|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog 14 keer doodergeren.
Plek 2 is weg
6 punten achter op plek 3. Het is een SCHANDE |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Valt niks anders van te maken inderdaad |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kun je in de toekomst kijken jomanda |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit was wel weer klassiek Feyenoord tegen Ajax tot een paar jaar terug. Aardig meedoen en toch niets overhouden, ook omdat er in de slotfase de frisheid er niet meer is. Zo voelde het exact |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je denkt dat je nog tweede word, moeten ze je opnemen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Die Moder viel ook zwaar tegen. Zit totaal geen snelheid in. Zerrouki 2.0, die gaat ook niets toevoegen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dit seizoen gaat het niet meer worden , trainer die niet voldoet en te weinig kwaliteit met dank aan te kloese |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Wij altijd een selectie die echt op zn best moet presteren om goed voor de dag te komen. Maar bij iets minder is het fors minder gelijk. Nu moeten ze 5 weken bijkomen van die wedstrijd tegen munchen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:52 schreef Leuv het volgende:Die Moder viel ook zwaar tegen. Zit totaal geen snelheid in. Zerrouki 2.0, die gaat ook niets toevoegen Eens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zullen we Moder nog even afwachten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ja we wachten tot Oktober 2026. Sjezus wie doet gvd de scouting binnen onze club. Een blinde kan toch zien dat deze nooit het niveau gaat hebben dat er nodig is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fitheid blijft gekmakend. 3-4 spelers die op voorhand al niet toe zijn aan 90 minuten. En 3 van de spelers je die inbrengt zijn dat ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Als Feyenoord de juiste wedstrijdinstelling, meer passie, inzet, lef en strijd had getoond had je vanmiddag in de Arena dik van Ajax kunnen winnen. Maar het was te slap,afwachtend en achteruitvoetbal. Ook kun je je afvragen wie bij Feyenoord de doelpunten gaat maken want Ueda was onzichtbaar en is veel te licht. De filosofie van Arne Slot is onterecht overboord gegooid en je bent weer helemaal terug bij af. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik heb niks positiefs toe te voegen, log ff uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je goed kijkt raakt Hancko voor de zestien niks. Alleen grond. Daarna tikt eigenlijk Weghorst met zijn fout tegen de voet van HANCKO aan Dat is in de zestien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja,dit is toch helemaal niks? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De penalty wordt dus gegeven voor t tweede moment |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En voor de 2-1 was het een hoekschop voor Feyenoord. Read was daardoor niet op tijd terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha ZZ wil jij de volgende wedstrijd doen vanuit Zeist? Want daar zijn ze corrupt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is echt bizar. De voet van Hancko hangt daar en Weghirst raakt m |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar hier zie of hoor je niks meer van terug. Dat kan toch niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was in de herhaling tijdens wedstrijd nog eens duidelijk te zien. Toaal geen opzet, roevallige aanraking. Maar goed, Wellie regelde gerechtigheid. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:Was in de herhaling tijdens wedstrijd nog eens duidelijk te zien. Toaal geen opzet, roevallige aanraking. Maar goed, Wellie regelde gerechtigheid. Ja echt waar man! Totaal niks geen intentie, gewoon duel.
Wellie prima |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: ESPN kwam zowaar op die 2 momenten terug, doen ze verder niks mee. Belachelijk natuurlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Even terug met je opmerking Ja psv is al kampioen met 13 punten voorsprong ??????????????????????
En nu ?????????????
Er zal iets moeten gebeuren met deze selectie dat is waar. Maar zag wel met het inbrengen van een pasr geblesseerden weer vuur. Nee ik heb nooit opgegeven in mijn leven ......en dat gaan de Feyenoord supporters ook niet doen, en hopelijk de spelers ook niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 18:37 schreef piet de paler het volgende:[..] Even terug met je opmerking Ja psv is al kampioen met 13 punten voorsprong ?????????????????????? En nu ????????????? Er zal iets moeten gebeuren met deze selectie dat is waar. Maar zag wel met het inbrengen van een pasr geblesseerden weer vuur. Nee ik heb nooit opgegeven in mijn leven ......en dat gaan de Feyenoord supporters ook niet doen, en hopelijk de spelers ook niet Als je niet ziet hoe instabiel Feyenoord is.. Plek 2 is weg. Klaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wij spreken elkaar nog Nooit opgeven nooit nooit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Of realistisch zijn ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was 020 dat ook op 13 punten van psv ,dat was toch ook beslist ? Ja toch niet dan |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Zo is dat! Ooit keert het geluk ook eens. En die Makkelie was natuurlijk weer dramatisch. Geen geel sutalo, geen tweede geel Taylor, onterechte penalty, geen corner vlak voor 2e goal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Commentaar NOS is onpartijdiger dan ESPN |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 19:08 schreef de kromme2 het volgende:[..] Zo is dat! Ooit keert het geluk ook eens. En die Makkelie was natuurlijk weer dramatisch. Geen geel sutalo, geen tweede geel Taylor, onterechte penalty, geen corner vlak voor 2e goal. Vergeet niet geen voordeel bij buitenspel eerste helft. Ik vond het trouwens wel een penalty maar dat terzijde, je weet gewoon met deze scheids maar eigenlijk iedere scheids dat ze tegen ons zijn. Wapen je daar dan een keer tegen denk ik dan. Ik vind het allemaal zo verschrikkelijk amateuristisch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2e gele kaart Taylor? Pingel ?????????????? Tja de gifbeker moet leeg |
|
|
|