|
|
Bowie
|
|
|
Het begint griezelig te worden. Zie je de herhaling van hun 1ste schot op doel, zie je een lamp echt pal voor Wellenreuther staan, je ziet ook, voor de 178 keer dit seizoen al weer beelden van die gruwelijke VAR die zitten te kijken als vissers naar hun dobber, je kan het je op dat moment niet voorstellen dat het zal gebeuren en toch je een paar seconden later weer gejuich en hoofden omlaag bij ons.
Dan ben je eigenlijk al uitgeschakeld, we zijn een bokser die na 237 rake klappen nog wel staat maar tegenwindje is al genoeg om KO te gaan.
Seizoen over qua prijzen, ik zie spelers die ik helemaal niet meer wil zien zoals Osman, maar ook Moder doet zijn roepnaam Modder alle eer aan, wat een droeftoeter is dat, je ziet vooraf te Kloese die als een bang ree in de camera kijkt. Daarna Priske die nu omdat meneer Kraai dat zegt de gentleman meer en meer gaat spelen. Dus bij alle vragen een brede glimlach, zoals de ouderlingen vooraan bij de preek van de dominee.
Dan zie je op het einde nog beelden van de Feyenoord-bank, holle ogen, bleke bekjes. Dan weet je dat dit seizoen nog lang duurt, en alleen maar ellende gaat brengen. Ik sluit harde acties bij Maasgebouw zeer binnenkort niet uit. De club is een kruidvat, waar op dit moment iedereen elkaar wantrouwt, haat, misgunt.
Ik heb mijn zoon deze week maar eens geprobeerd uit te leggen, waarom Feyenoorder? Dat is het leven jongen zei ik, kijk naar de beelden van het publiek zondag waar je plastische figuren succes zag snuiven. Wij zijn anders, club is zoals het leven, niet alleen maar meewind.
Maar is het is op dit moment een ware kwelling. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2025 - 23:48 schreef Bowie het volgende:Het begint griezelig te worden. Zie je de herhaling van hun 1ste schot op doel, zie je een lamp echt pal voor Wellenreuther staan, je ziet ook, voor de 178 keer dit seizoen al weer beelden van die gruwelijke VAR die zitten te kijken als vissers naar hun dobber, je kan het je op dat moment niet voorstellen dat het zal gebeuren en toch je een paar seconden later weer gejuich en hoofden omlaag bij ons. Dan ben je eigenlijk al uitgeschakeld, we zijn een bokser die na 237 rake klappen nog wel staat maar tegenwindje is al genoeg om KO te gaan. Seizoen over qua prijzen, ik zie spelers die ik helemaal niet meer wil zien zoals Osman, maar ook Moder doet zijn roepnaam Modder alle eer aan, wat een droeftoeter is dat, je ziet vooraf te Kloese die als een bang ree in de camera kijkt. Daarna Priske die nu omdat meneer Kraai dat zegt de gentleman meer en meer gaat spelen. Dus bij alle vragen een brede glimlach, zoals de ouderlingen vooraan bij de preek van de dominee. Dan zie je op het einde nog beelden van de Feyenoord-bank, holle ogen, bleke bekjes. Dan weet je dat dit seizoen nog lang duurt, en alleen maar ellende gaat brengen. Ik sluit harde acties bij Maasgebouw zeer binnenkort niet uit. De club is een kruidvat, waar op dit moment iedereen elkaar wantrouwt, haat, misgunt. Ik heb mijn zoon deze week maar eens geprobeerd uit te leggen, waarom Feyenoorder? Dat is het leven jongen zei ik, kijk naar de beelden van het publiek zondag waar je plastische figuren succes zag snuiven. Wij zijn anders, club is zoals het leven, niet alleen maar meewind. Maar is het is op dit moment een ware kwelling. Helemaal waar! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: En dan nodig je ons als echte strijders niet even uit ? Ik had best een paar biertjes gelust. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Echte strijders kijken 90 minuten tandeloos voetbal? En dat nog weken aanzien? Verliezen kan, maar niet op deze manier. Bier was lekker, Leuv. Dames ook. Proost. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lees al die stukjes ( buiten teletekst om ) V Krabbendam en die andere helden, ik vindt het om van te kotsen , hoe zij aan het graven zijn. Alleen om zelf in de picture te staan, en zo te zien gaan er veel mee, De waarheid ligt in het midden , maar laat het over aan het bestuur |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Piet jij leeft echt in een sprookjeswereld. Ik zou zeggen doe een rondje door de Efteling en maak er een mooie dag van |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar ik lach bijna elke dag jij ook ???????? De waarheid ligt in het midden, de woorden blessures, scheidsrechterlijke dwalingen tellen ook mee. En ja priske is geen goede keuze. Maar in den beginne riep ik, dat deze aanstelling niet goed was en waarom: Jeugd opleiding is gericht op systeem Slot Hij wilde ander systeem voetballen De spelers zijn asngekocht voor het systeem van Slot ( en ontwikkeling)
En nu zit je met Priske .......en jij leeft in een wondere wereld dat met aanstellen nu een andere interim trainer alles is opgelost Wie leeft er dan in een efteling |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Priske zag het volgens enige binnen Feyenoord anders en zette de ingezette weg op een ander traject? Voor deze fouten is DtK verantwoordelijk. Voor het aantrekken van DtK is de RvC verantwoordelijk met afgezanten hierin van de VvF en STICO met zijn meerderheidsaandeel.
