|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker, hele nuttige kracht. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
En respect hoe fit hij is na die schamele minuten wat hij gespeeld had dit seizoen. Hier gaan we echt heel veel plezier aan beleven. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima aankoop DtK, meer en eerder graag! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 21:56 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:En respect hoe fit hij is na die schamele minuten wat hij gespeeld had dit seizoen. Hier gaan we echt heel veel plezier aan beleven. Ja joh, jinx het ff |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vind t echt te vroeg voor een oordeel. Wisselvallig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker te vroeg voor een oordeel. Ook wat betreft fitheid trowuens. Maar meer een constatering dat hij zeker deze 2 wedstrijden tegen Milan niet in de weg liep. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 22:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zeker te vroeg voor een oordeel. Ook wat betreft fitheid trowuens. Maar meer een constatering dat hij zeker deze 2 wedstrijden tegen Milan niet in de weg liep. Eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Geweldige aankoop. Groot. Sterk. En niet geblesseerd nog. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De tering nog een keer...jinx |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stille harde hardwerkende jongen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wanneer is ie geblesseerd? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heel volwassen in spel en ook in doen en laten,, gouden zet zo op het eerste gezicht |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 14:00 schreef Leuv het volgende:Altijd zwak ziek of misselijk. Laten we het geld gewoon aan de minder bedeelden geven ipv dit soort idiote transfers. Knettergek zijn ze. Tja |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 17:04 schreef Leuv het volgende:[..] Geen idee wat hier dan weer trollen aan is. Die jongen heeft 2 jaar niet gevoetbald moet een vermogen kosten aan transfer en salaris en dan moeten we allemaal halleluja gaan lopen zingen. Ik kan het niet meer volgen. Tja |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2025 - 15:27 schreef Leuv het volgende:[..] Ja ik ken Moder vrij goed. Ik ken heel Brighton overigens vrij goed daarom snap ik ook werkelijk niet de geilheid van te Kloese met deze club. Ik zou momenteel niets kopen maar eens goed gaan nadenken wie en waarom er bepaalde spelers verhuurd zijn. Tja |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je kan er ook naast zitten toch ? En is grappig bedoeld, ja ik blijf postief, zelfs bij plaats 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|