|
|
Stylzz
|
|
|
Hartman gelukkig snel fit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We weten allemaal wat er gaat gebeuren als het nog lang 0-1 blijft.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Of die vleugelspelers zijn stekeblind of Gimenez loopt consequent op de verkeerde plaats. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willem 2 staat achter en verdedigen massaal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aardig spel, zelfs Zerrouki voldoende. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ik let erop en zie em toch vaak los van tegenstander aanspeelbaar zijn.
Komt echter nooit een bal van de zijkanten, maar is al lang zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Telkens net niet voor de goal |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja, kunnen niet veel, en gokken erop dat 1-0 blijft en dan een los counterdoelpunt scoren.
Tweede goal kunnen we gebruiken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Vind ik al tijden met die gast, voorbeeld voor vele anderen qua snelle ontwikkeling. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Paixao gaat ook niet meer van harte |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die 020 bleraap is daar ingehuurd? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Stengs kan het echt niet meer belopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 21:39 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ik let erop en zie em toch vaak los van tegenstander aanspeelbaar zijn. Komt echter nooit een bal van de zijkanten, maar is al lang zo. Tis een beetje beiden . Als hij m vraagt krijgt tie m niet ,als hij m wel op positie krijgt is hij er vaak niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tuurlijk... stelletje stumpers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer zo'n goal tegen. Hoe bestaat t |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt,je schreef het nog |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja lijkt zoveel op Utrecht wedstrijd, alleen dan doorgetrokken die balbezit zonder iets, kans komt er altijd tegenpartij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tjongejonge, en weer roep je het over jezelf af. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hoe voorspelbaar..
Wat een kut stumpers zijn de onzen toch..
Man man man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Druk dan ook eens echt door voor de 0-2. Wat een gezapig zooitje is het toch weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt zo moe van. Zo'n gast schiet 99 van de 100 keer deze bal tweede ring. Maar tegen ons. bam. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Beelen kan alleen maar blokken. Niet voetballen. Dan kan ie ook voor de voeten van een ander vallen. Bambi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat was het als er niet onterecht een doelpunt op buitenspel werd afgekeurd. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Er zit totaal geen karakter in deze groep en in deze trainer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Daar ligt eigenlijk het verhaal niet eens. Het verhaal ligt bij totaal niet door drukken voor de 0-2. L
De tweede helft is echt 50 plus walking football. 0 urgentie om te willen scoren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je geeft het initiatief domweg af. Elke keer hetzelfde gezeik met deze groep |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 21:45 schreef MMM het volgende:[..] Daar ligt eigenlijk het verhaal niet eens. Het verhaal ligt bij totaal niet door drukken voor de 0-2. L De tweede helft is echt 50 plus walking football. 0 urgentie om te willen scoren. Vind ik niet echt hoor. Bal valt aldoor net ff verkeerd. Feyenoord is de hele tweede helft in de aanval |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou Priske, verzin eens wat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Vind ik niet echt hoor. Bal valt aldoor net ff verkeerd. Feyenoord is de hele tweede helft in de aanval Omdat Willem II die ruimte geeft. Maar op kans Paixao na is er niets gecreëerd na rust.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja met al die opties op de bank |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gaat niks uit van t team, maar ook niet van de trainer hoor, spelen maar wat raak, zonder echte wil om te winnen.
Allemaal gezapig, lief en aardig, coach en spelers.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Santi is een parodie op een spits geworden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Vind ik niet echt hoor. Bal valt aldoor net ff verkeerd. Feyenoord is de hele tweede helft in de aanval Zal wel hoor, maar waarom zorg je niet voor een 2edoelpunt dan is het geen probleem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We worden t toch niet eens, maar is niet echt zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom die tering Osman erin |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: xG zegt bijna alles. 0.70
Bizar met zo’n overwicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Vind ik niet echt hoor. Bal valt aldoor net ff verkeerd. Feyenoord is de hele tweede helft in de aanval Hij valt al 25 wedstrijden net verkeerd zeker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn me ook wel een stel reserveneuzen ookmet die megafoon. |
|
|
|