BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - AJAX Zo.19-01-2025 / 14.30u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 januari 2025 - 22:26   quote  deeplink  
AJAX slaat je slag na het verlies van PSV, het gelijkspel van Utrecht, AZ en Feijenoord.

Go for it now!!!💪
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 januari 2025 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 januari 2025 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
AJAX slaat je slag na het verlies van PSV, het gelijkspel van Utrecht, AZ en Feijenoord.

Go for it now!!!💪
Je bent mij net voor, Jack.
Dank voor het wedstrijdtopic.
Ajax moet zich realiseren dat híer een gigantische kans ligt om een slag te slaan.
Daarom: 1-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 januari 2025 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 januari 2025 - 22:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je bent mij net voor, Jack.
Dank voor het wedstrijdtopic.
Ajax moet zich realiseren dat híer een gigantische kans ligt om een slag te slaan.
Daarom: 1-3
Tja ik kon niet langer wachten Pietje, bedankt graag gedaan!
Ze moeten er morgen vol op klappen.

Ze kunnen zich niet veroorloven om punten te verliezen...

So go for it !!!
Scout2
 Scout2 - zaterdag 18 januari 2025 - 23:35   quote  deeplink  
Gaat met dit spel niet gebeuren denk ik, loopt wel raar in de top nu niemand heeft echt zijn vorm.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 januari 2025 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 januari 2025 - 23:35 schreef Scout2 het volgende:
Gaat met dit spel niet gebeuren denk ik, loopt wel raar in de top nu niemand heeft echt zijn vorm.
Met de nodige vechtlust moeten we dit kunnen overleven, de winterstop is in ons voordeel uitgevallen, dus kom op Ajax
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 19 januari 2025 - 10:47   quote  deeplink  
Helemaal mee eens! Alle concurrenten laten punten liggen, dus dit moet Ajax extra motiveren om erop en erover te gaan.

Komop AJAX!
hjf
 hjf - zondag 19 januari 2025 - 11:23   quote  deeplink  
We zullen vandaag 110% moeten geven om met een overwinning ervan door te gaan. We herinneren ons allemaal Heerenveen-PSV. En dat is nog niet zolang geleden. Ik hoop dat Farioli deze beelden even bij zijn spelers heeft laten zien. Je zult dus bij elk duel ze een stap voor moeten zijn. Heerenveen kan als het op zijn heupen krijgt echt heel goed voetballen. Dus van onderschatting mag totaal geen sprake zijn. Er staat nu wel druk erop, omdat we uit kunnen lopen op de ploegen onder ons (wat ik het allerbelangrijkste vind voor plek 2) en inlopen op PSV (toch zullen zij kampioen worden, omdat ze een veel betere selectie hebben).
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 januari 2025 - 23:35 schreef Scout2 het volgende:
Dit is toch onzin. We hebben minder verloren dan PSV dit seizoen. En dat is totaal geen verassing. Het elftal staat verdedigend 100x beter dan vorig seizoen. Je hebt alleen geen creatieve middenvelders(alleen Fits) en bent kwa aanvallers totaal overgeleverd aan een goede dag van Godts. Maar dan nog hebben we Ajax maar weinig zien verliezen tegen dit soort tegenstanders.

