BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Galatasaray 30-01-2025 / 21.00u / E.L.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 januari 2025 - 20:47   quote  deeplink  
Opstelling Ajax
Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts.

Het rommelt in Amsterdam lees ik net.
Henderson die zijn contract wil opzeggen omdat hij geïnteresseerd is in een overstap naar AS Monaco.

Daarnaast laat het Franse L'Équipe weten dat Lille OSC dicht bij is met het bereiken van een huurdeal met een optie tot koop met Akpom.

Wordt vervolgd..

Fijne wedstrijd allemaal
freakie
 freakie - donderdag 30 januari 2025 - 21:30   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2025 door freakie --
freakie
 freakie - donderdag 30 januari 2025 - 21:30   quote  deeplink  
Van mij mag er wel wat gebeuren hoor, Henderson is prima maar hij is niet de speler die Ajax zoveel voetballend beter maakt. Akpom, ook goed, als je er een rechtsbuiten bij krijgt en dan akpom van verhuren is dat prima. Gelukkig maar dat ze zich iets meer gaan mengen
freakie
 freakie - donderdag 30 januari 2025 - 21:31   quote  deeplink  
Ook fijn om te zien dat Brobbey bij deze goal wel weer heel belangrijk is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 januari 2025 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2025 - 21:31 schreef freakie het volgende:
Ook fijn om te zien dat Brobbey bij deze goal wel weer heel belangrijk is.
Ik vind Akpom ook niet verkeerd invallen, ook Traore speelt behoorlijk

Galatasaray is toch een team met hele grote namen, gelukkig zijn ze nog niet gelukkig geweest met afronden
freakie
 freakie - donderdag 30 januari 2025 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2025 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vind Akpom ook niet verkeerd invallen, ook Traore speelt behoorlijk

Galatasaray is toch een team met hele grote namen, gelukkig zijn ze nog niet gelukkig geweest met afronden
Zeker. Gaat ook prima.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 januari 2025 - 22:15   quote  deeplink  
Fitz Jim verprutst te veel, de meeste gevaar komt van Taylor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 januari 2025 - 22:18   quote  deeplink  
En nu verprutst hij het niet, mooie goal hoor!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 januari 2025 - 22:19   quote  deeplink  
We zijn met dit Ajax beter in de counter geworden, mede ook door Brobbey!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 januari 2025 - 22:39   quote  deeplink  
Ik moet zeggen dat Akpom steeds beter gaat spelen, ik zou hem graag een keer in de spits zien samen met Brobbey
freakie
 freakie - vrijdag 31 januari 2025 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2025 - 22:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik moet zeggen dat Akpom steeds beter gaat spelen, ik zou hem graag een keer in de spits zien samen met Brobbey
Ja maar dat is ook al veel vaker gezegd haha. Juist Akpom of iemand naast Brobbey moet gewoon heel goed te doen zijn. Brobbey als afleiding. Alleen echt 2 spitsen gaat Ajax nooit doen.

Ik ben wel ergens blij dat er wat gebeurd bij Ajax. Er mag bij Ajax kwa spelers ook gewoon wat gebeuren. Ik kan me voorstellen dat Akpom misschien niet degene is die je weg moet laten gaan op “huur” maar kan je Henderson verkopen voor 3/4 miljoen. Waarom niet? Ja hij is ergens een leider maar daar moet je als Ajax ergens ook iemand anders voor kunnen vinden? Ik weet niet. Het is een uitgelezen mogelijkheid om spelers kansen te geven, ruimte te maken voor een aanvaller of back of wat dan ook.
freakie
 freakie - vrijdag 31 januari 2025 - 00:54   quote  deeplink  
Akpom ook gewoon effectiever met zijn acties, Godts loopt heel erg veel en is daarom niet altijd dreigend, akpom is van de snelle oplossing, dat was vandaag heel effectief.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 januari 2025 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 januari 2025 - 00:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja maar dat is ook al veel vaker gezegd haha. Juist Akpom of iemand naast Brobbey moet gewoon heel goed te doen zijn. Brobbey als afleiding. Alleen echt 2 spitsen gaat Ajax nooit doen.

