|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Al bijna 13 maanden!"
"Ik zit al bijna dertien maanden in de Villa", realiseert Amanda zich plotseling. "En jullie vinden een week al zwaar", lacht ze om de zeurende broer en zus. "Ik zou flippen hoor, elke dag", zegt Emin. "Ik zit nu op 5000 euro boete, maar ik ga er niet meer van maken. Huub zit op 800.000 euro boetes, nog twee boetes en hij zit op een miljoen. Ik vraag me af wat hij dan gaat doen?", vraagt Amanda hardop af. Ook Claire komt aan bod. "Claire moet niet meedoen aan De Gouden Kooi, die kan beter meedoen aan een reclamespotje voor Marlboro", lacht de Amsterdamse doelend op het overmatig rookgedrag van haar tegenstandster. Amanda is nog lang niet klaar met het inlichten van de nieuwkomers.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
gewoon cool blijven Amanda, Jammer je bent zelf ook heel vaak geflipt en gematst, dus wat dat betreft loop je maar drie ton achter op Huub, en dan de keren dat brian je gered heeft. maar goed in de buitenwereld, in de ideale wereld, hadden Huub en jij elkaar afgemaakt. alhoewel, weet bijna zeker dat Jij Huub had afgemaakt. daar had ik wel geld voor willen betalen die match te zien, maar alle hoop is nog niet verloren, wanneer Brian er niet is, en alle drie gaan ze op jou. Jaap Claire & Huub, dan verbrand je Huub wel. dat zou pas lachen zijn. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
voor dat kleine k"tkereltje met zijn kikkerbek hoeft niemand bang te zijn, plak hem een bord op met herhaling en zet hem voor de camera dan maakt hij ook TV |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
frans-06