Doelstelling is vrij duidelijk uitgesproken, n.l. 2e worden en CL voetbal waarborgen, titel werd ook niet uitgesloten.
Als dit mis dreigt te gaan en verder geen enkele prijs binnen haalt, tsja dan kan je je ogen niet meer sluiten voor de werkelijkheid en zal er een consequentie aan vast zitten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
14 wedstrijden te gaan ............elke steun helpt Ik denk en hoop dat het wel gaat lukken, in ieder geval plaats 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De afspraak was met mij en geduldige dat we na de winterstop zouden evalueren Piet. Op een gegeven moment houdt het op, er waren er die hadden het voor de kerst al redelijk goed gezien! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat er ook gebeurd , ik denk met minder wedstrijden en maakt niet uit met welke trainer Minder blessures dat minimaal plaats 3 haalbaar is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2025 - 09:50 schreef piet de paler het volgende:Lees al die stukjes ( buiten teletekst om ) V Krabbendam en die andere helden, ik vindt het om van te kotsen , hoe zij aan het graven zijn. Alleen om zelf in de picture te staan, en zo te zien gaan er veel mee, De waarheid ligt in het midden , maar laat het over aan het bestuur Wat wil jij dan eigenlijk horen ? Moeten die gasten proberen deze ontspoorde puinhoop recht te praten ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar hebben we o.a Piet al voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee maar we zijn niet realistisch Als je leest op het forum moet iedereen weg , en elk weldenkend mens weet dat dit niet kan. En dat je dan plaats 3 ook kan vergeten. Wat is daar recht praten aan ???!?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu: Priske weg. Interim aanstellen Structuur veranderen, weer een echte TD aanstellen.
Komende zomer: Puinruimen in de selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus 3e plaats uit het hoofd zetten
Vreemde redenatie , €€€€€€€ opofferen voor ?????????
Ik praat nog steeds reallistisch of niet ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2025 - 20:30 schreef piet de paler het volgende:Dus 3e plaats uit het hoofd zetten Vreemde redenatie , €€€€€€€ opofferen voor ????????? Ik praat nog steeds reallistisch of niet ? Waar heb je het over? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je nu gaat rommelen in staf en trainer maak je geen kans meer op 3e plaats Het duurt zeker 4 wedstrijden als de nieuwe trainer iets wil |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2025 - 20:34 schreef piet de paler het volgende:Als je nu gaat rommelen in staf en trainer maak je geen kans meer op 3e plaats Het duurt zeker 4 wedstrijden als de nieuwe trainer iets wil |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2025 - 20:34 schreef piet de paler het volgende:Als je nu gaat rommelen in staf en trainer maak je geen kans meer op 3e plaats Het duurt zeker 4 wedstrijden als de nieuwe trainer iets wil Gelukkig is plek 3 onder Priske wel een garantie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Inmiddels februari en de winterstop is alweer een ver verleden. Het gaat gewoon niet meer, 3e is ook niet iets om tevreden over te zijn en medische staf is niet op het technische deel afgestemt en spelers snappen het ook niet als je de geluiden mag geloven. We zijn afgegleden en de ruimte naar beneden is gewoon op. Gaat ook niet beter worden als je het onvermijdelijke uitstelt denk ik. |
|
|
|