|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling:
Pasveer Gaaei, Sutalo, Rugani, Baas; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ja en nu had ik dan juist meer wijzigingen verwacht...haha. Maar aangezien ze geen competitie spelen komend weekend, is dit ook wel logisch. Langzaam begint de trainer steeds meer met een vaste opstelling te starten... Alle Nederlandse teams winnen tot nu toe. Dan mogen wij niet achterblijven heey? 1-2 winst!!! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Wat n veld is dit. Lijkt wel n ijsbaan. In dit tempo wordt het heel lastig tegen deze amateurs. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit alles gaat veel te traag en voorspelbaar, weinig creativiteit te bespeuren |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
super slechte helft...geen tempo...ballen worden verkeerd ingespeeld...Traore gaat steeds naar binnen en noiit buitenom om zijn man heen...Godt draait leuke pirouetes met de bal maar vergeet de bal richting doel mee te nemen... |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Berghuis erin om de ballen goed voor te geven...en dan Weghorst erbij als vierde aanvaller, naast Brobbey in de spits... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
En als je dan gisteren in Bernabeu zat, dan weet je niet waar je nu naar zit te gluren😅 Noemen ze dit nou de charme van het voetbal? Leuk hoor al die amateurploegen in Europa maar wat heeft dit met voetbal te maken. Als Farioli er nu 5 wisselt, snap ik het.... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Woutje erbij en Akpom/ Berghuis ipv Traore |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 21:51 schreef Obdam4Ajax het volgende:Berghuis erin om de ballen goed voor te geven...en dan Weghorst erbij als vierde aanvaller, naast Brobbey in de spits... Juist, ik snap niet dat die nooit samen minuten hebben gemaakt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tijd om Pasveer te vervangen.
Je mag als keeper best eens een bal tegenhouden. Keeper aan de andere kant is echt een stuk beter.
En oja. Schaam je kapot. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Man man wat een afgang is dit... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En nou die vieze staatsmongool op slag ontstaan. Wat een vieze, misselijke, hoerige kut Italiaan is dat.
Met zijn achterlijke manier van spelen. Bij fucking 1-0 achter Rasmussen brengen... Breng dan helemaal niks, je hoeft dit weekend niet eens te spelen.
Vandaag was by fair het aller, allerslechtste Ajax dat ik ooit in mijn leven heb gezien.
Opflikkeren en nooit meer terugkomen.
En Alex Kroes er achteraan!
Met een beetje pech flikker je er nog uit ook. Er zijn echt mongolen die denken dat deze hangtieten voor een titel meespelen.
We staan nog harder voor lul dan onder Steijn vandaag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2025 door Loetje -- |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Yep...Farioli stuurt zijn team veel te verdedigend en met een super traag tempo de mat op. dat is echt niet om aan te gluren...de spelers waren ook niet gemotiveerd en raakten de bal vaak verkeerd...en dan nog al die ballen breed en terug....ik had het idee dat ik naar Fawlty Towers zat te kijken...\
WAT EEN AFGANG...AJAX SCHAAM JE KAPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fitz-Jim noem ik trouwens voortaan meisje, Weghorst jankmuil en Brobbey boxspring. Voor mocht het in de toekomst opvallen.
Alles terug laten lopen van Riga naar Amsterdam. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit was echt nog veel slechter dan tegen Hercules hoor. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Echt ongekend dit....tegen amateurs!!! Dit is een afgang voor onze club en Nederland. Dan hebben alle clubs voor NL gewonnen en dan mag je het slotstuk spelen tegen de aller zwakste ploeg als tegenstander... Een ploeg die zelfs niet eens meer competitie speelt en dan dit???? Maar goed dat we dit weekend niet tegen GAE hoeven, die zijn nl wel in topvorm. Volgendevweek in de Arena dan maar winnen tegen Gala😅👌 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 22:57 schreef Loetje het volgende:En nou die vieze staatsmongool op slag ontstaan. Wat een vieze, misselijke, hoerige kut Italiaan is dat. Met zijn achterlijke manier van spelen. Bij fucking 1-0 achter Rasmussen brengen... Breng dan helemaal niks, je hoeft dit weekend niet eens te spelen. Vandaag was by fair het aller, allerslechtste Ajax dat ik ooit in mijn leven heb gezien. Opflikkeren en nooit meer terugkomen. En Alex Kroes er achteraan! Met een beetje pech flikker je er nog uit ook. Er zijn echt mongolen die denken dat deze hangtieten voor een titel meespelen. We staan nog harder voor lul dan onder Steijn vandaag. Het is echt voor schandaal, wat een kut Ajax is dit.
Ik ben helemaal klaar met Ajax, er is totaal geen beleving, rond tikken en thats it.
Inspiratieloos, droevig voetbal, ze moeten zich allen diep schamen.
In de competitie gaan ze ook nog onderuit, en idd waarom stelt hij elke keer Rasmussen op, die heeft nog nooit iets laten zien.
Haal Farioli maar op Roma, ik ben er helemaal klaar mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt, hoe the fuck kun je met Hendo spelen tegen die clubs die alleen maar verdedigen trouwens?
Ziet deze man dan gewoon echt niet wat hij doet?
Geloof mij, dit wordt nog een heel pijnlijk seizoen.
En volgende week mag je nog vrezen ook. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En dan die ouwe 40 jarige opa in de goal, wie verzin dit nou??? |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Die 2 trage gasten centraal achterin die de bal op en neer schuiven, dat kan dus echt niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahaha heerlijk die negativiteit. Iedereen maar denken dat we inmiddels weer een topclub zijn. Hahaha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 - 00:22 schreef Ajax Warrior het volgende:Hahahaha heerlijk die negativiteit. Iedereen maar denken dat we inmiddels weer een topclub zijn. Hahaha Wat hoezo heb jij nou ineens verstand en logische reacties? Haha grapje man. Je hebt echt 100% gelijk. Dit konden we begin dit seizoen al verwachten. We staan boven verwachting hoog in de competitie(met totaal kut voetbal) maar hier kan Farioli niet zo heel veel aan doen. Materiaal is heel matig, hij kan tactisch in deze wedstrijd misschien wat anders doen. Maar dat Ajax verliest is totaal te wijten aan persoonlijke fouten.
Je had op statistieken moeten winnen. Fits had 2 100% kansen. Berghuis has prima kunnen scoren. Hij moet dan Fits inzetten als “back” want er is geen back bij Ajax nu. Behalve Gaaei.
Voetbal gaan we dit seizoen toch niet zien bij Ajax. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 23:06 schreef Loetje het volgende:Echt, hoe the fuck kun je met Hendo spelen tegen die clubs die alleen maar verdedigen trouwens? Ziet deze man dan gewoon echt niet wat hij doet? Geloof mij, dit wordt nog een heel pijnlijk seizoen. En volgende week mag je nog vrezen ook. Met wie moet je dan spelen? Boomen? Ja zeg t maar hoor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is echt voor schandaal, wat een kut Ajax is dit. Ik ben helemaal klaar met Ajax, er is totaal geen beleving, rond tikken en thats it. Inspiratieloos, droevig voetbal, ze moeten zich allen diep schamen. In de competitie gaan ze ook nog onderuit, en idd waarom stelt hij elke keer Rasmussen op, die heeft nog nooit iets laten zien. Haal Farioli maar op Roma, ik ben er helemaal klaar mee Wie moet hij anders brengen dan Rasmussen dan? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat een ongelofelijk trieste supporters toch ook. Een trainer die met armzalig materiaal, ons Ajax, op de 2e plek weet te krijgen. Elke keer weer gezeik dat het niet beter wordt. Nee al deze spelers zijn allemaal niet goed genoeg gevonden. Fits niet, Gaaei niet, Pasveer niet, Rugani niet, Boomen niet, Klaassen niet, Akpom niet, Brobbey niet, Weghorst niet en vooral Traore en Rasmussen niet. En toch blijven geloven dat Ajax geweldig is op dit moment.
Farioli doet alles goed met dit Ajax. 150% op verdedigen, weinig tegen krijgen en dan moet Ajax er vast 1 of 2 scoren in de meeste wedstrijden. Het is kutvoetbal maar het is echt de enige manier waarop je kan voetballen. Of op Frank de Boer zijn manier. 95% balbezit(tikkie breedt en terug).
Het enige wat je nu kan doen is wedstrijden winnen. En dat is vandaag niet goed geweest, nou ja, heel erg slecht. Maar wedstrijden blijft Farioli wel winnen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 - 00:30 schreef freakie het volgende:[..] Wat hoezo heb jij nou ineens verstand en logische reacties? Haha grapje man. Je hebt echt 100% gelijk. Dit konden we begin dit seizoen al verwachten. We staan boven verwachting hoog in de competitie(met totaal kut voetbal) maar hier kan Farioli niet zo heel veel aan doen. Materiaal is heel matig, hij kan tactisch in deze wedstrijd misschien wat anders doen. Maar dat Ajax verliest is totaal te wijten aan persoonlijke fouten. Je had op statistieken moeten winnen. Fits had 2 100% kansen. Berghuis has prima kunnen scoren. Hij moet dan Fits inzetten als “back” want er is geen back bij Ajax nu. Behalve Gaaei. Voetbal gaan we dit seizoen toch niet zien bij Ajax. Altijd al gehad, maar niet iedereen verdient een verstandige en logische reactie. 😉 |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Tijd om al die over betaalden en bejaarden eruit te flikkeren. Gaat toch helemaal nergens over dit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Faberski is voetballend een veel groter talent, gooi in het diepe! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 - 10:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Altijd al gehad, maar niet iedereen verdient een verstandige en logische reactie. 😉 Haha oke man. Nou ja je had volkomen gelijk💪 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dat geloof ik. En had hier ook zeker makkelijk moeten kunnen. RFS kon er echt helemaal niks van. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker weten ouwe hahahaha |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Je hebt in ieder geval gevoel voor Humor |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja die laat ik niet verpesten door dat stelletje amateurs van Ajax! Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. |
|
|
|