|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft de 25-jarige Pool Jakub Moder bijna officieel vastgelegd. De Rotterdamse club werkt vandaag de laatste details weg. Feyenoord neemt de international voor 1,5 miljoen euro over van Brighton & Hove Albion.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Welkom alvast.
Hopelijk geen Modder figuur.
We zullen zien. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Altijd zwak ziek of misselijk. Laten we het geld gewoon aan de minder bedeelden geven ipv dit soort idiote transfers. Knettergek zijn ze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 14:00 schreef Leuv het volgende:Altijd zwak ziek of misselijk. Laten we het geld gewoon aan de minder bedeelden geven ipv dit soort idiote transfers. Knettergek zijn ze. Jij doet t er echt om he. Lekker trollen. Deze gast heeft in zijn hele carriere 1 blessure gehad. Wel meteen 576 dagen
Maar dat is t |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Verrassende aankoop, zie ook de achtergrond verhalen die er op neerkomen dat normaal een dergelijke speler niet mogelijk is. Nu omdat contract afloopt, er een goeie band met Brighton is én Polen iets hebben met Feyenoord. Grote gozer, sterk ook in duels en 1 van de snelsten op laatste EK, toen tikte ie tijdens een sprint 38.5 km aan. Die gaat als ze het jaarlijkse rendagje bij de Kralingse Plas hebben heel wat electrische fietsen en scootertjes inhalen.
Ben er wel blij mee. Ook omdat ik jaarlijks in Zwitersland wel 1 keer langs een bergrestaurant ga dat gepacht wordt door een Pool. Raakten enige jaren in gesprek over mijn petje en hij gaf aan de club altijd te volgen. Door de Smolareks, door Dudek, maar toen door Symanzki die bij ons speelde. De laatste jaren hadden we weinig om over te praten. Komende zomer wel weer! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 15:04 schreef Stylzz het volgende:[..] Jij doet t er echt om he. Lekker trollen. Deze gast heeft in zijn hele carriere 1 blessure gehad. Wel meteen 576 dagen Maar dat is t Geen idee wat hier dan weer trollen aan is. Die jongen heeft 2 jaar niet gevoetbald moet een vermogen kosten aan transfer en salaris en dan moeten we allemaal halleluja gaan lopen zingen. Ik kan het niet meer volgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moooiii, ik verwacht eigenlijk dat het wel basis spul gaat zijn of laten we het zo zeggen, echt kan concurreren met timber hwang enzo👍 nu wel even bekijken hoever hij is fitheid ed, maar hij zit al tijdje ergens waar er hoger niveau gespeeld/getraind wordt dus dan zit het vaak goed. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik had een traktatie verwacht aan ons supporters maar helaas, barre winters. Hopelijk kan hij goed voetballen, want sommige die er lopen kunnen er geen kut van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
RB heeft dit topic niet aangemaakt, dus het zal wel doorgaan inderdaad ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 17:04 schreef Leuv het volgende:[..] Geen idee wat hier dan weer trollen aan is. Die jongen heeft 2 jaar niet gevoetbald moet een vermogen kosten aan transfer en salaris en dan moeten we allemaal halleluja gaan lopen zingen. Ik kan het niet meer volgen. Een vermogen? Heb je een paar voetbalschoenen voor en nu zelfs nog een speler er in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En waarschijnlijk de duurste speler van de selectie qua salaris.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mwa, dat denk ik niet, zit bij Brighton nog op zijn eerste contract toen hij uit Polen kwam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
€1,387,360 per jaar en €26,680 per week als het klopt nu bij Brighton,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Salaris zou rond de 520000 GBP liggen, zo'n 620000 euro. Valt op zich mee als dat klopt uiteraard.
Is het een echte directe versterking is een grote vraag, zware operaties achter de rug, zou fit zijn, maar wedstrijdfit is een tweede. Weer een potentieel blessure geval erbij?
Of die witte raaf ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet niet exact wel sites kloppen voor nauwkeurige salaris details, weet wel dat het allemaal meer dan mij is, nu 2 gekeken maar die was weer minder, dus denk zeker niet absolute grootverdiener bij ons
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 22:13 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Salaris zou rond de 520000 GBP liggen, zo'n 620000 euro. Valt op zich mee. Is het een echte directe versterking is een grote vraag, zware operaties achter de rug, zou fit zijn, maar wedstrijdfit is een tweede. Weer een potentieel blessure geval erbij? Of die witte raaf ... Dat is hier bijna twee miljoen bruto he. We hebben een ietwat ander stelsel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja uiteraard, weet ook niet of hij wat inlevert om zijn carriere een boost te geven?
Maar eerst maar eens zien of hij een echte versterking is die fit is en blijft, of weer een potentiele ziekenboeg klant gaat zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker inderdaad dat t meteen over randzaken gaat. Hoop gewoon dat ie een topper is/wordt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt me duidelijk? Is geen dure in de selectie van Brighton. Zit nog op zijn eerste contract en zijn status is er niet beter op geworden. Dus dan lijkt het me niet dat hij 2-3 miljoen gaat verdienen bij ons. Maar misschien vergis ik me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou,ik zou er in ieder geval een zeer kritische keuring opzetten, voordat we de zoveelste kat in de zak binnenhalen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welkom bij de mooiste club! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is het al rond dan eigenlijk? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
We hadden beter die Eiting van die ponyclub kunnen huren en het geld bewaren voor een goede 10 komende zomer. Dit seizoen is toch al naar de klote. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat heb jij toch met spelers van die ponyclub Leuv haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zakelijk gezien .....indien ik zeg indien hij weer op niveau komt Kun je veel winst maken |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Niets. Of nee met Rots en Hilgers heb ik wel wat.
Nee de moraal van het verhaal is dat verleden jaar zelfs Eiting bij ons op een lijstje stond. Na een half jaar nauwelijks te hebben gespeeld kun je zo ver wegzakken dat je zelfs bij die ponyclub niet meer aan bod komt. En dan trekken wij een speler aan die 2 jaar nauwelijks aan bod is gekomen. Nooit doen dus.
Bovendien overall gezien maar daar mag je het mee oneens zijn ben ik voorstander van het geld in eigen competitie te blijven investeren om de competitie op een niveau te houden. Waarom zouden we Brighton, wat overigens wel een mooie stad, is spekken ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit wat in ,speelde goed bij Volendam en daarna niet veel meer van gezien. Ik vind het ook wel een beetje eng dat er weer een speler komt met een medische verleden. Als het slecht uitpakt hebben we straks een elftal met kreupelen ,maar dat is niet waar je vanuit moet gaan in eerste instantie. Komt goed ,hup Jakub ! |
|
|
|