|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kijk even naar de raportcijfers van oud voetballers in de nieuwsbladen . Is echt overal de beste middenvelder en zit ook overal bij de beste 4. Zie ik het anders. Hij is zeker niet slecht bezig, maar vind het vanuit hem nog niet verrassend, doortastend en -dus- bepalend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 21:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Schei toch uit joh. Je vond hem geweldig? Targa is over het geheel nog niet een bepalende speler. Dat is Sem Steijn ook niet. Kan bij beiden nog komen. Ik vind Targhalline wel een aardige speler. Echt een 6, ballen veroveren. Passing soms nog slordig.
Maar kan in de potjes dat hij meedeed niet negatief zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik vind het een goede speler , beetje el ahmadi achtig brengt ook dat beetje gif en kan ook goed voetballen , ik denk dat hij nog stappen kan zetten om een nog betere speler te worden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je hebt dit type verder ook niet echt in je selectie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij voert zijn taak uit rondom zijn positie en doet dat sober . Niet teveel poespas maar wel effectief . De vrije man vinden is vaak wat lastiger . Hwang houd ervan om druk te zetten op de tegenstander en doet dat ook met veel overtuiging . Alleen hij loopt vaak te diep en bij balverlies staat hij vaak te diep waardoor er een gappend gat op het middenveld ontstaat die geen ander kan opvullen. Valente is een mooie voetballer ,heeft oog voor de vrije man en een hele goede pass in de benen . Komt verdedigend soms te kort door uithoudingsvermogen maar verliest nooit echt zijn positie. Bij Targhalline en zeker bij Valente zit er nog ruimte voor verbetering in. Bij Hwang is het hopen op goede dagen die hij zeker gehad heeft .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind ik ook.. Kostte geen drol en is vaak 1 van de betere op het middenveld |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd, prima in de kosten baten analyse. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond deze dus helemaal niet zo goed Stofzuigen krijgt hij een plus voor. Maar aan de bal heel matig en in t doordekken kwam juist hij vaak te laat.
Dus nee, moet nog een stapje bij! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
ik vind vooral dat in een positie waar hij vaak bevind op de 6 waar je juist het vaakst het meest ruimte hebt in wedstrijden er te weinig igg eigenlijk mee gedaan wordt aan de bal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dan moet je Valente op die positie zetten alleen die komt nog tekort in verdedigend opzich. En Hwang loopt altijd te ver uit positie . Dan kan ik alleen maar zeggen dat Ousasama de beste van de 3 is op dit moment. Beter kan altijd en dat geld voor alle 3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou dat weet ik niet. Ik vind met hem kom je niet aan voetballen. Of heel matig. En we hebben meestal meer de bal dan de tegenstander.
Vergelijk t met die Reesink. Jong talent. Altijd aan speelbaar. De opbouw van Groningen liep aldoor via hem. De keeper kon altijd de bal bij hem kwijt. Targ bij ons speelt dan verstoppertje.
Maar goed. Wie weet komt t
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Reesink kan je net als Valente zo bij de top 3 kwijt . Maar die voetbalt niet bij ons maatje. Ik probeer de positieve en het negatieve van onze 3 middenvelders op die positie te meten. Valente is mijn favoriet . Daarna toch Oussama omdat hij zijn positie het beste van de 3 controleerd. En Hwang deed maar even mee maar liep al snel te jagen op Slitti zijn positie. Vorig jaar al zo vaak gezien dat we daardoor in de problemen kwamen. Tegen Fenerbahce ook nog laatst en toen gaven Lotomba massaal de schuld. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
in de opbouw misschien nog niet zo goed maar in het ballen veroveren en overal tussen zitten geweldig , heeft net dat beetje gif in zijn spel , met meer basis plaatsen zie ik hem de nodige stappen zetten naar een geweldige 6 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Prima rotatiespeler net als Hwang. Komt her en der wat tekort nog maar heeft ook goede dingen. Doet me in veel aan Woeffer denken maar mis een pass en vind m zulke grote passen nemen dat hij geregeld makkelijk uitgespeeld wordt. Wel blij dat hij er is, maar m.i. stukken minder dan Moder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2025 - 00:50 schreef Alexmem het volgende:Prima rotatiespeler net als Hwang. Komt her en der wat tekort nog maar heeft ook goede dingen. Doet me in veel aan Woeffer denken maar mis een pass en vind m zulke grote passen nemen dat hij geregeld makkelijk uitgespeeld wordt. Wel blij dat hij er is, maar m.i. stukken minder dan Moder. Leuke naam voor een labrador. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tilde het middenveld naar een bedenkelijk niveau. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind het wat overdreven. Speelde niet geweldig vandaag, maar hij valt in op het moment dat bij Sem en Valente de kaars al snel gedoofd is. het is een beeld wat we dit seizoen al vaker zien. Na 60 minuten is het op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij kwam in de rust. En t was direct minder |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was zeker wat inspiratieloos vandaag. Je wil hem wat meer met een bal zien doen.
