|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook en ook liever dan Ueda ,en dat komt puur door die 45 minuten bewegelijkheid dat hij heeft laten zien en zijn leeftijd . Zit veel potentie in dat jochie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De 3 aankopen ( winterstop) zij dus niet zo slecht ( tot nu toe) Dit is toch ook teKloese ???????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Überhaupt zijn die 3 controleurs die gehaald zijn echt meer dan prima (hwang moder en targaline) maar ook lutomba en small oogt redelijke aankoop maar die zetten niet de goals voor je
en carillo is echt niet gehaald om direct een Santi te vervangen maar meer toekomst muziek en laat nu al meer potentie zien want nogal een pijnlijke constatering is naar overige spitsen
dtk heeft niet de kunde en of daadkracht gehad om de kers op de taart erbij aan te kopen nmk creativiteit en goals ook voor op de bank om in te brengen gewoon echt 0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Net dat is dan weer Ruijl 🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2025 - 12:30 schreef bijft007 het volgende:Überhaupt zijn die 3 controleurs die gehaald zijn echt meer dan prima (hwang moder en targaline) maar ook lutomba en small oogt redelijke aankoop maar die zetten niet de goals voor je en carillo is echt niet gehaald om direct een Santi te vervangen maar meer toekomst muziek en laat nu al meer potentie zien want nogal een pijnlijke constatering is naar overige spitsen dtk heeft niet de kunde en of daadkracht gehad om de kers op de taart erbij aan te kopen nmk creativiteit en goals ook voor op de bank om in te brengen gewoon echt 0 Zelfs een Van Geel aankoop zoals Steijn had iig logisch geweest. Welke club verkoopt er nou al z'n goals??? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2025 - 12:05 schreef piet de paler het volgende:De 3 aankopen ( winterstop) zij dus niet zo slecht ( tot nu toe) Dit is toch ook teKloese ??????? Nee maar wat moet je ermee? NU komt het uit met zoveel blessures maar straks zitten ze gewoon op de bank. We hebben doelpunten nodig en geen controleurs.
Ik heb die Carrillo bovendien nog op niets weten te betrappen waarop ik hem zou hebben aangetrokken. Hij is niet snel, kan geen bal vasthouden, heeft geen diepte en kan niet met de rug naar het doel spelen . Misschien gaat het allemaal nog komen maar zeker niet dit en volgend seizoen en dan zal er heel veel tijd in moeten worden gestoken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2025 - 12:05 schreef piet de paler het volgende:De 3 aankopen ( winterstop) zij dus niet zo slecht ( tot nu toe) Dit is toch ook teKloese ??????? Ik heb afgelopen week bij een jongen gewerkt uit Estonia die stage heeft gelopen bij Feyenoord als scout . Hij werd vooralsnog afgewezen en alles in zijn apartement stond al ingepakt. Maar hij gaf aan dat Mark Ruijl de man was waar hij mee gesproken had. Ik twijfel of Dtk nog wel de technische man is wat ook dtk zelf allang heeft aangegeven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2025 - 12:47 schreef Leuv het volgende:[..] Nee maar wat moet je ermee? NU komt het uit met zoveel blessures maar straks zitten ze gewoon op de bank. We hebben doelpunten nodig en geen controleurs. Ik heb die Carrillo bovendien nog op niets weten te betrappen waarop ik hem zou hebben aangetrokken. Hij is niet snel, kan geen bal vasthouden, heeft geen diepte en kan niet met de rug naar het doel spelen . Misschien gaat het allemaal nog komen maar zeker niet dit en volgend seizoen en dan zal er heel veel tijd in moeten worden gestoken. Afgekeurd doelpunt , niet zijn fout mmmmmmmm, Je jan alles zwart bekijken |
|
|
|