|
|
tomson
|
|
|
Dat klonk echt raar in Kraay z'n steenkolen Engels. Do you think you was a bargain ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stomme vraag ook van kraay |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Specialiteit van het huis Kraay Jr. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kraay...Altijd al zinloos. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Staat ook als synoniem in de Dikke van Dalen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tijdens de persconferentie gewoon weer een eikel die over z'n transfersom begint. Man man wat een triest niveau die gasten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Topaankoop, net als Hwang..
Heb die erbij vanaf de start en je staat los in de top 2! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 20:09 schreef Cruzcontrol het volgende:Topaankoop, net als Hwang.. Heb die erbij vanaf de start en je staat los in de top 2! Van die slechte voorzitter ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Belangrijk, maar soms ook wel eens rare passes. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Beste aankoop sinds Hancko. ‘Als je dat toch niet ziet…’ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Maar Henk heeft wel een punt |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Gelukkig probeert hij het nog, de meeste durven niet meer en kiezen voor een balletje breed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
x
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Moder zet Feyenoord-gerelateerde tatoeage Na een halfjaar in De Kuip is Moder al van plan om een Feyenoord-gerelateerde tatoeage te laten zetten. Hij heeft namelijk al de datum van zijn debuut bij Lech Poznan en die van zijn debuut in de Premier League op zijn lichaam staan. “Waarschijnlijk komt er deze zomer ook een 'Feyenoord-datum' op mijn lichaam”, onthult de 26-jarige rechtspoot. “De dag dat ik debuteerde in de Champions League met een overwinning in De Kuip op AC Milan. De tatoeage met die datum, 12 februari 2025, zal een vriend van mij in Warschau gaan zetten.” |
|
|
|