Ik snap dat het spel niet om aan te gluren is, dat we meer verwachten en dat we meer hopen elke week. Ik verwacht dat Ajax wint met 1-0 of 2-0. Misschien 2-1. Maar het is vandaag net als anders, waarschijnlijk dramatisch voetbal.
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 13:25   quote  deeplink  
Even eerlijk. Het spel is niet best, maar we winnen niet omdat de spelers elkaar laten stikken. Ze gaan wel voor elkaar. Ik ben gek genoeg blij dat Sutalo terug is. Terugdenkend aan vorig seizoen😂
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 19 januari 2025 - 14:26   quote  deeplink  
Na de winterstop heb ik ze gezien tegen Stuttgart,RKC en AZ....pffff
Totaal niet in vorm nog steeds.
Inderdaad wint de rest in de top ook niet en komen we er nog mee weg maar op deze manier ga je Utrecht en AZ niet lang voor blijven.
Eigenlijk is het nog niet eens heel beroerd als je scorend vermogen zou hebben. Krijgen elke pot 4 of 5 opgelegde kansen maar maken het nooit af. Dat is echt triest als je Brobbey Weghorst en AKpom hebt lopen.
Voorspelling vandaag: 2-2 😅 blij met puntje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2025 door bertus bikkel --
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 14:26 schreef bertus bikkel het volgende:
Na de winterstop heb ik ze gezien tegen Stuttgart,RKC en AZ....pffff
Totaal niet in vorm nog steeds.
Inderdaad wint de rest in de top ook niet en komen we er nog mee weg maar op deze manier ga je Utrecht en AZ niet lang voor blijven.
Eigenlijk is het nog niet eens heel beroerd als je scorend vermogen zou hebben. Krijgen elke pot 4 of 5 opgelegde kansen maar maken het nooit af. Dat is echt triest als je Brobbey Weghorst en AKpom hebt lopen.
Voorspelling vandaag: 2-2 😅 blij met puntje.
Maar stuttgard was gewoon een oefenwedstrijd en RKC winnen ze gewoon. Ja niet best voetbal, maar ze winnen.
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 14:52   quote  deeplink  
Suuutaaalllooo
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 14:53   quote  deeplink  
Yeahhhhh yeahhhh
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 13:25 schreef freakie het volgende:
Even eerlijk. Het spel is niet best, maar we winnen niet omdat de spelers elkaar laten stikken. Ze gaan wel voor elkaar. Ik ben gek genoeg blij dat Sutalo terug is. Terugdenkend aan vorig seizoen😂
Goed aan gevoeld...🥳
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 19 januari 2025 - 15:43   quote  deeplink  
Verdedigers en middenvelders moeten ze maken want complete voorhoede staat al tijdje droog....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 15:43 schreef bertus bikkel het volgende:
Verdedigers en middenvelders moeten ze maken want complete voorhoede staat al tijdje droog....
Goed opgemerkt, het wordt wel tijd dat onze aanvallers gaan scoren man man...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 15:47   quote  deeplink  
Ajax is beter maar mag het...Heerenveen stelt geen zak voor vanmiddag

Moeten ze minimaal met een nulletje of 4 van winnen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 15:48   quote  deeplink  
Nou daar is de 2e dan hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 15:48   quote  deeplink  
Nou daar is de 2e dan hahaha

En weer geen aanvaller die scoort
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 15:50   quote  deeplink  
Nou niet dus...dit is nummer 2 die afgekeurd wordt
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 15:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax is beter maar mag het...Heerenveen stelt geen zak voor vanmiddag

Moeten ze minimaal met een nulletje of 4 van winnen
Ajax is beter en dat is prima. Als we hier winnen is het gewoon weer punten binnen.
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 15:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nou niet dus...dit is nummer 2 die afgekeurd wordt
Ik vond dit echt niet zo duidelijk als de commentator deed geloven. Hoe was dat buitenspel?
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 16:02   quote  deeplink  
Dan zet je berghuis in, die verdedigend zijn taken gewoon niet doet en gaat afwachten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 16:08   quote  deeplink  
Ze vragen zelf om ellende, man man dit had allang beslist moeten zijn

Nu is het weer billen knijpen
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ze vragen zelf om ellende, man man dit had allang beslist moeten zijn

Nu is het weer billen knijpen
Zeker.
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 16:13   quote  deeplink  
Akpomm
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 16:15   quote  deeplink  
Laat die Akpom een poosje in de spits staan, ik denk dat die er meer maakt dan Brobbey en Weghorst bij elkaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 januari 2025 - 16:19   quote  deeplink  
Lekker weekend zo. Nummers 1,3,4,5 & 6 verspelen punten. En eindelijk doet Ajax eens wat ze nooit doen als zoveel clubs punten verspelen, namelijk zelf wel punten pakken!
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Laat die Akpom een poosje in de spits staan, ik denk dat die er meer maakt dan Brobbey en Weghorst bij elkaar.
Dat akpom hier scoort heeft niks met voetballen te maken. Gaat er bij Brobbey ook helemaal niet om dat hij er veel maakt. Voetballend moet je hem gebruiken omdat niemand anders dat kan. Gelukkig heeft hij Akpom ook begin van het seizoen meerdere keren in de spits gehad. Akpom kon toen ook niks klaren. Akpom en Weghorst zijn beide prima spitsen. Beter dan Brobbey. Brobbey kan alleen beter voetballen en is voor het elftal(hij is meer dienend). Dat is normaal gesproken natuurlijk belachelijk dat, dat nodig is.
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lekker weekend zo. Nummers 1,3,4,5 & 6 verspelen punten. En eindelijk doet Ajax eens wat ze nooit doen als zoveel clubs punten verspelen, namelijk zelf wel punten pakken!
Zeker. Heerlijk en dan de uitspraak van Van Hooijdonk. Mijn dag is helemaal goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2025 door freakie --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 januari 2025 - 16:22   quote  deeplink  
Ach ach ach mijnheertje Jahanbakhsh, smerig vies kakkerlakje!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 januari 2025 - 16:22   quote  deeplink  
Maar ok, we hebben nog 4 minuten. En Ajax kennende maken ze het altijd zichzelf moeilijk.
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar ok, we hebben nog 4 minuten. En Ajax kennende maken ze het altijd zichzelf moeilijk.
Nou ja daar is Ajax nou juist dit jaar prima in. Het echt weggeven doen ze niet. Ze hebben er in de eredivisie maar 17 tegen. Dat is minder dan PSV.
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ach ach ach mijnheertje Jahanbakhsh, smerig vies kakkerlakje!!
God wat een eikel is dat haha. Beetje zielig een knie in Taylot zijn gezicht planten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 januari 2025 - 16:26   quote  deeplink  
Laten we wel wezen, Taylor had hier gewoon af moeten geven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 januari 2025 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:26 schreef freakie het volgende:

