BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Oussama Targhalline topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 06 februari 2025 - 20:18   quote  deeplink  
Weinig werkgevers die personeel met zo'n cv aannemen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 februari 2025 - 20:22   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi vond hem een goede speler ..........
van geil
 van geil - donderdag 06 februari 2025 - 20:27   quote  deeplink  
Je hebt weer eens geen idee waar het over gaat
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 februari 2025 - 20:32   quote  deeplink  
Karim vond het een goede voetballer
Had het niet over de blessures

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2025 door piet de paler --
bijft007
 bijft007 - donderdag 06 februari 2025 - 20:39   quote  deeplink  
Verwacht er niet al te veel van logisch ook met spelers die te halen zijn voor paar ton,, positioneel ook genoeg keus lijkt me eigenlijk als deze ook zoals hwang/moder/zerrouki positioneel is

Buiten dat je komt wel buurt 16 met zo nu dan ook met vrij aardige opbouw opzet ook via je controleurs daar ligt niet grootste pijnpunt

dat is echt gehele voorste linie beginnend met een echte 10 wat milambo niet echt is en ook niks anders voor hebt in selectie momenteel tot lw rw en meer balvaste spits

je hebt op deze manier teveel moeite iemand echt pijn te doen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 februari 2025 - 20:42   quote  deeplink  
Ik denk ook dat ze beter een dure (sub) topper hadden kunnen kopen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 februari 2025 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2025 - 20:32 schreef piet de paler het volgende:
Karim vond het een goede voetballer
Had het niet over de blessures
Dat had je 8 uur ervoor ook al gezegd,..pffff
MMM
 MMM - donderdag 06 februari 2025 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2025 - 20:22 schreef piet de paler het volgende:
Karim El Ahmadi vond hem een goede speler ..........
Staat niet op teletekst
VVout
 VVout - donderdag 06 februari 2025 - 21:26   quote  deeplink  
Karim vond ook dat 3e eindigen niet past bij Feyenoord en dat je voor de rest eigenlijk nergens meer voor speelt en een teleurtelling is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 februari 2025 - 12:28   quote  deeplink  
En dat daarom kritiek niet meer dan normaal is.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 07 februari 2025 - 12:46   quote  deeplink  
Ook wel aardig open deur gehalte eigenlijk haha,, weet ook niet of hij analist is maar meer een uitgenodigde gast die wedstrijdje van ons aanwezig is,, ach het is een oud Feyenoorder dan vergeef ik het hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 februari 2025 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 07 februari 2025 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2025 - 21:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Staat niet op teletekst
Nee maar wel in mijn posts hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 februari 2025 - 18:09   quote  deeplink  
Oussama Targhalline heeft deze week zijn entree op het trainingsveld nog niet kunnen maken. De 23-jarige Marokkaanse middenvelder werd op Deadline Day overgenomen door Feyenoord van Le Havre AC voor minder dan een miljoen euro. Trainer Brian Priske heeft kennisgemaakt, maar Targhalline is nog niet beschikbaar.

"Mijn eerste indruk van hem als persoon is heel goed," vertelt Priske in gesprek met Feyenoord ONE over de aanwinst, die wordt gezien als opvolger van Mats Wieffer. "Op dit moment mag Targhalline nog niet op het veld staan, dus dat maakt het een beetje moeilijk. Het is een goede gast, een goede vent. Dus het gaat zeker goedkomen in de toekomst."

De ontmoeting met de Mexicaanse spits Stéphano Carrillo laat nog even op zich wachten. "We moeten afwachten op zijn verblijfs- en werkvergunning, dat duurt altijd even. Ik heb wel goed nieuws gehad dat het eerder voor elkaar komt dan verwacht. Ik hoop hem hier binnenkort op 1908 te kunnen verwelkomen." De 18-jarige aanvaller en Targhalline zijn door Feyenoord niet ingeschreven voor de Champions League.
tomson
 tomson - vrijdag 07 februari 2025 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2025 - 12:46 schreef bijft007 het volgende:
Ook wel aardig open deur gehalte eigenlijk haha,, weet ook niet of hij analist is maar meer een uitgenodigde gast die wedstrijdje van ons aanwezig is,, ach het is een oud Feyenoorder dan vergeef ik het hem.
Hij zit bij voetbalpraat, de eretribune op zaterdag en staat bij wedstrijden langs het veld. Dus we mogen er gevoeglijk vanuit gaan dat hij bij ESPN als analist op de loonlijst staat..
bijft007
 bijft007 - vrijdag 07 februari 2025 - 23:43   quote  deeplink  
Oja das waar ook voetbal praat en eretribune zit hij zo nu en dan ja👍 maar goed ik zie daar ook geregeld v polen zitten in voetbal praat,, royston wel alleen dacht ik alleen uitgenodigd voor ch league potjes zover ik weet., part time werknemers ofso.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 februari 2025 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 februari 2025 - 20:43   quote  deeplink  
Goed mogelijk dat ie morgen zijn debuut ma* maken samen met Moder en Milambo op het middenveld, ben benieuwd..
tomson
 tomson - vrijdag 14 februari 2025 - 21:51   quote  deeplink  
Als ze deze jongen een maand geleden gezegd zouden hebben dat hij binnen een week na aankomst in de basis zou staan bij Feyenoord. hahaha gekkenwerk.. Ik ben dus ook benieuwd
Maakt pijnlijk duidelijk hoe hoog de nood nog steeds is.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 februari 2025 - 15:06   quote  deeplink  
Bron ;)
van geil
 van geil - zaterdag 15 februari 2025 - 16:44   quote  deeplink  
Gaat geen goals maken
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 februari 2025 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2025 - 16:44 schreef van geil het volgende:
Gaat geen goals maken
Teletekst supporter
tomson
 tomson - zaterdag 15 februari 2025 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2025 - 15:06 schreef piet de paler het volgende:
Bron ;)
Spa 😎
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 februari 2025 - 05:37   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2025 door Leon FR1908 --
Leuv
 Leuv - maandag 17 februari 2025 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2025 - 21:51 schreef tomson het volgende:
Als ze deze jongen een maand geleden gezegd zouden hebben dat hij binnen een week na aankomst in de basis zou staan bij Feyenoord. hahaha gekkenwerk.. Ik ben dus ook benieuwd
Maakt pijnlijk duidelijk hoe hoog de nood nog steeds is.
Het geeft alleen maar aan welke kwaliteit er in de jeugd zit. Dat er geen kan doorgroeien en aanpikken aan dit niveau van het eerste zegt mij al genoeg.
TD spelen is meer dan een aantal exoten aankopen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Oussama Targhalline topic

0.0063910