|
|
MMM
|
|
|
Fijne voorsprong zo vlak voor rust.
Maar wat creΓ«ren we weer ontzettend weinig met zoveel balbezit.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Zit je in de crypto? π |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 20:52 schreef Alexmem het volgende:[..] Dat blokken deed ie goed. Maar is iets te weinig om de beste te zijn. Maar wat CC zegt er zijn niet veel anderen veel beter. Ja eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Al jaren ,tenminste sinds de corona periode |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kom je gewoon weer goed weg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoezo maatje onterecht een doelpunt afgekeurd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat gaat waarschijnlijk ook wel gebeuren maar er zal ergens tussendoor wel een grote shakeout komen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dan zit je goed met XRP. Ik verkocht drie dagen geleden mβn 35 coins SOL voor β¬189 π |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat gaat waarschijnlijk ook wel gebeuren maar er zal ergens tussendoor wel een grote shakeout komen Yep ,de vraag is alleen hoe groot de pump van Trump wordt π |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje zoutloos balbezit, maar als er uit die paar kansen binnen geschoten wordt... Santi en z'n vallende ziekte is vermoeiend, maar verder okee. Allen dus. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha in corona periode het ook even gedaan in coins, maar zakte erna weer zoveel, tien al blabla dat Bitcoin tot 100,000 zou geraken maar kakte weer helemaal in, dus maar verkocht toen gelijk ongv stond, is dus echt lange adem werk, of je moet short traden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
We hebben echt die verassing niet als we door komen, zit hem toch ook wel in, we komen er genoeg daar ligt het niet aan, op die tegengoals hoeven we echt niet te trainen om tegen te gaan, zit hem meer in wat doe je met die vele balbezit, en die omzetten in meer resultaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 20:56 schreef Alexmem het volgende:[..] Dan zit je goed met XRP. Ik verkocht drie dagen geleden mβn 35 coins SOL voor β¬189 π Is toch altijd zo ,maar het belangrijkste is dat je winst heb man. Dat kan dan niemand meer van je afpakken. Heb nog maar een beetje XRP en Hbar ,ik heb een behoorlijke tas Algorand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lijn niet goed getekend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ben echt benieuwd ,me maatje kan al met pensioen π |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 21:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is toch altijd zo ,maar het belangrijkste is dat je winst heb man. Dat kan dan niemand meer van je afpakken. Heb nog maar een beetje XRP en Hbar ,ik heb een behoorlijke tas Algorand. Klopt. Maar stond vanmiddag β¬261 π₯΄ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Denk het ook is van die bombastico ofzo ,maar als tie echt goed recht zou zijn is het al helemaal geen buitenspel |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 21:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is toch altijd zo ,maar het belangrijkste is dat je winst heb man. Dat kan dan niemand meer van je afpakken. Heb nog maar een beetje XRP en Hbar ,ik heb een behoorlijke tas Algorand. Die ging maandag als een raket! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet het kwam door Trump zijn coin op Solano. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik gok op een nieuwe ATH dit jaar ,of net er onder . |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Het was de linksbuiten. De man van Read dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan, maar rand 16 in deze situatie verwacht je de 6 of de 8 daar. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ooohhh Keepertje al paar keer in de weg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Via de PC alles ok hier met canaalplus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De passes van Beelen zijn dramatisch de tweede helft. Allemaal zachte stuiterende ballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ooohhh Keepertje al paar keer in de weg |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Stengs begint ook weer de oude te worden gelukkig lijkt er op,, later weer gewoon vast op 10, en milambo regelmatig brengen in wedstrijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop niet dat het nog veranderd deze wedstrijd maar ik word echt wel blij van Beelen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik denk dat Bueno wel eens een uitstekende 6 zou kunnen zijn als Hartman fit is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haha das toch geen balafschermen meer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik telde al 3 gevaarlijke ballen waarvan 2 op Bijlow |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit weinig fout in de actie van Bokila . Die verslaggever moeten ze carbiet in zijn koffie doen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
En dan krijg je gewoon geen geel voor een kwartier vasthouden. |
|
|
|