[..]

God wat een eikel is dat haha. Beetje zielig een knie in Taylot zijn gezicht planten.
Is en blijft een smeriger kakkerlak!
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Laten we wel wezen, Taylor had hier gewoon af moeten geven.
Sowieso. Ach op doelpunten gaan we geen kampioen worden!😂😂😂😂
remco k
 remco k - zondag 19 januari 2025 - 16:46   quote  deeplink  
Ajax een prima eerste helft. Een hele matige tweede helft.

Ajax defensief gewoon goed maar aan de bal mag het echt heel veel beter.

Maar hè waar hebben we het over. Alle clubs in de top 6 verspelen punten. Ajax pakt wel de volle buit.
Scout2
 Scout2 - zondag 19 januari 2025 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:46 schreef remco k het volgende:
Ajax een prima eerste helft. Een hele matige tweede helft.

Ajax defensief gewoon goed maar aan de bal mag het echt heel veel beter.

Maar hè waar hebben we het over. Alle clubs in de top 6 verspelen punten. Ajax pakt wel de volle buit.
Mooi resultaat, maar ben er zeker nog niet gerust op aangezien het matige spel.
remco k
 remco k - zondag 19 januari 2025 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:49 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Mooi resultaat, maar ben er zeker nog niet gerust op aangezien het matige spel.
Gewoon blij zijn met het moment. Uiteindelijk loop je ook gewoon uit voor de tweede plek momenteel.

En defensie staat nu goed. Minste tegengoals van de eredivisie.
Scout2
 Scout2 - zondag 19 januari 2025 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon blij zijn met het moment. Uiteindelijk loop je ook gewoon uit voor de tweede plek momenteel.

Juist.
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 16:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal eens. We hebben echt weinig te klagen. Ajax heeft het materiaal niet en doet het tot nu toe enorm goed. Gezien get materiaal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:20 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat akpom hier scoort heeft niks met voetballen te maken. Gaat er bij Brobbey ook helemaal niet om dat hij er veel maakt. Voetballend moet je hem gebruiken omdat niemand anders dat kan. Gelukkig heeft hij Akpom ook begin van het seizoen meerdere keren in de spits gehad. Akpom kon toen ook niks klaren. Akpom en Weghorst zijn beide prima spitsen. Beter dan Brobbey. Brobbey kan alleen beter voetballen en is voor het elftal(hij is meer dienend). Dat is normaal gesproken natuurlijk belachelijk dat, dat nodig is.
Mijn inziens heeft hij veel te weinig minuten in de spits gestaan, veel meer minuten gemaakt als linksbuiten.
Waarom krijgt Brobbey of Weghorst meer minuten in de spits ? Omdat er anders te veel onrust komt

Van de spitsen heeft hij de meeste techniek, want zo wel Brobbey als ook Weghorst kan je vergeten op de positie van linksbuiten.
Niet dat ik Akpom graag op links zie hoor, want hij is totaal geen linksbuiten

Ik durf te stellen dat er meer interesse komt voor Akpom dan voor Brobbey en of Weghorst

Dat jij nog steeds om Brobbey roept is mij een raadsel, wanneer hij voor de goal komt is het net een blind paard, kijkt naar beneden en geeft een ram tegen de bal, hij zou even een halve seconde de rust moeten bewaren voordat hij schiet.

Hij kan de bal goed weg leggen maar goed dit zou Klaassen ook kunnen in de spits
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 17:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat wel, het geeft ergens wel vertrouwen dat het nu goed staat.

Alleen ben ik niet onder de indruk van onze bejaarde in de goal, we gaan met hem nog punten verliezen.

