|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2025 - 09:45 schreef piet de paler het volgende:[..] Je kan lachen , maar tot die tijd had Feyenoord geen officiele mededeling gedaan En al die sites spraken elkaar tegen Erg ouderwets ja zeker. Maar onafhankelijk Ja gelijk hoor Piet.
Met al die geruchten verspreidende click sites zie je door de bomen t bos ni meer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2025 door MightyAce -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Succes bij o21 gozert,, misschien zien we je volgend seizoen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heb nu al een paar keer gelezen dat hij gekijk bij het eerste gaat aansluiten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom niet, als hij iets beter is als Redmond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lijkt me grappig.......dan is hij goed? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Loopt vast vooruit op zijn blessure. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had gewoon moeten debuteren vandaag , |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Was continue aanspeelbaar, weinig balverlies en wilde zich laten zien.
Voor de rest nog weinig over te zeggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Deed zijn best. Won wat duels. Lijkt wel een mobiele speler te zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 - 22:15 schreef DMD het volgende:Was continue aanspeelbaar, weinig balverlies en wilde zich laten zien. Voor de rest nog weinig over te zeggen. Eens. Daardoor wel veel uit de spits vandaan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Erg onrustig , grote bewijsdrang |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Samsung altijd bij zich ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De eerste indrukken na een kwartiertje voetbal ,fantastisch. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Er was dan ook niets aan hem te zien dat hij op enige niveau in Mexico heeft gevoetbald. Hij weet dit goed verborgen te houden wat ook een kwaliteit is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Je hebt gelijk , mits cynisch bedoeld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 - 22:15 schreef DMD het volgende:Was continue aanspeelbaar, weinig balverlies en wilde zich laten zien. Voor de rest nog weinig over te zeggen. Het juiste antwoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe kan je een speler beoordelen over een 15 minuten? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kun je inderdaad geen oordeel over vellen, al was t een half uur |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh was het een half uur 😅 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja maakt ni uit eigenlijk🙂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Deed zn best was bezig maar als spits van ons is het toch vaak tegen paar verdedigers opbeuken niet te doen,, zekers als aanvallen vrij voorspelbaar en of traag gaan zonder verassing,, normaliter had hij evenals vant zand en mogelijk dit half jaar meer niet aan bod gekomen nog,, te hopen het noodgedwongen versneld proces nog wat moois naar volg seizoen oplevert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij beoordeelt hem😂😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is waar🤣🤣🤣 maar in iedergeval niet in een negatieve vorm |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook niet hoor, je ziet wel dat het een spits is maar vond het nou niet echt een fantastisch optreden, vandaar mijn vraag.. Zoals eerder gememoreerd is ie gehaald voor de toekomst en met Robin als trainer denk ik dat hij deze jongen heel wat bij kan brengen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 12:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ook niet hoor, je ziet wel dat het een spits is maar vond het nou niet echt een fantastisch optreden, vandaar mijn vraag.. Zoals eerder gememoreerd is ie gehaald voor de toekomst en met Robin als trainer denk ik dat hij deze jongen heel wat bij kan brengen.. Ik schreef ook fanstastisch omdat berichten voor mij alweer zo negatief klonken. Die gast is er net,ik ben het dus gewoon helemaal met jou eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In een B-team je debuut. Lekker niet ingespeeld team, zoeken naar je vaste rol. Brutaler dan Ueda. En geen haarband. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 13:55 schreef FR-Henk het volgende:In een B-team je debuut. Lekker niet ingespeeld team, zoeken naar je vaste rol. Brutaler dan Ueda. En geen haarband. Wel heel energiek, daarom steeds uit positie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En krachtig in duels komen, Ueda en Carranza zijn daarin net weekdieren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gaat onze 1ste spits worden. Zit veel vuur in die jongen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als hij straks gescoort heeft en gaat juichen dan zien ze eruit als het Castore logo te zien op zijn shirt.
Deze jongen word een held! Ik neem nu graag een voorschot op wat komen gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie m liever in de spits dan Carranza |
|
|