Ik ben wel ergens blij dat er wat gebeurd bij Ajax. Er mag bij Ajax kwa spelers ook gewoon wat gebeuren. Ik kan me voorstellen dat Akpom misschien niet degene is die je weg moet laten gaan op “huur” maar kan je Henderson verkopen voor 3/4 miljoen. Waarom niet? Ja hij is ergens een leider maar daar moet je als Ajax ergens ook iemand anders voor kunnen vinden? Ik weet niet. Het is een uitgelezen mogelijkheid om spelers kansen te geven, ruimte te maken voor een aanvaller of back of wat dan ook.
Henderson is de rede dat je nu tweede staat lijkt me niet verstandig om die nu weg te doen. Hij houd juist de balans in het team. Een nieuwe 6 met het budget dat Ajax heeft? Kunnen niet eens een linksbuiten vinden. Rechtsback moet er ook nog komen.

Vd Boomen zeker niet doen op 6. Al vind ik die Mokio wel positief opvallen maar is nog jong.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 31 januari 2025 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 januari 2025 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Henderson is de rede dat je nu tweede staat lijkt me niet verstandig om die nu weg te doen. Hij houd juist de balans in het team. Een nieuwe 6 met het budget dat Ajax heeft? Kunnen niet eens een linksbuiten vinden. Rechtsback moet er ook nog komen.

Vd Boomen zeker niet doen op 6. Al vind ik die Mokio wel positief opvallen maar is nog jong.
Regeer zou dit moeten kunnen denk ik ? Maar lees dat hij blijft en schuldbewust is.. misschien was dit wel een opzettelijk bommetje van henderson om de boel op scherp te zetten binnen de directie, maar daar zullen we wel niet achterkomen..

Voor de rest gefeliciteerd mede Ajacieden met het behalen van de volgende ronde, wie had dit verwacht begin dit seizoen... Ik niet !
freakie
 freakie - vrijdag 31 januari 2025 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 januari 2025 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is henderson de reden dat we 2e staan? Hij is 4 wedstrijden goed dit seizoen. Ja hij is belangrijk, maar kan niemand anders dat? Ik denk dat Henderson een beetje te waardevol wordt ingeschat. Ja ik geloof ook zeker dat Henderson buiten het veld een voorbeeld is. Op het veld is hij ook wel vaak gewoon niet wat je wil.

Op de nederlandse velden tegen een Go Ahead, Heerenveen of Willem 2 bijvoorbeeld. Is henderson eigenlijk juist een beetje het probleem. Hij is namelijk alleen goed als hij ruimte heeft. Anders is het alleen maar ballen terug. Dus is het zulke wedstrijden juist moeilijk om iets te doen.

Vd Boomen zeker niet doen😂 Als je henderson verkoopt is er natuurlijk ergens wel ruimte om iets verder te doen. Vraag me ook wel af of zo kort voor tijd je dit dan nog moet doen. Lees ook dat ze met een rechtsback bezig zijn. Misschien eerst maar eens het elftal op orde krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2025 door freakie --
Scout2
 Scout2 - vrijdag 31 januari 2025 - 16:31   quote  deeplink  
Als Ajax er de nodige energie instopt dan lijkt het wat.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 31 januari 2025 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2025 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Fitz Jim verprutst te veel, de meeste gevaar komt van Taylor
Fitz jim stopt er ook ongelofelijk veel energie in om gaten dicht te lopen en om druk te zetten. Ikzelf vind taylor aanvallend beter maar gewoon overal stem ik op Fitz jim die zich op aanvallend vlak ook goed ontwikkeld.

Ik zie dezelfde ontwikkeling in defensief opzicht niet bij Taylor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Galatasaray 30-01-2025 / 21.00u / E.L.

0.0051269