Ook maken we te weinig doelpunten gezien het aantal kansen..
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 17:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mijn inziens heeft hij veel te weinig minuten in de spits gestaan, veel meer minuten gemaakt als linksbuiten.
Waarom krijgt Brobbey of Weghorst meer minuten in de spits ? Omdat er anders te veel onrust komt

Van de spitsen heeft hij de meeste techniek, want zo wel Brobbey als ook Weghorst kan je vergeten op de positie van linksbuiten.
Niet dat ik Akpom graag op links zie hoor, want hij is totaal geen linksbuiten

Ik durf te stellen dat er meer interesse komt voor Akpom dan voor Brobbey en of Weghorst

Dat jij nog steeds om Brobbey roept is mij een raadsel, wanneer hij voor de goal komt is het net een blind paard, kijkt naar beneden en geeft een ram tegen de bal, hij zou even een halve seconde de rust moeten bewaren voordat hij schiet.

Hij kan de bal goed weg leggen maar goed dit zou Klaassen ook kunnen in de spits
Lijkt mij geen raadsel. Brobbey is financieel aantrekkelijker, is niet slechter dan Akpom. Met akpom heb je namelijk in de spits ook genoeg gezien. Hij heeft daar de kracht niet, die ajax wel nodig heeft. Omdat Ajax geen of heel weinig creativiteit heeft.

Nogmaals. Brobbey is de enige die er voor zorgt dat het team kan aansluiten. Een Weghorst en Akpom gaan voor hun eigen kansen, prima als je spelers hebt die dat ook kunnen zien. Maar we hebben dat niet. Klaassen, Akpom enzovoort hebben allemaal niet de kracht die Brobbey wel heeft.

Prima dat jij vindt dat Ajax dat prima zonder kan. Ik geloof dat Ajax heeft laten zien dat ze niet zonder kunnen. Inplaats van creative en handige middenvelders, heb je renners en werkers. Henderson, Taylor en dan houten klaassen. Serieus, klaassen is een held maar heeft niks weg van een creatieve middenvelder die het team opbouwend met spijtende passes en door techniek de bal wel in bezit houdt.

We hebben niemand anders dan Fits Jim die IETS van dat kan. En ik vind hem echt niet goed hoor. Maar hij is de enige dat als hij onderdruk staat, hij de bal soms NIET verliest.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 januari 2025 - 19:13   quote  deeplink  
Ach joh, dan zie jij het door de roze Brobbey bril haha mag hoor

Zelfs Sutalo heeft een doelpunt meer gescoord

Bij mij op het werk zijn de Feyenoorders blij wanneer Brobbey speelt, nee wat Brobbey
betreft schaar ik mij achter van Basten.

Laten we het hopen dat hij ooit weer wel gaat scoren, goed voor de verkoop
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2025 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 19:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ach joh, dan zie jij het door de roze Brobbey bril haha mag hoor

Zelfs Sutalo heeft een doelpunt meer gescoord

Bij mij op het werk zijn de Feyenoorders blij wanneer Brobbey speelt, nee wat Brobbey
betreft schaar ik mij achter van Basten.

Laten we het hopen dat hij ooit weer wel gaat scoren, goed voor de verkoop
Ik denk dat geen een verdediging blij is als ze tegen Brobbey moeten spelen. Ik hoop ook dat je leest en dat ik nergens vind dat Brobbey geweldig is. Juist niet. Alleen dat ik al tijden aangeef dat Brobbey meer de “de Jong of Eriksen” is van dit elftal dan welke speler dan ook. Hij scoort niet, maar nogmaals, is de enige die de bal even een paar seconde vast kan houden en dan kan doorspelen.

Als jij denkt dat Klaassen, Akpom of Weghorst dat ook kunnen. Ze hebben al heel vaak laten zien dat niet eens met ruimte kunnen. Brobbey is een slechte spits met kwaliteiten die Ajax op dit moment nodig hebben.

Grappig trouwens, ik ken Feyenoorders(wij hebben een familie groepsappje met zon 5/6 feyenoorders). Die liever niet hebben dat hij speelt. Letterlijk: “Brobbey is voor de verdediging zo irritant dat de tegenstander soms wel achteruit moet”. Jij hebt nog heel erg dat je blijft hangen dat een spits moet scoren. Dat vind ik ook, maar in de situatie waar Ajax inzit is het of dan een middenvelder hebben die kan temporiseren en rust kan brengen. Of Brobbey gebruiken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 januari 2025 - 00:23   quote  deeplink  
Brobbey hahaha, de man die vaker het gras van dichtbij ziet dan dat hij goals scoort. Hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 januari 2025 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2025 - 00:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
Brobbey hahaha, de man die vaker het gras van dichtbij ziet dan dat hij goals scoort. Hahaha
En super vaak geblesseerd is au au...strik er om boven de 20 miljoen
freakie
 freakie - zondag 26 januari 2025 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2025 - 11:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En super vaak geblesseerd is au au...strik er om boven de 20 miljoen
Graag zelfs.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - AJAX Zo.19-01-2025 / 14.30u

0.0071439