|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die ie ook helemaal klaar met t gezeik. Niet zo gek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Redmond ook al in 60 seconde meer doelpogingen dan Ueda |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
En nu weer 2-0 achter en niemand die bij Feyenoord een doelpunt kan maken. Het is te zot voor woorden gewoon. Ueda kan geen potten breken voorin en in de transferwindow lekker niemand halen met scorend vermogen na het vertrek van Santi. Hoe kun je het verzinnen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
je moet nu gaan ingrijpen dit kan zo niet langer , priske krijgt dit elftal niet aan het voetballen , de onzekerheden stapelen op in dit elftal , ook de grote lijst met blessures waar priske ook mede voor verantwoordelijk is is te bizar voor woorden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Na 70 minuten Ueada is Caranza wereldklasse |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We liggen er uit Maar doe mijn een lol ...schop die Noa Lang |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Om lang te schoppen ja |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De gifbeker moet gewoon leeg . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Totaal gebrek aan kwaliteit, leiderschap en doorzettingsvermogen. Het begint bij de trainer, maar het is ook 90% middelmaat op het veld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Paxao respect hij blijft gaan Read vecht, Beelen , en Timber rest speelde slecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha kijk zo doe je dat Mitchel HELD!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Denken jullie dat we onder Slot nog steeds met 4 verdedigers gespeeld zouden hebben, in een alles of niets wedstrijd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Veel mensen vinden dit toch een penalty ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Smal had een penalty moeten krijgen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die corner dan nog hahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou pak de bijlen en de hamers maar En roep om pascal Boschaert dan komt alles goed ........... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoveel spelers bij ons die nooit bij ons hadden mogen voetballen. We zijn 10 jaar terug in de tijd. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wederom slecht zowel zondag tegen Ajax als vanavond tegen PSV. Ook nu uitgeschakeld voor de beker en Feyenoord laat het gewoon lopen. Wanprestatie gewoon. Het lijkt helemaal nergens op en niemand bij Feyenoord die ook maar een doelpunt kan maken. Lage corners, ballen recht in de handen van de keeper van de tegenpartij in plaats van in de hoek van de goal van de tegenpartij te schieten. Bizar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond Mario zinnige taal uitslaan , over aankoop Had 15 milj geinvesteerd in spelers zoals Steijn of 1 andere bewezen topper |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik bedoel en ik denk mooie Mario ook Een speler had je moeten bijkopen maar wel kwaliteit Kijk nu eens als Timber er in komt wat een verschil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
We moeten dit seizoen ondergaan mannen heb me al bij neergelegd dit jaar alles verkeerd valt
volgend jaar blijft iedereen heel👍 zie je dat echt niet alles rotzooi is en doe je mee om titel met maar 2-3 echte top aankopen!
... En toen werdt ik wakker😒 maar gek genoeg kan het zomaar, al die procentjes maakt enorm verschil |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien, maar ik zou zo 7 spelers weggeven voor hem. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Steijn? serieus...nu ineens wel :D Dan had je dat VOOR zijn contract verlenging moeten doen. Scheelt zo 8 miljoen tot 10 miljoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2025 - 21:00 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik bedoel en ik denk mooie Mario ook Een speler had je moeten bijkopen maar wel kwaliteit Kijk nu eens als Timber er in komt wat een verschil Die speelde vandaag weer gewoon een 3 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch blijf ik er bij plasts 2 of 3 is haalbaat We winnen niet van AC en kunnen dan focussen , met de weinige goede spelers die er wel zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou in dit feyenoord uitstekend passen ja altijd gezegd, kan zomaar nieuwe kuyt worden,, maar wat het vooral is we hebben groot gebrek aan een goeie en vooral echte 10, want we komen er vaak zat namelijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2025 - 21:02 schreef piet de paler het volgende:En toch blijf ik er bij plasts 2 of 3 is haalbaat We winnen niet van AC en kunnen dan focussen , met de weinige goede spelers die er wel zijn Ja dat mag ik godverrredomme hopen zeg plek 3 dan, voel me al zo verrot met dit seizoen maar nog verder zakken dan az twente en zulke teams,, 2 is echt dit ramp seizoen in alles echt niet mogelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2025 - 21:08 schreef bijft007 het volgende:[..] Ja dat mag ik godverrre hopen zeg, voel me al zo verrot met dit seizoen maar nog verder zakken dan az twente en zulke teams. Dat is de keus die ze hebben gemaakt. Al vaker gezegd, zo eindig je 5e max! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het verbaasd mij wel dat hier en iedereen op TV en de rest van de wereld geen pingel claimde bij het schot van Smal waar Peresic zijn voet blockte |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Smal trapte toch tegen hem aan, dacht ik? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Smal schoot toch die bal hard richting doel ,daarna kwam die voet peresic pas. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Volgens mij niet hoor. Ik meen dat ie niet eens de bal raakte en Perisic onder zijn voet trapte. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb het nog een keer terug gekeken . Het is minuut 92.50 Smal haals vol uit naar de bal en Peresic blokt zijn voet waardoor hij de bal niet kan raken. Zo is het echt! 100% een penalty |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De vrouw van Renato wacht Leon. Laat t gaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee iedereen kan de wedstrijd tegenwoordig terug kijken. Ga kijken ik zweer het ,een pingel en zelfs de tweede gele kaart voor die Peresic Vanaf de 92ste minuut kijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wil nu echt NIEMAND dat vrouwtje pakken dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maakte Renato die grap tegen jou?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
RB hoor je niet, zijn plicht aan het nakomen zekers voordat er klachten komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2e helft bier drinken met 2 dames in kroeg. Levendiger dan een tandeloos Feyenoord.
Verliezen kan. Maar zo ondermaats. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|