het volgende:Maak me nooit zo druk in zulke wedstrijden eerlijk gezegd, ziet zon wedstrijd aanzich er ooit wel eens goed en mooi uit, nee toch, 1-4 overwinning dus prima Na de blamage van afgelopen weekend hadden ze er een amateur uitslag van moeten maken. Soms moet je ook gewoon een statement maken.
Het was gewoon heel slecht en zonde van de tijd. |
|
|
|