|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar Leuv die keuze is gemaakt. Ik vindt hem gelijkwaardig aan Zechiel, maar ik denk dat onze Marokkaanse vrind al verder is, in de weinige wedstrijden die hij gespeelt heeft. Je zal er wel niet mee eens zijn .....ach ja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Oussama is een defensieve middenvelder, Zechiel niet. Zechiel had met een Timber en met Moder derde keuze geweest en weinig minuten gemaakt was het vooruitzicht, dus hem uitlenen aan U is prima voor zijn ontwikkeling. Targhalline koste maar een paar ton, prima gescout.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Vind je dat echt? In potentie ja. Maar zechiel is wisselvallig en zowel verdedigend als aanvallend geen topper. Het is meer een 8 of echt een lopende 6. Dan mag ie nog wel vlieguren maken gezien Timber Moder Hwang en Valente als concurrentie. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2025 - 15:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Oussama is een defensieve middenvelder, Zechiel niet. Zechiel had met een Timber en met Moder derde keuze geweest en weinig minuten gemaakt was het vooruitzicht, dus hem uitlenen aan U is prima voor zijn ontwikkeling. Targhalline koste maar een paar ton, prima gescout.. +100 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Mwah moet het van zichzelf hebben ,niet veel hulp om hem heen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Hij lijkt trouwens veel op Monk ( detective serie) maar dit geheel ter zijde |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Hij moet anderen ook helpen juist.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 23:04 schreef Stylzz het volgende:Hij kan ook gewoon niet voetballen. En stofzuigen ook niet als t te fysiek wordt. Dan is t echt een mug Blijf hierbij. Komt gewoon echt nog veel te kort. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mwah valt wel mee vind ik . Beetje afspeelmogelijkheden en rugdekking zijn hem gegund |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou kijken of t nu beter gaat Ik denk t antwoord te weten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Valt door de mand bij meer weerstand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Bedankt voor je kut bal weer op t middenveld pik 👍 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die mankeert echt wat aan zn harses hoor |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Had al met de rust moeten gebeuren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Het zand in de motor vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Was niet best nee,maakte een Hwangetje |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Helaas ,volgende keer beter . Tis nog geen Hwang die dit al 15 x geflikt heeft waaronder 1x vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz