|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Slappe hap en kippen zonder koppen tactiek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die laatste drie goals waren belachelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie magere jaren aan horizon aankomen. Alles kut lekker cult |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De fado klinkt weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: The comeback van de rots uit Rio |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het mooie is dat we verleden week de tussenronde al hebben veilig gesteld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Voorronde Conference League in juli |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Genoot ik bijna nog meer van ,we kunnen gewoon de weelde niet aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalige avond. Tuurlijk kan je verliezen van Lille maar wat een slappe vertoning. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar gaan de transferwaardes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn er meerdere bij die het lieten lopen na de 3-1. Aantal weinig inspirerende invalbeurten ook weer. Van elke wissel werden we zwakker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk de grootste nederlaag ooit Europees. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een wanprestatie en finaal afgedroogd. Heel matig allemaal en het leek helemaal nergens op. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Samen met 5-0 tegen Real in 1823. Als een bokser KO zijn we vanavond. Vooral door botte pech. Maar dit sloopt een elftal, en dat zagen we van 1-1 naar 6-1. Met de komende serie zware wedstrijden geloof ik er niet meer in. Nergens in. Zou naar cafe op Zuid gaan zondag. Dat is gestreept, ben nu als de dood voor die wedstrijd en thuis kan ik de tuin in na 10 minuten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
schandalig slecht dit , inderdaad een wanprestatie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel benieuwd met Santi en Bijlow 90 minuten.
De 2 vervangers zijn van een erbarmelijk niveau. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
1 hele grote bezem ROETSJJJJJ Ben er wel klaar mee, 6e plaats dit seizoen ;-) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bank stukkie minder inderdaad, en vooral als je minder balbezit hebt tegenstander zijn die diepte loopjes Santi enorm waardevol, puur ander type en minder geschikt deze wedstrijd, zechiel tja wiste we al iedereen voor de rest stuk, het blijft puzzelen geblazen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Standaard… Niet te lezen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het blijft echt enorm banden plakken dit seizoen, we blijven soms nog redelijk bij elkaar en heel aftoe gaan we als vd Poel met die oude versleten bandjes maar bij weer een lekke band zakten we flink weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2025 - 23:07 schreef bijft007 het volgende:Het blijft echt enorm banden plakken dit seizoen, we blijven soms nog redelijk bij elkaar en heel aftoe zijn we vd Poel maar bij weer een lekke band zakten we flink weg, . Poreus bandje van 30 jaar oud |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
De ballen vlogen er wel makkelijk in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ook niet te vergeten inderdaad. Elke bal was een goal. 3 eigen goals. Nu heeft het voor ons in de CL ook vaak genoeg meegezeten. Deze wedstrijd zat er ook veel tegen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zat zeker tegen met scoreverloop,, maar Om eerlijk te zijn denk ik dat je met zon achtbaan aan blessures en tombola erin en eruit je niet oerdegelijk kan blijven presteren non stop, kijk dan puur naar mn eigen team want weet niet er andere clubs zijn die dit allemaal ook zo hebben of gehad in een seizoen,, valt niet goed op te vangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lille stond onder ons, en nu 7de. Die sturen vast een bosje bloemen, en een stokbroodje met paturain naar Dennis. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je zou als club maar uit de top 8 vliegen door onze wanprestatie. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Maar 1 verantwoordelijk maar die blijft maar zitten. Wie trekt er nou eens aan de noodrem. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Totale wanvertoning. Van bestuur tot RVC tot staf tot spelers. Een dooie club. En zonder drie belachelijk goeie goals tegen City en het wonder van Bayern lig je er gewoon ruim uit. Beter dan Salzburg thuis zijn we niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb het gevoel dat Santi uit voorzorg er uit stapte. Op de Franse zender werden we wel belachelijk gemaakt, maar ja. Het commentasr v Perez vond ik wel realistisch ......er was geen eer te behalen Doel bereikt en slikken en op naar 020 En inzien dat Zechiel, en andere spelers echt b garnituur zijn
Hup Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgens Gouka valt de blessure van Santi mee. Misschien zondag gewoon inzetbaar. Bijlow op krukken. Hwang ook inzetbaar zondag, werd in de rust gewisseld om nog een wisselmoment over te houden in de tweede helft. Hartman voor het eerst in bijna een jaar weer bij de selectie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Moder zijn opwachting maken tegen de neuzen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2025 - 09:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgens Gouka valt de blessure van Santi mee. Misschien zondag gewoon inzetbaar. Bijlow op krukken. Hwang ook inzetbaar zondag, werd in de rust gewisseld om nog een wisselmoment over te houden in de tweede helft. Hartman voor het eerst in bijna een jaar weer bij de selectie. Hard nodig zondag.
Kunnen wel een opkikker gebruiken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog even dit en dan Lille vergeten. Gedane zaken nemen geen keer maar ala, ja als dat doelpunt van Santi goedgekeurd was, had he denkelijk toch weer een andere wedstrijd gehad. Volgens Franse tv een geldig doelpunt .............. Maar ja wonden likken, en lekker iedereen de schuld geven Priske, teKloese, Wellenreuther, En we gaan er gewoon weer voor zitten tegen de neuzen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft al 8 minuten gespeelt in 3 wedstrijden het afgelopen 1,5 jaar. Echt geen idee wat verstandig is maar met helemaal niks gaan ze bij ons al stuk dit seizoen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik probeer weer een beetje uit het wak omhoog te kruipen en dan helpt het bericht van Piet. Want was het door alle ellende nadien helemaal vergeten maar we zijn bij die onterecht afgekeurde goal dit seizoen ook weer voor de 548ste keer genaaid door een scheids/var. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gewoon terecht afgekeurd. Milambo ging op de bovenarm staan van de keeper.
Als de scheids niet had gefloten, had de VAR 'm afgekeurd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Na twee minuten had ik t voor mezelf al gezien. Meerdere spelers,hadden meer oog voor eigen parochie, dan voor het teambelang. Vooral de buitenspelers wilden zich schijnbaar profileren voor een transfer. Ook van achteruit en middenveld zag je regelmatig een speler op zoek naar glorie door naar voren te hollen,op de gekste momenten. Zoveel discipline als ze tegen Bayern opbrachten, zo stom en voor zichzelf was het nu. Tel daar de uitval van de twee beste spelers op gisteren, en de afgang was compleet.
En serieus, was nooit kapot van hem, maar het is toch krankzinnig om Welly nog in het veld te brengen. Lozen die handel, nog 4 dagen de tijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk zetten ze met zo'n instelling als gisteren ook Priske voor lul. En roept weer vragen op over de relatie trainer(sstaf) en spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|