|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 16:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hoop vraagtekens en sommige spelers zullen misschien gespaard worden richting Milan. Valt weinig over te zeggen denk ik, over wat de opstelling gaat zijn. Wellenreuther, Hancko en Paixao zijn de enige spelers die verwacht ik altijd zullen starten. Linksback zijn er 3 verschillende opties, zelfs Hartman, want die speelt woensdag sowieso niet. Trauner of Beelen is een afweging. Trauner iets logischer denk ik, sloeg PSV al over. Nieuwkoop of Read. Read iets meer voor de hand liggend, Nieuwkoop is niet 100%. Hwang, Timber, Milambo en Moder, zullen er 3 van starten. Maar misschien dat zelfs 't Zand een optie is om het 'basis' middenveld van Hwang, Timber en Milambo een beetje te ontzien vandaag. Die eerste 2 zijn nog niet 100%, Milambo moet alles spelen dit seizoen en lijkt een beetje opgerookt. En sowieso uit vorm. Moder ook niet helemaal fit natuurlijk. Voorin kun je argumenteren dat het logischer is dat Carranza vandaag start en Ueda woensdag. Aangezien die laatste meer diepgang heeft. Als er een keuze gemaakt moet worden. Want ook die 2 zijn niet 100%. En de laatste vleugelspeler is mede afhankelijk van de inzetbaarheid van Hadj-Moussa. Maar het zou me niet verbazen als Ivanusec start. Is wel het type voor de wedstrijd van vandaag denk ik. Ruimtes zijn wat kleiner normaal gesproken. Osman zou eventueel ook nog kunnen, maar die is dan weer logischer woensdag in de omschakeling. En over zijn niveau recent hoeven we het niet te hebben. Dus een hoop vraagtekens vooral. Precies. En dan om tactische ingrepen roepen is in mijn ogen echt waanzin. Je kunt er net 11 opstellen,en waarschijnlijk niet eens de 11 die hij in gedachten heeft eigenlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 16:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Oh, het kan zeker nog slechter. We waren in ieder geval een soort van competitief tegen Ajax en PSV en grofweg een helft tegen Lille. Dus dat kan ook nog wegvallen. Of spelers die expres rode kaarten opzoeken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 16:14 schreef van geil het volgende:[..] Precies. En dan om tactische ingrepen roepen is in mijn ogen echt waanzin. Je kunt er net 11 opstellen,en waarschijnlijk niet eens de 11 die hij in gedachten heeft eigenlijk. Kijkend wat begin dit seizoen de normale basis was en wat er nu fit is. Hancko en Paixao. Je kan er nog een linksback bij opstellen. Trauner half. Milambo half. De rest is ziek, zwak of misselijk of helemaal niet beschikbaar.
tja... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Rode kaarten is inderdaad sowieso nog wel een goede. Paar schorsingen kunnen we ook nog wel erbij gebruiken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is zeer telleurstellend dit seizoen. Maar ja was 020, pisvee, en fc wannabee nu zo veel sterker? Ja naar de uitslag kijkend, en ranglijst. Ik denk en hoop dat een overwinning iets gaat doen met het team. Het is te laat ( mijns inziens) om alles te veranderen Ja de selectie is te wisselvallig in niveau, ik hoop dat als we alleen nog competitie wedstrijden speler dat we iets recht kunnen zetten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 16:30 schreef piet de paler het volgende:Het is zeer telleurstellend dit seizoen. Maar ja was 020, pisvee, en fc wannabee nu zo veel sterker? Maakt het nog teleurstellender, als je je realiseert wat er in had gezeten ja in bovenstaand geval. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Natuurlijk had er meer ingezet met een 'normaal' Feyenoord. Het Feyenoord van vorig jaar, inclusief technische staf, had nu bovenaan gestaan denk ik.
Maar goed, dat telt uiteraard allemaal niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sparta had 19 transfers deze winter en ik heb geen idee of dat nog impact heeft in 't positieve of het negatieve.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Natuurlijk wel, blijven winnen is altijd het devies. Dus laten we het weer op gaan pakken zo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Sure, maar alleen de wedstrijden die nog komen hebben we invloed op natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 16:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Oh, het kan zeker nog slechter. We waren in ieder geval een soort van competitief tegen Ajax en PSV en grofweg een helft tegen Lille. Dus dat kan ook nog wegvallen. Resultaat is hetzelfde |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoe dan ook mooi om Q weer te zien in een opstelling. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hadj Moussa is wel een pijnlijke. Die verdiende echt ff het bankie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als een speler het niet meer kan belopen en de hele wereld dat kan zien dan moet je gewisseld worden. Maar de wissel was er niet want die was disiplinair geschorst door de trainer . Overigens had die het niet beter gedaan als hij niet geschorst had geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wie niet Ja Priske misschien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik mag toch verwachten dat we hier overheen walsen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen,, COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Qua poppetjes niet. Alleen het legioen kan eventueel voor een relatief makkelijke overwinning zorgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Beelen een achterlijke bal, daarna Moder en toen Caranza. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waarom kan Lauritsen daar gewoon schieten |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Omdat het de beste kopper in de eredivisie is. En wij Sparta steeds de bal toeschuiven. Misschien wel handig als onze 6 ook tegen Hlynsson gaat spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat een armoe mensen. Niet te geloven. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De posities kloppen voor geen meter. Doet gewoon pijn aan je ogen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelt er weer een verstoppertje op het middenveld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 2 keer achter elkaar uit schieten hè. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sparta heeft de sleutels van de Kuip gekregen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Er staan echt 12 prutsers op en langs het veld. Kan er niets anders van maken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zijn overal 3 meter te laat en spelen geen twee ballen achter elkaar goed. Laat staan briljant. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat veld is ook niet meer wat het geweest is in de kuip. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zelfs het gras in de kuip is naar de klote. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met Beltman jarenlang de beste grasmat. Ook geschiedenis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Blij dat Q er weer bij is. En dan niet die ene die in de middencirkel vliegtuigen binnen staat te halen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je mist de schedel van Trauner bij de corners |
|
|
|