Maar dat het inzakte was zeker niet (alleen) zijn schuld. Het hele middenveld was klaar na een uur. En de buitenspelers ook. Maar geen volwaardige vervangers op die posities. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stofzuiger? El Ahmadi had body en had overzicht. Targ is daar nog lang niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij kan ook gewoon niet voetballen. En stofzuigen ook niet als t te fysiek wordt. Dan is t echt een mug |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Mag z'n veters niet strikken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag niet goed maar de 7's en 8ten komen vanzelf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij lijkt er ook niet op kwa speelstijl. Meer een mindere Hossam Ghaly tot nu toe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk eerder dat het 7 of 8 minuten invallen gaat worden nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was inderdaad minder gisteren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Net Rijnmond geluisterd. Die gaven aan dat Hwang de gaten die Valente liet in de eerste helft allemaal repareerde, waar Targ dat niet kon. Beetje reflecterend kan ik me daar wel in vinden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2025 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:Net Rijnmond geluisterd. Die gaven aan dat Hwang de gaten die Valente liet in de eerste helft allemaal repareerde, waar Targ dat niet kon. Beetje reflecterend kan ik me daar wel in vinden. Plus het feit dat die gaten ook steeds groter werden door toenemende vermoeidheid van valente en Sem. Neemt niet weg dat Targh niet zijn beste wedstrijd speelde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stofzuigert staat aan en hij begint nu ook passjes te geven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Deze jongen kan echt wel wat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu ook aan de bal goed. Dat is echt goed om te zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prima eerste helft. Ook echt aanwezig aan de bal. Tweede helft (net als heel Feyenoord) minder. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was de vrije man, aldus Robin. En liet het zien. Prima pot. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Net die assist nog een keer gezien, een pass met heel veel gevoel. Echt knap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft was smullen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En voor een half miljoen. Dat is wel lekker gescout voor de verandering. Zelfs al is hij maar een bruikbare rotatiespeler. En een wedstrijd als vandaag laat doen lijken alsof er meer in het vat zit dan dat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft werd hij weggeblazen. Eerste helft top |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Beste wedstrijd van hem bij ons, zonder maar nu ook met bal, stuk wat meer overtuiging ook aan de bal want in ons systeem blijkt de 6 best vaak meeste ruimte te hebben van alle posities in het veld en verwachte daarom ook net wat meer, ga zo door gozert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is wel wat er gebeurde. In de eerste helft was hij continu de vrije man omdat Utrecht als tactiek de weg naar Valente en Steijn eruit haalde. Dat leverde Utrecht niet op wat ze gehoopt hadden en Targ wist precies wat hij met al deze ruimte moest doen.
Jans wisselde drie keer. Een verdediger voor een verdediger. Twee keer een aanvaller voor een middenvelder.
Ze kozen ervoor om over t hele veld 1 tegen 1 te gaan staan en Feyenoord op deze wijze het voetbal onmogelijk te maken. Gevolg, Targ kwam er voetballend niet meer aan te pas. Won ook weinig duels in de tweede helft en was vrij onzichtbaar. Dat geeft niks, dat gold in fases voor een groot deel van het elftal. Hoewel Targ nog wel belangrijk was bij de onderschepping die tot de 3-1 had moeten lijden, maar Read was egoïstisch.
Kortom, toen Targ de ruimte niet meer had, was hij nauwelijks meer zichtbaar. Geeft niets toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 oktober 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens hoor, geeft niets…maar vond weggeblazen nogal “zwaarwegend” overkomen.. Gelukkig met deze reactie ben ik dan ook😉 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het positieve (elk nadeel hep z'n voordeel) is dat hij aardig wat minuten aan het maken is. Had ik van tevoren, met Hwang en Moder voor hem op zijn positie, niet verwacht.
Hij ontwikkelt zich nu heel goed en snel. Gaan we veel plezier aan beleven. Vrees dat Hwang te blessuregevoelig aan het worden is, hebben we zijn opvolger vast in huis. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Volledig overbodig wanneer Zechiël was gebleven. |
|
|
|